9. Bölüm

34.8K 1.4K 121
                                    




Hatırlatma ..

Sahile geldiğimde arabayı durdurup denize en yakın banka doğru ilerleyip oturdum .

10 dakika sonra yanıma biri daha oturduğunda yavaşça kafamı yanımda oturan kişiye doğru çevirdim .

Yan komşu ?

Bana bakıp sırıtıyordu .

" Demek yemek davetimi kabul etmedin ?" Dedi .

Patron ?

Benim bir şey demeyeceğimden yüz bulup elini bana doğru uzattı .

" Ateş Kara "

***************************

Şaşkınlıktan büyüyen gözlerimi yavaşça kısıp yan komşumu yani Ateş Kara'yı süzmeye başladım . O ise gözlerimin içine bakıp sırıtıyordu .

Ona yaklaştım .

"Sevgili yan komşum ... " her lafımda biraz daha yaklaşıyordum .

Nefesi mi hızlanmıştı onun ?

" Ben ... " biraz daha yaklaştım ve kulağına doğru nefes verdim .

"Seninle tanıştığıma hiç memnun ol-ma-dım "

Hızlıca banktan kalkıp arkama bile bakmadan arabama hızlı adımlarla yürüdüm . Ne yani o kim ki ?

Yakışıklı olmak dışında ? Yakışıklı da değil aslında az buz gideri var o kadar .

Arabamın kapısını açıp içinde yerimi aldım tam kapıyı kapatıcakken kapının önünde bir beden bana yukardan kızgınca bakıyordu .

Ah yine ne var be yan komşu ?

Ateş Kara yani

Kafamı ne anlamında salladım o da bana doğru yaklaşıp ,

" Bu akşam saat 20:00'da hazır ol seni almaya geleceğim akşam yemeği yeriz . Güzel giyin . "

Bana bakıp arkasını döndü .

" Hey dur !! Gelmezsem ? "

Arkasını yavaşça döndü .

" Eğer gelmezsen ... Babanın şirketleri batar . Batmasını istemeyiz değil mi ? "

Babamın şirketleri mi ?

****************************************************

Arabayı hızla durdurdum . Acı bir fren sesiyle komşular yavaşça balkona çıkmaya başladı . Onlara ters bir bakış atıp eve doğru ilerledim .

Eve giderken de sövmeyi ihmal etmiyordum .

" Gerizekalı ! Şirketleri batırırmış ! Senin götüne iğne batsın da kalkama . Bir ton sigarayı götünde söndürürler inşallah "

Kapıyı hızla açıp anahtarları vitrine fırlattım . Odama doğru ilerleyip çantamı yatağıma fırlattım .

Banyoya gidip deliğe tıpayı soktum ve su dolmaya başladı . Su dolarken soyunmaya başladım . İç çamaşırlarımla odama ilerleyip ipad'imi ve sigara kurusunu alıp küvetin yanına koydum .

Sakinleşmek için kokulu mumları da yaktım .

İç çamaşırlarımı da çıkarıp küvete girdim . Saçlarımı çözüp tokayı bir yere fırlattım .

Aklıma şu bok herif geliyordu .

"Bok herif , pislik , sen bekle götünde sigara söndürmezsem ben Beste Hancızadeoğlu değilim . "

*************************************************

Aynanın karşısında son rütuşları yapıp makyaj masama oturdum vaz geçilmezim eyeliner çekip kırmızı bi rujla tamamladım.

Saçlarımı da gevşek bi topuz yapıp bir kısmını kulağımın arkasına tıktım .

Oturduğum yerden kalkıp elbisemin eteklerini düzelttim .

Hazırdım işte

Bekle beni

Ateş Kara !!

+15 vote +15 yorum

Gelecek bölümde istediklerinizi yorumda belirtebilirsiniz :)

İnstagram : srn.erguven takipleşmek isteyen okuyucularıma kapım her zaman açık :)

SİYAH KAPÜŞONLÜ ADAM okursanız mutlu olurum diğer hikayem :)

Vote ve yorum sınırı geçildiğinde en kısa zamanda sizlerle yeni bölümümüz olacaktır .

Şimdilik HOŞÇAKALIN

:)

Düzenlenilmiştir. 04/09/2015

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin