İyi Okumalar.
--
Araba durunca etrafa göz gezdirdim. Sonunda Enes Beylere gelmiştik. Emniyet kemerimi çıkartıp, kapıya yöneldim. Kapıyı açtıktan sonra arabadan inen Enes'i bekledim. O da inince beraber eve doğru ilerledik.
Kapıyı çaldığımızda mini etekli beyaz gömlekli, hizmetli kapıyı açtı. Enes'e bakınca sırıttı kafasını bana çevirince suratını ekşitti. Beni yavaşça süzdükten sonra sıkılmaya başladım.
"Ee seni mi bekliyeceğiz ? " dedim ve kıza omuz atarak ilerledim. Enesle aralarında bir şey geçtiği belliydi ama bu beni ilgilendirmezdi. Bana bu şekilde de davranamazdı.
Enes'te bana yetiştiğinde, dudağının üstünde ruj izleri vardı. İğrenç ."Enes def ol yanımdan. " Böyle dememle Enes'in anlamamış bakışlarına göz devirdim. ''Dudağına kırmızı yakışmamış.'' Adice sırıtan Enes'i boş verip salona doğru ilerledim.
" Sen keyfine bak ben üzerimi değiştirip geliyorum. " Enes'e kafa salladıktan sonra kendimi koltuklara attım.
Acaba babam beni görünce bana nasıl davranacaktı? Eskisi gibi umursamaz mı yoksa yapmacık sevgi gösterisi mi ? En önemlisi ise ben onlara nasıl davranacaktım? Mutlu mu olacaktım? Yoksa mutsuz olup kendi kabuğuma mı çekilecektim? Biraz daha Enes'i bekledikten sonra odasına çıkmaya karar verdim.
Kapıyı çalmadan açtığım için biraz midemin bulandığını fark ettim. Enes hizmetli kızın dudaklarına yapışmış, yatakta kızın üzerine yatık bir vaziyetteyken, kız ise sanki bu iğrençlikten zevk alıyormuş gibi sırıtıyordu. Kapıyı hızla kapatıp, dış kapıya doğru ilerledim. Enes'in böyle piçleştiğini bilseydim yüzüne bile bakmaz onu da böcekmiş gibi görürdüm. Bu benim için kolaydı.
Yolda bir taksi çevirip bizim evin adresini verdikten sonra koltuğa iyice yaslandım. Cidden ama bu çocuğun zoru neydi ? Hem beni çağırıyor, çağırmakla kalmayıp zorla götürüyor sonra da hizmetlinin biriyle işi pişiriyor. Gerizekalı.
Araba durunca adama parayı uzatıp evime doğru ilerledim . Bedenim ilerliyordu ama ben geri geri gidiyordum. Şimdi olmazdı. Şimdi babamla yüzleşemezdim.
O yüzden evin arka bahçesine doğru ilerledim. Eskiden gece yarısı penceremden süzülen sarmaşıkla aşağı inip yıldızları izlerken ağlardım. Çünkü eskiden kimse benimle arkadaş olmazdı. Sadece Enes benim arkadaşımdı . Benimle arkadaş olmak istememelerinin sebebi ise , çirkin, telli, sivilceli olmamdı. Sanki tellerimle arkadaş olacakmış gibi bana iğrenerek bakıyorlardı.
Ben Beste Hancızadeoğlu o gün yani babamdan ve eski sevgilimden aldatıldım. Ama bir sorun vardı ki benim hayatımı maaf edenlere intikamım büyük olacağıydı.
Sizce intikam yemininden sonra ne olacak ?
Enes sizce Beste'ye neden böyle yaptı ?
En önemlisi ise bu bölümü nasıl buldunuz ?
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen sizin düşünceleriniz benim için çok önemli :)Düzenlenmiştir. 03/09/2015
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Novela Juvenilİnsanları dış görünüşüne göre yargılayan bir toplumda yaşıyoruz. Beste'nin de başına ne geldiyse dış görünüşünden gelmişti zaten. Erkek arkadaşının onunla parası için çıkıp onu aldatması mesela. Aldattığı kişininde Beste'nin en yakın arkadaşı olması...