17. Bölüm

31.6K 1.1K 132
                                    




Hatırlatma ...

Okula vardığımızda gayette mutluyduk . Arabadan inip görevli hocanın yanına ilerledim .

Bana sırtı dönük iki kişiyle konuşuyordu  . Ben yanlarına vardığımda

"Özel araçlarımızla gitmekte bir sorun olur mu ?" Diye sorduğumda . Sırtı bana dönük kişiler bana doğru döndü .

Karşımda Ateş ve Enes'i görünce kaşlarımı çattım . Ateş konuşunca ona bakmak zorunda kaldım .

Sırıtarak "Sorun olmuyormuş " dedi .

Daha demin gayette mutluyduk demiştim değil mi ? Erken konuşmuşum .

******

Ateş'in o an suratına yumruk atmak istedim . Lanet olsun böyle işe ya ! Bunlar bizimle aynı okulda bile değiller ki .

Yapmacık bir şekilde sırıtıp arabama doğru ilerledim . Arabaya bindiğimde her şeyden habersiz bi Aslı'yla karşılaştım .

Aslı sinirimi anlamayınca direksiyona yumruk atarak "Ateş ve Enes ikilisi burada " dedim .

Direksiyona yumruk attığımdan korna çalmıştı ve bana bakan insanları hissedebiliyordum .

Onlara sert bi bakış atıp kafalarını çevirmelerini sağladım .

"Nasıl ya ? Iyide onlar buranın öğrencisi mi ? "

Düşündüm ahh mantıklıydı . Çünkü okula 2 kere falan gelmiştim . 2. okul günümde pek kalmamıştım. Kafamı sallamakla yetindim bilmiyorum dermişçesine .

Başım ağrıdığından birazcık ovaladım sinirlendiğimde veya strese girdiğimde hep böyle olurdu .

Gezi otobüsleri hareket edince onları takip etmeye başladım . Orman yoluna doğru ilerlediğimizde başımın ağrısı daha da beter olmuştu .

Katlanamaz noktaya geldiğinde arabayı durduracağıma dair sinyal verdim . Araba durduğunda direksiyona kafamı koyup gözlerimi kapattım .

Aslı'nın sözleriyle gözlerimi zorlayarakta olsa açtım .

"Beste başın ağrıyor belli hadi yer değiştirelim de sen biraz uyu "

Kafamı sallayıp arabadan indim . İnmemle önümüzde duran arabayı fark etmem bir oldu .

İnenleri görünce bıkkın bir nefes verip yolcu koltuğuna doğru ilerledim . Aslı anında yanıma koşup beni yürütmeye başladı .

"Beste neyin var ?" Enes'in sesiyle ona döndüm . Cevap versem ardının geleceğinden gözlerimi devirip yürümeye başladım .

Yolcu koltuğuna oturduğumda koltuğu geriye yatırdım .

Tam uyuyacakken Enes'in Aslı'nın kolunu tuttuğunu görünce sinirlenip kornaya Aslı binene kadar bastım .

Aslı binince bir şey sormadan uykuya daldım .

******

KÖTÜ KIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin