Hatırlatma...Sabah Aslı'nın çığlığına uyanmıştım. Hemen yataktan kalkıp salona doğru koştum. Aslı'nın sesi salondan geliyordu. Salonda gördüğüm görüntüyle başımdan aşağıya kaynar sular döküldü.
Aslı'nın elinde siyah vazo karşısında ise Siyah Adam vardı.
*******
Olayın şokundan çıkıp "Aslı" diye bağırdım. Benim bağırmamla Aslı irkilip elindeki vazoyu yere düşürdü. Siyah Adam ise salondaki açık pencereden atlayıp uzaklaştı. Aslı hala olayın şokuyla ayakta dikilirken vazonun parçalarına dikkat ederek Aslı'yı koltuklara yönlendirdim. Aslı oturunca mutfağa yönelip dolaptan soğuk su şişesini çıkardım. Dolaptan bardak da çıkardıktan sonra soğuk suyu bardağa doldurdum.
Salona ilerleyip Aslı'ya bardağı uzattım. Bardağı elimden alıp buz gibi suyu kafasına dikince kafasına bir tane şaplak attım. O bu hareketime gözlerini devirince sırıtıp yanına oturdum.
Artık Aslı'ya her şeyi anlatma vakti gelmişti. Umarım ona anlatmadım diye bana kızmazdı.
"Aslı şimdi söyleyeceklerimi iyi dinle çünkü bunları bir daha anlatmayacağım." Dedim. Aslı bana merakla bakarken boğazımı temizleyip konuşmaya başladım.
*****
Siyah Adamla ilgili her şeyi Aslı'ya anlattıktan sonra ilk tepkisi çığlık atıp koltukta tepinmek olmuştu. Sonra ise Siyah Adamla ilgili bir kaç soru sormuştu.
"Beste." Aslı'nın adımı seslenmesiyle kafamı ona çevirdim. "Bu Siyah Adam sana aşıksa? Yani belki de başka bir şeydir ama benim tahminim bundan yana."
Aslı'nın söyledikleyi olabilir miydi ki? Ama bana aşık olması çok saçma yani. Peki bana neden yardım ediyor bu Siyah Adam? Aslı'yı boş verip ayağa kalktım. Aslı'ya dönmeden konuşmaya başladım.
"İşe gideceğiz o yüzden oyalanmadan hazırlansan iyi olur. Vazoyu dert etme temizlikçiler halleder." Aslı "Tamam." Dedikten sonra odama ulaşmıştım zaten.
Giyinme odama geçip siyah kazak, siyah pantolon, siyah deri ceket, siyah gözlük ve siyah bootlarımı çıkardım. Hepsini giyindikten sonra gözlüğümü kazağımın yakasına taktım. Makyaj masama oturum eyeliner ve kırmızı rujumu sürdükten sonra saçlarımı tarayıp sıkı bir at kuyruğu yaptım. Telefonumu, paramı ve anahtarımı da aldıktan sonra hazırdım.
Odamdan çıkıp salona doğru ilerledim. Benden hemen sonra da Aslı gelmişti zaten. Evden çıkıp arabama bindik. Sitenin çıkışına doğru sürerken Ateş'in evinin kapısı açıldı. İçeriden Alexa ve Ateş çıkınca hiç şaşırmadım. Alexa sürtüğün tekiydi zaten birilerine vermek için kuduran bir kızdır kendileri. Kendi düşünceme kızıp gazı kökledim. Sanırım çakıl taşlarından dolayı arkası ful toz olmuştu. Buradan bile Alexa'nın çığlığı duyuluyordu.
******
Arabayı şirketin önünde durdurup şirkete girdim. Bana selam verenlere başımla selam verip geçiyordum. Sonunda şirketteki odama ulaştığımda sekreter hemen proje ile ilgili dosyaları getirdi. İki kahve isteyip gönderdim onu da. Toplantı saatine az bir zaman kalmıştı. Dosyaları kucaklayıp Aslı ile toplantı odasına çıktık. Tabi yanımızda da sekreter.
Kapıyı çalmadan açtığımda yine her zaman ki gibi çalışanlar ayağa kalkıp selam verdiler bizde yerlerimize oturduktan sonra toplantı başladı.
"Öncelikle" diye söze başlayan babama çevirdim kafamı. "Proje ile ilgili fikirlerinizi alalım."
Önümdeki dosyaya baktığımda otel ve deniz arasında ana yol vardı. Babama dönüp konuşmaya başladım. "Bu otelde deniz olmazsa olmaz. Müşterilerin bazıları havuzu severken bazıları ise denizi sever. Gördüğüm kadarıyla otel ve denizin arasından yol geçiyor." Herkes onaylayınca yerimden kalkıp odadaki tahtaya doğru ilerledim. Herkes bana bakarken kafamdaki taslağı çizmekle meşguldüm.
Çizimim bittiğinde anlatma gereği duyarak uzun, ince sopayı elime aldım. "Şimdi otel ve denizi bağlayacak bir köprü olacak. Bu köprünün sonunda ise asansor. Yaşlılar ve hamileler için. Merdivenlerin bitiminde yani deniz kenarında da bir tane güvenlik kulübesi mevcut olursa yabancılar kaynak yaparak otele giremez." Konuşmam bittiğinde herkes beni tebrik etti. Babam ise gülümsüyordu. Onu boş verip çalan kapıya baktım.
Kapı açıldığında içeriye bi adet Bilgin girdi. Bilgin'e bakıp gülümsediğimde babam hızla ayağa kalkıp "Tanışıyor musunuz?" Diye sordu. Umursamazca kafamı salladım. Babamın " Toplantıyı bitmiştir." Lafıyla herkes odadan çıktı.
Babam Bilgin'e dönüp odama git demesiyle Bilgin'in odadan çıkması bir oldu. Babamda toplantı odasından çıkınca onları takip ederek bende odadan çıktım. Babam odasına girdiğinde sertçe kapıyı kapatıp konuşmaya başladı.
"İkiz olduğunuzu söyledin mi?" Diye bağırınca dondum kaldım. Birinin beni çekmesiyle arkamı döndüm. Karşımdaki Ateş bana şaşkınca bakınca gözlerimden bir damla yaşın aktığını yeni fark ediyordum. Hemen göz yaşımı silip koşmaya başladım.
******
*Bölüm nasıldı?
*Aslı Siyah Adamı öğrendi artık. Aslı'nın fikirleri gerçek olabilir mi?
*Bilgin ve Beste ikizmiş gençler.
*Alexa ve Ateş hakkındaki fikirler ?
*Beste bundan sonra ne yapacak sizce?
Multi: Bilgin
Sınır: +50 vote +50 yorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ KIZ
Ficção Adolescenteİnsanları dış görünüşüne göre yargılayan bir toplumda yaşıyoruz. Beste'nin de başına ne geldiyse dış görünüşünden gelmişti zaten. Erkek arkadaşının onunla parası için çıkıp onu aldatması mesela. Aldattığı kişininde Beste'nin en yakın arkadaşı olması...