Burası neresi , neden her yer karanlık, hiçbir şey göremiyorum. Beni duyan var mı ? Kimse yok mu?
"Seni özlüyorum."
Efendim.
"Seni özlüyorum."
Bu ses nereden geliyor? Hiçbir şey göremiyorum. Sen kimsin?
"Sana ihtiyacım var."
Sen kimsin? Neden sorularıma cevap vermiyorsun?
"Sana ihtiyacım var."
Deliriyor muyum? Kesinlikle deliriyorum hiç görmediğim bir yerde kapkaranlık bir yerde sadece bir ses duyuyorum ve sesin kimden geldiğini bile bilmiyorum.
Bu da ne? Siyah perde kalkmaya başlamıştı. Karşımda biri vardı ama kim olduğu anlaşılmıyordu. Siyah perde yavaşça yok oluyordu. Etrafı görebiliyordum. Karşımda ki kişinin kim olduğunu bilmiyordum bildiğim bir şey varsa o da bana doğru baktığı ama yüzü bulanık
"Seni özlüyorum."
Sen kimsin? Seni görüyorum ama kim olduğunu bilmiyorum.
Karşımda ki kişi bana doğru yürümeye başladı. Bana doğru yürüdükçe yüzü netleşmeye başlıyordu. İyice bana yaklaştı. Yüzü belirginleşti.
"Sana ihtiyacım var."
Bir dakika ne?" Kızım uyan, Doğa uyan."
Soluk soluğa bir şekilde uyandım. meğerse gördüklerim rüyaymış.
" İyi misin kızım?"
" İyiyim nine."
" Bir sorun yok dimi , uykunda konuşuyordun sen kimsin diye bağırıyordun."
"Nine"
" Efendim kızım."
" Endişeli bakışlarımla , Onu gördüm."
" Kimi?"
" Yunus'u"
" Rüyanda tam olarak ne oldu?"
" Her yer karanlıktı , hiçbir şey göremiyordum sadece birinin sesini duyuyordum.
"Seni özlüyorum, sana ihtiyacım var."
Bana bunları söylüyordu. Kimsin diyordum cevap vermiyordu. Sonra etraf aydınlandı karşımda biri belirlendi. Aynı şeyleri söylemeye devam ediyordu. Sonra bana yaklaştı. Kim olduğunu anlayamıyordum. Bana iyice yaklaştı yüzü belirginleşti "Sana ihtiyacım var." Dedi.Ninem masadaki sürahiyi alıp, bardağa su koyup bana uzattı.
"Al kızım iyi gelir."
" Onunla hiç konuştun mu bu sıralar?"
" Hayır hiç konuşmadım."
- Kiminle konuştun mu hiç?
" Şaşkın bakışlarımla, baba!"
" Efendim kızım."
" Senin burada ne işin var?"
" Dün dedim ya erkenden geleceğim diye."
" Unutmuşum onu."
Nine: Görmüyor musun bakayım sen?
Kız kabus görmüş yeni kalktı hemen izinsiz giriyon odaya ayıp değil mi? Ben sana böyle mi öğrettim?Babam: Özür dilerim süt anne.
Ben salonda olacağım geldiğin zaman yapacaklarımızı konuşuruz.Doğa: Tamam baba.
Babam kapıdan çıktığı gibi ninem şaşkın surat ifadesiyle bana bakıyordu.
" Şimdi anlat bakayım."
" Neyi anlatayım nine?"
" Yunus'la hiç konuştunuz mu?"
"Hayır bu eğitim süresinde hiç konuşamadık bana hep mesaj yazmış ama çok yorgun olduğum için onunla doğru düzgün konuşamadım. Aslında onu bende çok özlüyorum onunla konuşmak istiyorum ama annemi de çok merak ediyorum."
" Anlıyorum seni kızım. Bence en doğru karar şuanlık şu."
" Nedir?"
" Elini yüzünü yıka, üstünü değiştir, babanın yanına git planı konuşun siz bu işi halledin o sırada bende sana kahvaltı hazırlayayım. Sonra bu işi hallettikten sonra Yunus'a yaz. Ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe
RomanceHikaye o kadar da hayat dolu olmayan Yunus'un yeni sanal arkadaşı Doğa ile tanışmasıyla başlıyor. Başta her şey şirin görünse de ikilinin ilişkisinin bundan öncesine dayandığını ve ortak sorunları olduklarını göreceksiniz. Onları bekleyen zorluklar...