Öncelikle baya bir geç kaldım farkındayım. Hepinizden çok çok özür dilerim. Yazılı, ailevi meseleler derken Kötü Kız'larıma zaman ayıramadım. Hepinizden tekrardan Özür dilerim. Aklım, beynim durdu artık. Kitabı tam yazacağım, bölüm atacağım derken hep bir aksilik hep bir sorun oluşmuştu. İnsanlık hali diyerek geçiştirmeyi çok isterdim ama vicdanım el vermiyor. Gelecek bölümü geciktirmemeye özen göstereceğim.Tekrardan çok özür dilerim.
---
İyi okumalar..
Kötü insanların neden yaşadığını hep merak ederdim. Bir gün ilk okula gittiğimde öğretmenime sorduğumda bana şu cevabı vermişti.
'Neden annene sormuyorsun.'
Soracak bir annem yoktu o zamanlar. Baba desem eve bile bazende hiç gelmiyor bakıcıdan bakıcıya postalanıyordum.
Bakıcıya sadece şunu söyleyebilirdim.
"Acıktım,
Susadım,
Tuvalete gitmem gerek,
Annem nerede?
Babam ne zaman gelir?"
Bakıcı bile halime acırken kafamda söyle bir oyun kurmuştum küçükken.
İnsanlar kötüydü. Annem ve babam onlarla savaşıp bana bakmaları için iyi insanları gönderiyorlardı.
Biliyordum saçmaydı, komikti.
Tamam gülün.
Küçüktüm ben, bilmiyordum pembe bir masalda baş kahramandım sadece.
Aynanın karşısında dans edip tuttuğum tarağımı mikrofon yerine koyup şarkı söyler, merdivenlerden adım sesi geldiğinde saçlarımı taramaya başlardım.
Kim öyle bir şekilde yakalanmak isterdi ki?
Bazen ilgi çekmek için yatağımın altına girer ve saklanırdım. Sonra gözlerimi açtığımda hale yatağımın altında olduğumu gördüğümde mutlu olurdum çünkü ben çok zekiydim ve beni bulamayacakları bir yere saklanmıştım.
Millet sizce çok mu zekiydim yoksa ilgisiz mi büyümüştüm?
Küçükken saçlarımı tarayıp ören bir annem olmamıştı.
Elimden tutup parklara arkamdan koşuşturan ve beni sırtına alıp atcılık oynayan bir babamda olmamıştı.
Sevgili koltuğunda el ele tutuştuğum için etraftakilerden utandığım bir sevgilim de olmamıştı çünkü sevgilim dediğim şahıs en yakın arkadaşımla kırıştırmayı seçmişti.
Ben neden hayattaydım?Annemin gerçek olmadığını kaç yıl sonra öğrenmiştim?
Kaç yaşımda yalnızlığa terk edilmiştim?
Kaç yıl sonra kötü damgası yemiştim?
Üşüyordum ben artık yaşamak istemiyordum.
Toprak'tan alacağım yanıtlardan korkuyordum.
Ben korkuyordum.
Ben ölüyordum.
Tek tek tükeniyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Teen Fictionİnsanları dış görünüşüne göre yargılayan bir toplumda yaşıyoruz. Beste'nin de başına ne geldiyse dış görünüşünden gelmişti zaten. Erkek arkadaşının onunla parası için çıkıp onu aldatması mesela. Aldattığı kişininde Beste'nin en yakın arkadaşı olması...