27. bölüm Gözü dönmüş

112 19 2
                                    

Karakoldan çıkıp, yolda duran taksiye binip eve doğru yola çıktık arabada doğa bana sürekli ne yapacağımı? Aklımdan neler geçtiğini? Defalarca sorduğu halde ona tek bir cevap vermemiştim , susmuştum , bunca zamandır içimde tuttuğum her bir acının dışarı salınmasına izin vermiştim. Gözüm dönmüştü, içimdeki tüm acı yeryüzüne yayılmıştı. Artık o dışardan gözüken masum , şefkatli , nazik Yunus yoktu. Onun yerine içindeki acı dolu karanlığı ortaya çıkarmış , her an bir sorun ortaya çıkaracak bir Yunus vardı.
Taksi evimin önünde bizi bıraktı parasını ödedikten sonra eve giriyordum ki.

" Yunus bu halin ne?"

" Bende seni arıyacaktım Orkut bey."

"Neden ne oldu?"

" Hiç uzatmak istemiyorum direk konuya gireceğim."

" Yunus sakın aklından böyle bir şey geçirme." Doğa niyetimi anlamış olmalı ki bana bu sözleri söylüyordu ama artık hiçbir şey umrumda değildi umrumda olan tek şey intikamdı.

" Ben senin adamın olarak mafya olmak istiyorum Orkut bey."

Orkut bey şaşırmış vaziyette bana bakıyordu. Bense sert bakışlarımla ne kadar ciddi olduğumu ona gösteriyordum.

" Yunus senin aklın yerinde mi?"

" Evet hemde hiç olmadığı kadar yerinde."

" Hayır izin vermiyorum."

" Senden izin isteyen yok beni adamın olarak yapmanı istiyorum dedim bu benim isteğim."

" Neden bunu istiyorsun?"

" Çünkü o oro*pu çocuğu herifi kendi ellerimle öldürmek istiyorum."

" Önce bir sakinleş  ve bana olanları anlat."

" Hadi ama Turgut'u aradığını biliyorum, o herifin ailemi öldürdüğünü biliyordun bu yüzden benimle İstanbul'a geldin çünkü benim kadar sende onu yakalamak istiyorsun. İçindeki o intikamı onu öldürerek almak istiyorsun ama onu öldüren ben olacağım."

" Tamam haklısın İstanbul'da olacağını ve aileni onun öldürebilceğini düşündüğüm için geldim ve sanırım haklı çıkmışım ama neden bu kadar çok onu öldürmek istiyorsun sadece bir intikam duygusu için mi?"

" Sadece intikam mı? O adam bana ve Doğaya neler yaşattı haberin yok mu?"

" Var!"

" Ee o zaman , o adi herif bunu hakedeli çok uzun zaman oldu. Her akşam beni ölesiye dövdü, işkence yaptı, üzerime sıcak çay döktü ve en kötüsü de ailemi öldürdü. Ya peki Doğa'ya kızına tecavüz etti , ona işkence yaptı, acı çektirdi , annesini öldürdü. Bunların hepsini bildiğini biliyorum ama nedense şuan benim karşımda durmuş bana bakıyorsun. O herifi öldürmek istiyorum ya beni adamın yapıp onu öldürmemde yardım edersin ya da ben bir yolunu bulur o adamı öldürürüm. Seçim senin?"

"Derin bir nefes alıp, seni hiçbir şekilde vazgeçiremem di mi?"

" Maalesef , artık yeter o herifin acı çekip ölme vakti geldi." Dediğim sırada doğa bana bir tokat attı.

" Sen ne saçmalıyorsun ya intikam falan benim tanıdığım Yunus bu değil. Şefkatli, güler yüzlü, içinde hep bir ümit olan yunus'a ne oldu?"

"Öldü." Sert bir şekilde söylediğim ses tonumdan belliydi. Doğa'nın gözleri dolmuştu bana bakıyordu. Ben ise onu hiç umursamayarak Orkut bey'e döndüm."

"Seçimin ne?"

Karşımda durmuş sadece susmuştu bana bakıyordu ama cevap verecek hali gibi yoktu susmuştu ne diyeceğini bilemiyordu.
" İyi madem ben kendim bir yolunu bulurum." Diye ekledim onun yanından geçip gidiyordum. Yola adamımı basacağım sırada.

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin