12. Bölüm

35.7K 1.3K 98
                                    



Multide : Aslı

Hatırlatma...

Sokak kapısınıda kitleyip evin anahtarını çantamın küçük bölümüne tıkayıp arabanın anahtarını elime aldım tam kapıyı açacakken biri arkamdan bana sarılınca irkildim .

Arkadan sert tekme atacakken bacağımın tutulmasıyla sinirlenip arkadaki kişinin saçlarına doğru yöneldim .

Elime uzun teller gelince ve arkadakinin arka melodisi tiz bir çığlık olunca arkadakinin kız olduğunu anladım . Ani bir şekilde dönüp arkadakini duvara yasladım .

Gözlerim kızla buluşunca şok olmuş bir şekilde bakakaldım .

" Aslı !! "

****************

"Beste bıraksana kızım beni " Aslı'nın sesiyle kendime geldim .

"Ne işin var kızım senin burda?"

Aslı benim ABD'de ki liseden arkadaşımdı .

Normalde kimseyle arkadaş olmazken bu kız uçuk kaçık kafa dengi diye arkadaş olmuştum .

"Ya benim bab fazla geldi çektim kapıyı geldim Türkiye'ye . He bu arada intikamını da aldım . Alexa sürtüğünün suratı pert . "

Elimi kaldırıp Aslı'yla kendi hareketimizi yaptık .

"Aferin kızıma" diyip saçlarını karıştırdım . Bu haraketten nefret ederdi ki bende gıcıklığına yapıyordum .

"Beste sende kalsam sorun olur mu ? " Bunu diyen Aslı'ya ters ters baktım .

"Lafı mı olur kızım ev arkadaşı süper bi fikir bence "  Bunu dememle boynuma atlaması bir oldu . 

Bende omzunu sıvazlayıp geri çekildim . Çünkü sarılmayı pek seven biri değildim . Hiç sevmedim de  zaten .

"Okula kayıt yaptırdın mı ? " diye sordum çünkü yaptırmamışsa babamı arar yaptırtırdım .

"Evet aynı liseye nakille geldiğimden sorun olmadı kabul ettiler yani "

"Aslı biz gerizekalıyız herhalde Alexa'nın aklı bize mi bulaştı ?"

Bana anlamayacak bakan Aslı'ya göz devirdim .

"Diyorum ki biz neden kapının önünde konuşuyoruz ?"

Aklına daha yeni gelmiş gibi etrafına baktı . Sonra bana baktı sanırım gülmemek için kendini tutuyordu.

"Gülersen seni bi kaşık suda boğarım biliyorsun zaten . Şimdi bana valizlerini veriyorsun eve sokuyoruz ondan sonra ise kahvaltıya gidiyoruz son olarakta şirkete "

Başını salladı . Evimin önünde duran taksiyi daha yeni fark ediyordum . Aslı'ya baktığımda dudağını dişleyip bana bakıyordu . Bu da demek oluyor ki Aslı'yla işim iş.

Taksiye doğru ilerleyip çantamdaki 100'lüklerden verdim . Adam bagajı ve arka koltuğu açınca çantaları almak için yeltendim ama ne mümkün .

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin