Hatırlatma...Sudan çıkıp rafların üzerinde duran siyah bornozumu giydim . Kuşağını da bağlayıp odadan çıktım .
İç çamaşırlarımı ve pijamalarımı da giyip yorganımın içine girdim . Havalar son zamanlarda daha da soğuyordu .
Gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım .
'Karanlık bir sokakta ilerlerken bir ışık kitlesi gözümü kamaştırdı . Yavaşça ışığa doğru yürüdüğümde o ışıkta tanıdık bir sima gördüm .
Bu benim 15 yaşındaki halimdi ... Hıçkırarak ağlıyordum deniz kenarında . Bu olay babamla Begüm'ü gördükten sonraydı . Sonra yanıma bir erkek geliyor sanırım acıdığından . Cebinden peçete çıkarıyor ne kadar istemesemde alıyorum çünkü ağlarken sümüklerimde akıyor .
Bana sarılıyor saçımı okşayıp ayağa kalkıyor . Son sözlerini duyuyorum ama yine de kafamı kaldırıp bakmıyorum . "Güçlü ol " diyip uzaklaşıyor ... '
Gözlerimi açmamla başımı ovalamam bir oldu . Güçlü ol cümlesi bana çok tanıdık geliyordu .
Bu rüyayı daha önceden de görmüştüm ama o adamı pek takmamıştım . Şimdi hatırlıyorum ...
"Siyah Adam " dememle telefonumun mesaj sesi odada yankılandı . Mesajda aynen şöyle yazıyordu .
"Doğru tahmin ufaklık "
******
Şoktan hala telefonumu elimde tutuyordum. Bu nasıl olurdu? Hiçbir fikrim yok. Bu siyah adamda neyin nesiydi böyle ?
Yatağımın başlığına sırtımı yaslayıp bacaklarımı kendime doğru çektim. Kafamı yukarı kaldırıp beyaz tavana boş boş bakmaya başladım.
'Doğru tahmin ufaklık." Demişti mesajda. Demek ki ormanda gördüğüm siyah adamdı bu. Ya benim için tehlike çanları çalıyorsa? Ne yapardım veya kimden yardım isterdim.
Oflayıp siyah tüylü yorganımı yatağın öbür tarafına attım. Prize yönelip işaret parmağımla aşağıya inmesini sağladım tuşun böylelikle odam aydınlanmıştı. Telefonumdan saate baktığımda 7:12 yazısını görmemle yüzümü buruşturdum.
Bugün günlerden pazartesiydi ve okul vardı. Oflayıp odamdaki banyoma yöneldim. Rutin işlerimi yapıp çıktım banyodan. Odamdan çıkıp merdivenleri zıplayarak kat ettikten sonra sonunda mutfağa ulaşmıştım.
İki kupa bardağına su koyup ketıla boşalttım. Su kaynarken bardaklara nes-caffe tozu boşaltmakla meşguldüm. Boş paketleride çöpe attıktan sonra Aslı'nın bardağına 1 kaşık şeker attım.
Ben bu işlemleri yaparken Aslı'da uyanmış ve mutfağa gelmişti. Beni gördüğünde gülümseyip "Günaydın." Dedi. Bende ona gülümseyip "Günaydın" dedikten sonra dolaba yönelip bir şeyler çıkardı. Bu sırada ketıldaki su kaynamıştı. Suları doldurup Aslı'nın bardağına tatlı kaşığı koydum.
Bardakları masaya koyup oturduğumda Aslı'da elindeki mini kekleri masaya koydu. "Aslı burdaki işimiz bittiğinde hemen hazırlanıyoruz okul için. Bugün Pazartesi hem bide okula gitmişken Enes ve Ateş o okulda mı diye bi göz atalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Teen Fictionİnsanları dış görünüşüne göre yargılayan bir toplumda yaşıyoruz. Beste'nin de başına ne geldiyse dış görünüşünden gelmişti zaten. Erkek arkadaşının onunla parası için çıkıp onu aldatması mesela. Aldattığı kişininde Beste'nin en yakın arkadaşı olması...