Gözlerimi açtığımda hastanenin duvarlarına bomboş bakıyordum ve tahmin edin kimi düşünüyordum evet doğru tahmin doğayı düşünüyordum. Şuan odada tekim ve beynim patlıycak şekilde o değilde doğa acaba beni merak etmiş midir? Keşke telefonum yanımda olsa da bi girebilseydim.
-Hadi ama yunus bence umrunda bile değilsindir. O da diğerleri gibi olabilir.
Dostum bilemezsin ya o diğerleri gibi değilse.
-Yunus geçmişte ne yaşadığını ikimizde iyi biliyoruz.
Evet bilmen doğal çünkü sen bensin ve her zaman yaptığımı yapıyorum kendi kendime konuşuyorum.
- Hadi ama adamım kendi kendine konuşmak okadar da kötü değil tabi şuan okurların kafası karışmış olabilir ama neyse.
Onlara tavsiyem kendi kendine konuşuyor gibi okusunlar yani empati yapsınlar.
-Bu nasıl tavsiye dostum.
Ya sen konuyu değiştirmesene doğa da o kızlar gibi değil onda bir farklılık var hissediyorum.
- Umarım bu hissiyatın seni üzmez dostum.
Üzmiyecek buna eminim.
Kendi kendimle konuşmaya devam ederken kapı açıldı içeriye hemşire girdi. Ses çıkaran terlikleri ile elinde ki kağıda baka baka bana doğru yürüdü ve suratıma baktı.
Hemşire: uyanmışsın , hemen doktoru çağırıp geliyorum.
Ciddimisin uyanmışsın mı? Ne bekliyordun sonuna kadar koma da mı kalma mı? Bu hemşirelerin de yok mu şu tavrı cidden insanı deli eder.
Doktor: nasılsın yunus?
Yunus: * kısık bir sesle * iyiyim.
(Yeni uyanmışım nasıl olmamı bekliyorsun uyku sersemiyim işte yok abi yok hastaneleri küçükken de sevmezdim hala sevmiyorum.)
Doktor: güzel birkaç kontrol yaptıktan sonra durumuna gözden geçirip sonuçları seninle beraber konuşuruz.
Yunus: doktor bey annem burada mı?
Doktor: evet burada çağırma mı istermisin?
Yunus: çağırmanızı değil de evine gidip yatmasını isteseniz perişan olmuştur bir kerecik ufak bir yalan atar mısınız? Nolur.
Doktor: peki yunus bu güzel düşüncen beni de ikna etti ama bir şeye ihtiyacın olursa düğmeye basıp hemşireyi çağırman yeterli.
Yunus: teşekkür ederim doktor.
Doktor: rica ederim *gülümser ve kapıdan hemşire hanım ile birlikte çıkar.*
Evet şimdi ben tek başıma burada ne yapacağım düşünmem lazım.
-Televizyon izlesene
Televizyon mu izlim? Mantıklı aslında acaba Gumball var mıdır?
-Bilmem aç bakim eğer olmasa başka bişi izleriz.
Dostum sence de tek başına konuşmayı bırakma vaktim gelmedi mi?
-Bu ne cüret eğer öyle bişi yaparsan ben yok olurum o yüzden olmaz.
Tamam merak etme seni yok etmem. Bu zamanıma kadar hep yanımda oldun. Teşekkür ederim.
- Rica ederim fakat yanında olmam gayet normal kafanın içindeyim dostum hadi ama yok canım sana uyku yaramıyor bu kesin.
Evet her halde yaramıyor.
- Bak Gumball var hadi izleyelim.
İzleyelim bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe
RomanceHikaye o kadar da hayat dolu olmayan Yunus'un yeni sanal arkadaşı Doğa ile tanışmasıyla başlıyor. Başta her şey şirin görünse de ikilinin ilişkisinin bundan öncesine dayandığını ve ortak sorunları olduklarını göreceksiniz. Onları bekleyen zorluklar...