30. Bölüm

21.6K 1K 176
                                    





Hatırlatma....

Eneslerin evine geldiğimde arabamdan inip eve doğru yöneldim. Zile bastığımda şu hizmetli kapıyı açtığında ona bakmayıp sert bir şekilde omuz atarak eve girdim. Salona girdiğimde kimsenin olmadığını gördüğümde merdivenlerden çıkıp Enes'in odasına kapıyı çalmadan bodoslama daldım.

İçeri girmemle yatakta uzanıp düşünen bir Enesle karşılaşmıştım. Bu hali güzeldi ama ben daha çok kızın biriyle yakalamayı düşünüyordum. Benim geldiğimi gören Enes kaşlarını yukarıya doğru kaldırdı. Enes'e doğru ilerleyip elimi silah şeklinde yaptım.

"Eğer benimle gelmezsen ölürsün." Dememle Enes ve ben kahkahayı bastık. Enes yataktan kalkıp deri ceketini giyindikten sonra yanıma gelip saçlarımı karıştırdı. "Peki o zaman." Diyip önden önden yürümeye başladı.

Hizmetli Enes'e bakıp "Nereye Enes Bey?" Dediğinde kadına tek kaşımı kaldırarak bakıyordum. Kendini ne zannediyordu ki? Enes'in ihtiyaçlarını karşılıyor diye sevgili olduklarını filan mı?

Enes benim halime gülüp işaret parmağıyla kaşımı indirdi. Hizmetliye dönüp "2 saate gelirim geldiğimde banyo hazır olsun" bunu diyen Enes'e bakıp yanağından makas aldım. Bu hareketime sırıtan Enes'in koluna girip yürütmeye başladım.

Gidilecek bir bar, sorulacak bir hesap vardı.

*****

Bara geldiğimizde arabayı otoparka park edip indik arabadan. Benim arabamla gelmiştik. Mekana baktığımda 'Siyah' yazan tabelayı görünce anılarım sanki kendiliğinden firar etmiş gibi gözlerimde bir an canlandı. Ben buraya daha önce gelmiş ve direk dansı bile yapmıştım. Hatta burada Ateş'i ilk defa görmüş gıcık olmuştum. Aslında şimdi anlıyorum da ben iyiki de Ateş'e gıcık olmuşum. Yüz vermediğim halde geldi yapıştı dudaklarıma bir de yüz verdiğimde yapacaklarını düşünemiyorum. Kendi fikirlerimi rafa kaldırıp Enes'e baktım. Enes ise aynı benim gibi düşüncelere dalmış etrafa bakıyordu. Enes'in koluna girip mekana doğru çekiştirdim. Enes'de benim adımlarıma eşlik edince çekiştirme işlemine son verdim. Karanlık ve kasvetli koridorda yürürken büyük kapıya her yaklaştığımızda insanların, müziğin karışmış sesi geliyordu. Sonunda büyük kapıya ulaştığımızda iki adam kapıyı açıp bize yol verdi. Bu kibar davranışlarına kafamı sallayarak teşekkür ettikten sonra kendimi içeri attım.

Etrafıma baktığımda saatten dolayı mekan dolmaya başlamıştı. Aslı'yı gözlerim aradığında tam karşımızdaki deri koltuklarda sohbet ettiklerini gördüm. Alexa kafasını kaldırır kaldırmaz beni gördüğünde ilk olarak Enes ve bana baktı daha sonra ise kızlara dönüp bir şeyler söyledi. Arkası bana dönük olan kız bana bakmak için arkasını döndüğünde bu kızın matematik hocasının kızı olduğunu gördüm. Demek ki Alexa bu kızı gruplarına almış. Aslı'da gözlerini bana diktiğinde yalancıktan kaşlarını çatıp önüne döndü. Bu hareketi sırıtmamı sağladı doğrusu. Birazcık daha inandırıcı olabilirdi. Neyse buna da şükür.

Enesle, Alexaların tam karşısına oturduktan sonra sıcaktan dolayı deri ceketimi çıkardım. Masada duran sigara ve çakmakla sigarayı yaktıktan sonra Enes'e baktım bar bölümüne gidiyordu içki alacaktı sanırım. Omuz silkip önüme döndüm. Alexa'ya baktığımda 'acaba hayatımda başka oyun var mı?' Demeden duramıyordum. Hayatımda her anım, her olayım bir oyun ve bir olaydan ibaretti. Kesinlikle Alexa'nın da bana bulaşmak için sebepleri vardır. Çünkü bu lisede olan kız kavgalarına hiçbir şekilde benzemiyordu. Bu daha tehlikeliydi. Küçücük bir çocuğun eline silahı verip 'öldür' demek kadar anlamsızdı bana göre.

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin