Hatırlatma...Evden Bilginle çıkıp Bilgin'in arabasına bindik. Ateş'in evine baktığımda o da evinden çıkmış Bilgin ve bana kaşlarını çatarak bakıyordu. Onu umursamayıp önüme döndüğümde üstümdeki bakışlarını hissediyordum.
Telefonumun titremesiyle kot şortumun arka cebinde duran telefonumu çıkarıp mesaj bölümüne girdim. Mesaj Aslı'dan gelmişti. Mesajda aynen şöyle yazıyordu.
'Beste okula geçiyoruz. Kameradan evde olanları gördü. Dikkatli ol. Bu arada Berk bugün Alexa ile buluştu. Mesaj şifresi: BAAB'
Mesajı silip telefonumu arka cebime koydum. Daha bu olaylar vardı. Hayatımdaki oyunlar bir bir bitiyordu ve ben Beste Hancızadeoğlu Alexa'nın oyununu da bitirecektim. Berk'in Alexa'nın yanına neden gittiğini bilmiyordum ama demek ki bu oyunun içinde Berk'te vardı. Bunun başka bir açıklaması olamazdı.
Arabanın durmasıyla etrafa bakındım. Okula gelmiştik. Arabadan inip çoktan inmiş beni bekleyen Bilgin'in yanına gittim. Beni kendine çekip elini belime koyup sardığında bütün gözler bize dönmüştü. Kızlar Bilgin ve bana bakıyor daha sonra kıyafetlerime bakıp konuşuyorlardı. Okulun orada oturmuş Enes, Ateş ve Alexa'nın da takımı bize bakıyordu. Onları umursamayıp bize doğru gelen Eda ve Can'a baktım.
Bilgin kulağıma eğilip 'Kardeş olduğumuzu biliyorlar.' Diyince kafamı sallamakla yetindim zaten Eda ve Can yanımıza çoktan gelmişlerdi. Can ve Bilgin kendi aralarında selamlaşırken Eda ise gülümseyip ' Meşhur ikizlerimiz gelmiş' Diyince Bilgin'e sırıtarak baktım. O da bana sırıtarak bakınca etraftakilerin bize olan bakışları artmıştı.
Bilgin'in kollarından çıkmayıp etrafa baktığımda kızların okulun girişine baktığını gördüm. Bende merakıma yenik düşüp arkama baktığımda şoka uğramış bir şekilde okulun girişinden havalı bir şekilde yürüyen kişiye baktım.
Kaldırımda çarpıştığım adam karşımda duruyordu. Nam-ı değer; kahverengli gözlü çocuk. Yanımızdan geçerken bana göz kırpıp geçmeyi de ihmal etmedi. Bilgin'in kaskatı suratına baktığımda çarpıştığım çocuğa öldürücü bir nefretle bakıyordu. Sanırım olaylar daha bitmeyip yeni yeniden başlıyordu.
********
Bilgin'in "Piç." Diye tıslamasıyla ona döndüm. Onunla alıp veremediği neydi bilmiyorum ama kötü şeylerin olacağı hissine kapıldım bir an. Bilgin'in çatık kaşları ve sıkı yumru ise kötü şeylerin olacağının habercisiydi adeta.
Alexalara baktığımda Ateş'in kalkmış çöp kovasını tekmelediğini görünce Aslı'yla göz göze geldik. Onun bilmediğine adım kadar emindim. Zaten Alexa çok sinsi bir kız olduğundan Aslı'ya hemen güveneceğini zannetmiyordum. Aslı'ya güven sınavı yapacaktı. Eğer geçerse güvenir geçmez ise güvenmez ve onu kandırmaya çalıştığı için ondan da intikam almaya çalışırdı.
Ateş'in neden böyle bir şey yaptığını çok merak ediyordum açıkçası. Sinir krizi gibi bir şey geçiriyordu ve kahverengli adamdan sonra bu olayın olması ise tam bir merak konusuydu. Ateş'ten kafamı çevirip Bilgin'e baktım.
"Ben gidiyorum." Dememle Bilgin ve Can'ın koluma yapışması bir oldu. "Ne yapıyorsuz?" Dediğimde Eda'nın gözlerinde edişe gördüm gibi oldu ama hemen gözlerini kaçırdı benden.
"Beste yanımızdan ayrılma." Diyen Bilgin'e tek kaşımı kaldırarak baktım. Hızla ikisinden kolumu çekip bir adım geriledim. Güldük eğlendik falan da hayırdır yani? Bunlara da yüz vermeye gelmiyor.
"Ben sınıftayım. Bir daha sakın bana karışmayın. Bu benim hayatım ve 17 yıldır nasıl mücadele ediyorsam şimdi de mücadeleme devam edebilirim." Diyip uzaklaştım yanlarından. 17 yıldır tektim ben. Tek çocuk, evin tek kızı, okulun tek kötü kızı, babasının sevmediği tek çocuğu, hayatı boka saran tek çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Teen Fictionİnsanları dış görünüşüne göre yargılayan bir toplumda yaşıyoruz. Beste'nin de başına ne geldiyse dış görünüşünden gelmişti zaten. Erkek arkadaşının onunla parası için çıkıp onu aldatması mesela. Aldattığı kişininde Beste'nin en yakın arkadaşı olması...