30. Bölüm Hangar

109 18 15
                                    

                 Yunus'un Ağzından

Arabada sessiz, kasvetli bir hava vardı. öfkem ve intikam duygularım birleşmiş tüm damar yollarıma kazınmıştı. Tek istediğim sevdiğim kızı kurtarıp o adi herifi bir güzel hakettiği cehennem çukuruna yollamak. Arabada cama kafamı yaslayıp tek düşündüğüm Doğa idi. "Ona bişi olmamalı, o benim herşeyim, artık tek o kaldı yanımda seni kurtaracağım sevgilim." Aynı şeyleri sayıklayıp duruyordum. Gözlerimde intikam ateşi yanarken. Orkut beyin gözlerinde korku ve endişe vardı adamda haklıydı doğal olarak o herif karısını öldürdü şimdide kızını kaçırdı, içimden bir ses bu gece de çok fazla kan döküleceğini söylüyor. Ay ışığı camdan yüzüme yansıyor sanki ruhumun derinliklerindeki saklanmış sevgiyi çıkarıyor gibiydi taki o sevgi intikamla yerini doldurulana kadar. Arabayla yola devam ettiğim sırada Orkut bey bir benzicide durdu.
"İhtiyaç molası vakti." Durgun bir şekilde  bunu söylemişti. Başımı onaylar şekilde ileriye doğru salladım. WC ye girdiğim zaman aynadan kendime bakıyordum. Üstün başım dağınık, saçlarım dalgalı yüzümde morluklar vardı. Hiçbirini umursamadım morluklarımın olduğu tarafa dokundum , tuhaf acı hissetmiyordum. Kalbimde endişe korku ve intikam duygusunu her geçen saniye daha da çok hissediyordum. Sanırsam kalbimde hissettiğim bu duygular yüzünden vücudumdaki morluk ve çiziklerin acısını hiç hissetmiyordum. Tuvalette ihtiyacımı giderdikten sonra elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım ama aynadaki görüntü asla değişmiyordu. Artık buna mı dönüşmüştüm yoksa sadece sevgilimi kurtarmak için içimdeki şeytanı mı görüyordum. WC den çıkınca  dışarda duran Orkut beyin yanına gittim, yanına gittiğim sırada bana bir kahve uzattı ve konuşmaya başladı.
"Yunus , senin wc de olduğun sırada Turgut beni aradı."

Şaşkın ve endişeli bakışlarla ona bakıyordum. Konuşmaya devam etti.

"Bir anlaşma yapmak istiyor."

" Tam olarak ne anlaşması."

" Bir takas."

Sustum hiçbir şey diyemedim.

"Eğer seni ona verirsem , doğayı serbest bırakacağını söyledi."

Şaşkın bakışlarımla ona bakmaya devam ettim.

"Gerçekten de  beni ona vermeye düşün mü yorsun? Dimi"

" Tabikide düşünmüyorum, aslında bir planım var."

" Dinliyorum."

" Halatla bileklerini arka tarafından bağlayacağım. Sen onun yanına gideceğin sırada ona ateş edeceğim sende bu sayede ondan kurtulup benim yanıma gelebilirsin."

" Peki bu planının tutma olasılığı tam olarak yüzde kaç ?"

" %50 "

" Ciddi olamazsın , gerçekten o adi herifin yanına ellerim bağlı mı gideceğim."

" Evet"

" Çok beklersin! İntihar bu."

" Hayır değil doğa bana gelmeye başladığı an ona ateş edeceğim."

" Pekala çok bilmiş bay Orkut ya herif silahlarını yere at derse?"

" Yedek silahım arka cepte olucak."

" Yok ben kime anlatıyorum kafaya takmışsın bu planını belli ne desem ne yapsam faydasız."

" Kesinlikle bu planı uygulayacağız."

" Neden?"

" Çünkü yetki bende, senin o öldürme iç güdünü saklamanın en doğru yolu da bu."

" Emin ol ne yaparsan yap bu gece o herifi ben öldüreceğim sen değil. Bunu o kalın kafana sok ve babam değilsin bana ne yapacağımı söyleyemezsin. Kendi kararlarımı verecek yaştayım."

MesafeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin