34. Bölüm

22.5K 1K 278
                                    




Hatırlatma...

Bunun gibi bir sürü gelen mesajı es geçerek ekran kilidini kapatıp arka cebime koydum. Eve girmeyip arkama bakmadan kaçsam KÖTÜ KIZ kimliğimi zedeler miydim acaba? Derin bir şekilde oflayıp tam girecekken yan evden bağrışmaların yükselmesiyle durup Ateş'in evini dikizlemeye başladım.

Kapının sert bir şekilde çarpıp Alexa'nın çıkmasıyla merak damarlarım daha da kabarmış beni durup dinlemem için ayaklarıma emir verip yürütmüyordu.

Kapının bir kez daha sert bir şekilde çarpmasıyla bu sefer içeriden Ateş çıktı. Hızlı adımlarla Alexa'ya yetişip kolunu sımsıkı tuttu. Ateş konuşmaya başladığında yada gürlediğinde şaşkınlıktan pörtleyen ve iki karış açılan ağzımla resmen yere mıhlandım.

'Seviyorum lan. Ben Beste'yi KÖTÜ KIZ'ımı seviyorum.'

Atılan tokatla kafası yan dönen Ateş'in beni görmesiyle ne yapacağımı bilemeyip öylece açılan gözlerim ve ağzımla kalakaldım.

*********

Ateş bana gözünü kırpmadan bakarken ben hala olayın şokundan çıkamamış boş boş bakıyordum. Alexa ise Ateş'in bakışlarının nereye sabitlendiğini merak ederek sert bakışlarını bende durdurmuştu.

Hızlı adımlarla bana doğru gelen Alexa'ya bakıp öylece gelmesini bekledim.
Geldiğinde tam önümde durup elini kaldırıp tokat atacakken elini kıvırıp ters döndürerek Alexa'nın çığlıkları eşliğinde sıktım.

"Hem evimin önüne geleceksin hem de bana el kaldıracaksın.. Vay be cesarete bak." Alexa daha çığlık atarken dizimi karnına geçirip yere atmam bir oldu. "Şimdi seni bırakıyorum ama elbet bunun da bedelini ödeyeceksin sürtük." Diyip yerde yatan Alexa'nın karnına son sert tekmemi atıp Ateş'e bakmadan eve doğru ilerledim.

İlk önce Alexa işini çözmem lazımdı. Hayatım oyunken pembemsi bir ilişkiyi çekemezdim.

Evin kapısına yetiştiğimde anahtarım olmadığından kapıya üç kere vurup bekledim. Kapı açıldığında üzerime atlayıp sımsıkı sarılan kişinin kokusundan annem olduğunu anlamıştım. Bu aralar fazla kokudan anlar oldum sanki.

"Kızım pijama partisi nasıl geçti." Diyen anneme suratımı buruşturup içeriye girdim. Cevap vermeyip odama arkama bakmadan koşsam olmaz mıydı? Olmazdı bence. Helede annem Melek Arslan'sa hiç olmazdı.

"İyiydi. Haber veremedim kusura bakma." Diyip merdivenlere doğru yöneldim. Evin sessizliğinden Bilgin'in olmadığı aşikardı. "Bilgin nerde?" Diyip arkama döndüğümde annem bana gözleri dolu dolu bakmakla yetinip mutfağa gitti. Bende omuz silkip odama hızlı adımlarla ilerledim. İki gündür bu kıyafetlerleydim. Güzel bir duş alıp bu aralar gitmediğim depoya gidip Alexa oyununa son verebilirdim.

Odamdaki banyoya girip küvete suyu doldurdum. Sevdiğim jelleri de döktükten sonra kokulu mumlarımı yaktım. Giyinme odama girip giyineceklerimi de yatağımın üzerine koyduktan sonra ipad'ımı alıp banyoya girdim. İpad'den şarkı çalarken bende küvete girmiş yıkanıyordum. Mum kokuları o kadar güzeldiki sakin kalıyordunuz. Sigara paketimi alıp içinden bir tane aldıktan sonra çakmakla sigaramı yaktım.

Sigara içerken banyo yapmakta ayrı bir keyifti zaten. Birazcık daha içtikten sonra söndürüp bir kenara koydum. Kendimi lifleyip küvetten çıktım. Tıpayı kaldırıp suların akmasına izin verdikten sonra havluya sarılıp banyodan çıktım.

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin