25. Bölüm

21.5K 999 150
                                    





"ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ!!
TERÖRÜ LANETLİYORUZ !!"

Hatırlatma...

Sonunda bara geldiğimizde korumaları geçip karanlık koridorda yürümeye başladık. Büyük kapının önüne geldiğimizde içerideki ses baya yüksekti. Burdan insanların çığlığı bile duyuluyordu.

Kapıyı da aşıp sonunda mekana girdiğimizde bar taburelerine yönelip oturdum. Barmenden tekila istediğimde Aslı'da istedi. Barmen içkileri hazırlarken ben çevreyi izliyordum.

4-5 bardak daha tekila içtikten sonra Aslı'yla fondip yarışı yapmaya başladık. Fondipten sıkılıp dans edenlere doğru ilerledim. Aslı'ya baktığımda bana bakıp kahkaha aatıyordu.  Bende ona kahkaha atıp sarsak adımlarla yürümeye başladım. Sarhoş olmuştuk lanet olsun!

En ortaya geçip dans etmeye başladım. Ayaklarım müziğin ritmine uyuyor, saçlarım savruluyor,kalçamda ritimle bir sağa bir sola kıvrılıyordu. Arkamda nefes hissetmemle arkamı döndüm. Benim yaşlarımda yakışıklı bir çocuk vardı.

Onu umursamayıp yürümeye başladığımda çocuk beni karnımdan kendine doğru çekti. Kollarını itmeye başladığımda karnımı daha da sıkıyordu. Ona doğru döndüğümde sırıtarak konuşmaya başladı.

"Hatırlamadın mı beni güzellik? İyi bak istersen " diyince daha da dikkatli baktım.

"Berk?"

******

Karşımdaki kişiye baktım. Eski sevgilimdi. Beni aldattığı yetmezmiş gibi birde pişkince karşıma çıkmıştı şuna bak vay yüzsüz. Berk'i hızla itip kasıklarına tekme attım. O inlerken arkamı dönüp yürümeye başladım.

Bar taburelerinde oturan Aslı'nın yanındaki adamı görünce hızla Aslı'ya yönelip kollarından kaldırdım. Aslı bu yaptığım harekete kıkırdarken onunda benden bir farkı yoktu aslında. Sarhoş olmuştuk yani.

Barın çıkışına yönelirken birinin beni izlediği hisse kapıldım. Olduğum yerde durup etrafıma bakındım. Ateş'i görmemle kaşlarım çatıldı. Alexa ile koltuğun birinde oturuyordu. Alexa ona bir şey anlatıyor o ise gözlerini bana dikmiş viskisinden yudumluyordu.

Onu boş verip Aslı'yı çıkışa doğru yönlendirdim. Hayvan gibi ağırlaşmıştı. Sanırım yarın ilk işim onunla dalga geçmek olacaktı. Arabamın önüne geldiğimizde Aslı'yı yolcu koltuğuna bindirip emniyet kemerini taktım. Bende yolcu koltuğunun kapısını açıp binecekken kolumun çekilmesiyle büyük bir bedene tosladım.

Kafamı kaldırıp kim diye baktığımda ise Berk'i görmemle daha da sinirlendim. Berk bana gülümseyip kulağıma doğru fısıldadı. "Barda yaptığın şey çok kaba bi hareketti sevgilim." Bende Berk'e gülümseyip geri çekildim. Ona baktığımda ne yapacağımı merak ediyormuş gibi suratıma bakıyordu.

Arabamın kapısını açıp bindim. Camı indirip Berk'e baktım. "Siktir git Berk. Paraya ihtiyacın varsa direkt söyle. Malum kurban bayramı yaklaşıyor danamdan et veririm sana." Diyip göz kırptım.

Berk bana şaşkın şaşkın bakarken çoktan arabayı çalıştırıp ondan uzaklaştım. Aslı'ya baktığımda çoktan sızmıştı. Sarhoşluğum yavaş yavaş geçiyordu. Zaten çok sarhoş olan biri değildim. Olsam bile en fazla 1 saat olurdum buda zaten bir erkeğin işini bitirmesi için iyi bir fırsattı ama ben sarhoş olduğumda sadist yanım daha da belirginleşiyordu. Bu yüzden ABD'deki yavşak erkekler bunu bildiğinden bana yaklaşmazlardı. Sanırım buradakilere de öğretmem gerekecek. Özellikle de Berk'e.

Şortumun arka cebindeki telefonum titreyince çıkarıp arayan kişiye baktım.

'Babam arıyor...'

Yazısını görmemle bilmem kaçıncı defa suratımı buruşturdum. Telefonu açmadan önce hoparlöre aldım.

"Yarın şirkete gel projeye başlaman lazım." Dedi. Bende cevap vermeyip suratına telefonu kapattım. Kimse bana emir veremezdi.

Eve geldiğimizden anahtarı çıkarıp arabadan indim. Yolcu koltuğuna geçip Aslı'yı yürütmeye başladım. Evin kapısını açıp yanda duran salonun ışıklarını da açtım ve @ev aydınlandığında evin kapısını ayağımla kapatıp merdivenlere yöneldim.

Aslı'nın odasına geldiğimizde onu yatağa atıp ayakkabısını çıkardım. Yorganı da üstüne örttükten sonra odadan çıktım. Salona ilerleyip tv'yi açtım. Saçma salak programlardan sonra tv'yi kapatıp koltuğa uzandım.

Telefonumun titremesiyle cebimden çıkardım. Okulun dedikodu sayfasından yeni bir video gelmişti. Video'yu açıp izlemeye başladım. Video benim bardaki halimdi. Berk'e tekme attıktan sonra kapanmıştı.

Videonun üstünde 'Bert Atabey'li okulumuzun kötü kızından dayak yedi.' Yazıyordu. Yorumlar ve beğeniler uçmuştu. Sanırım Berk bizim okulda tanıman biriydi. Telefonumu geri cebime koyup odama çıktım.

Kıyafetlerimi çıkarıp rahat pijamalarımdan giyindim. Yatağa uzanıp yorganı üstüme örttüm. Gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

********

Sabah Aslı'nın çığlığına uyanmıştım. Hemen yataktan kalkıp salona doğru koştum. Aslı'nın sesi salondan geliyordu. Salonda gördüğüm görüntüyle başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.

Aslı'nın elinde siyah vazo karşısında ise Siyah Adam vardı.

******

*Bölüm nasıldı?

*Ateş ve Alexa çifti hakkında ne düşünüyorsunuz?

*Berk hakkında ne düşünüyorsunuz?

*Siyah Adam'ı Aslı gördü tepkisi ne olacak sizce?

*Dedikodu sayfasının admini kim sizce?

----

Yorumları güzel olan okuyuculara çok teşekkür ediyorum. Hikaye hakkındaki fikirlerinizi bilmek çok hoş :)) Yb diyenlerin de düzeleceğine inanıyorum.

Sınır: +45 vote +60 yorum :))

Multi: Aslı ^^

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin