3. Bölüm

45.7K 1.9K 106
                                    



İyi okumalar.

---

Odamda anne ve babamın olduğunu bilseydim tırmanmak gibi zahmetli bir şeyi yapmazdım. Eski odamın eski anıları yüzüme tokat gibi inerken yüzsüzce bana bakan adama baktım. Beni bitiren, güvenimi yıkan ve eskiye dönüş kilidimi yutan adama baktım. İğrenç olan şey ise bendim. Midemin bulanmasına aldırmıyor halen onunla görüşmek zorunda kalıyordum. 

Onların yanlarına doğru ilerledim. Bakışmayı kesip  annem konuşmaya başladı.

 " Sonunda evin yolunu bulabildin, tatlım . " 

Annem ne kadar da iğrenç konuşuyordu. " Evet sonunda. " kafamı babama doğru çevirdiğimde beni gördüğüne dair mutlu olmuş gibi bir gülümseme vardı suratında. Ya da yine numaraydı. Maalesef ki ben onu gördüğüme mutlu olmamıştım. Aslında hemen söze girsem süper olacaktı. " Ben ayrı eve çıkmaya karar verdim . " annem ve babam arasında öyle sıcak bir ilişkimiz yoktu doğrusu. Hemen kabul edeceklerinden emindim .

Bu sefer babam konuşmaya başladı . " Peki sen nasıl istersen . Emlakçılara haber vereyim de sana layık bir ev bulsunlar. "

" Hadi kızım senin işlerin vardır. Biz seni yemekte bekleyeceğiz . " anneme kafamı salladıktan sonra odadan çıktılar  sonunda.

Odamı süzdüğümde eşyalarıma dokunulmadığını gördüm. Dolabıma doğru ilerledim. Kapağını açtığımda eski kıyafetlerimi görmemle yüzümü buruşturmam bir oldu.

Hızlıca dolabı kapattım ve yatağıma uzandım. Yatağım eskisi gibi yumuşaktı . Yavaşça yatakta doğruldum ve çekmecelerimi karıştırmaya başladım. Eski fotoğraf albumümü görmemle suratımı buruşturdum. Arka cebimdeki çakıyı çıkarıp sayfaları ve küçüklük kendimi hınç ve öfkeyle delik deşik edip odanın bir köşesine fırlattım. 

Sırt çantamdan elbise ve iç çamaşırlarımı alıp banyoya geçtim küvetin suyunu doldururken  şarkıyı son ses açtım. Sigara kutumu da alıp küvete girdim. Bir tane sigara yakıp gözlerimi kapattım. Küvetin içinde sigara keyfi diye ben buna derim.Şarkı bittiğinde baştan başlıyordu. Buda beni çok mutlu ediyordu . Sigaramın son dumanını da içime çektikten sonra elime şampuanımı alıp saçlarımı köpürtüp durulandıktan sonra havluya sarılıp kıyafetlerimi giyindim.

Siyah elbisem dizimin biraz üzerinde bitiyordu. Çok açık bir elbise değildi. Banyodan çıkıp odama girdim. Saçlarımı kurutma gereği duymamıştım. 

Saate baktığımda yemek vaktinin geldiğini gördüm. Botlarımı da giyip odamdan çıktım. Salona indiğimde yemek hazırdı. Tek eksik o sandalyelerde oturup kıkırdayan bir aileydi ve sanırım bunun olması imkansızdı.

Sandalyeyi çekip oturdum. Onlarsız daha huzurluydum. Daha mutluydum. 

''Nereye gittiler?'' 

" Anneniz ve babanızın çok acil bir toplantısı çıktı. Ama masanın üzerinde size alınan evin anahtarı ve evin adresi var birde arabanız getirildi . Ev tam istediğiniz gibiymiş efendim. "

Kadının söyledikleri karşısına oldukça şaşırmıştım. Ne yani benden bu kadar çabuk mu vaz geçmişlerdi.Kafamı sallamakla yetindim başka yapacak bir şeyim yoktu.

Zaten ne diyebilirdim ki? Masada evin anahtarı ve adres yazan bir kağıt onun yanında iki kredi kartı onun yanında ise arabamın anahtarı. İşte bu kadardı ailemin sorumlukları.

Yukarı çıkıp eşyalarımı topladıktan sonra kağıtta yazan adrese doğru arabayı hızla sürdüm. Yarın Türkiye'deki liseme başlayacak olduğumdan dinlenmem gerekiyordu.

Bekle beni Özel Kara Lisesi. 


Arkadaşlar okuduğunuz en sakin bölüm bu bölüm olacak :)

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin