Nasıl olur? Nereden? Bunu nasıl biliyorsun? Bu sorular kafamda geçiyordu sanki zaman durmuş herşey durmuş sadece bu sorular kafamın içinde dönüyordu.
Babam: Bu seni ilgilendirmez. Vakti gelince söyleyeceğim.
Doğa: *Bağırarak* İlgilendirir.
Babam: *Sesini yükseltir.* Yeter artık Doğa sana herşeyi anlatacağımı söyledim ama önce beni dinlemen lazım sesini yükseltmeyi bırak ben senin Baba'nım.
Doğa: Babam'san bana düzgün babalık yap.
Babam: Denemediğimi mi sanıyorsun? Her gece yatmadan önce nasıl sana kendimi affettiririm diye düşünüyorum nasıl sana düzgün bir babalık yaparım diye düşünüyorum. Biliyorum berbat bir babayım ama ne kadar berbat bir baba olsam da sana karşı sevgim asla eksilmedi seni ve anneni her zaman merak ettim. Seni buldum şimdi de anneni bulmam lazım.
Babamın ağzından çıkan kelimeleri ses tonundan ne kadar acı çektiğini hissettiriyordu. Hiçbir şey diyemeden koltuğa oturdum. Babamı dinliyordum.
Doğa: Ben özür dilerim.
Babam: Önemli değil kızım beni anladığın için teşekkür ederim.
Doğa: Peki Yunus'u nasıl öğrendin.
Babam: seni bulmaya çalıştığım sırada senin o kaldığın yurtta ki aşağılık müdür Turgut peşime düşmüştü. Beni bulduğunda ben sahilde gemiyi bekliyordum.
Doğa: Bir dakika o adam da mafya üyesiydi.
Babam: Evet bizim baş düşmanımızın sağ kolu olmuş.
Kafamın karışmış bir halde hiç beklemediğim şeyi duyduğumdan beri şaşkın ifademle babamı dinlemeye devam ettim.
Babam: Turgut beni öldürmeye çalışıyordu. Amacı seni bulmaktı ki hala seni arıyor ama bulamıyor çünkü ben engel oluyorum. Beni sahilde yakaladığı sırada adamları ile beraber gelmişti. Adamlarını hallettim fakat Turgut'tan uzaklaştım çünkü gemim limana yaklaşmıştı beni bekliyordu ve fazla vaktimiz yoktu. Gemiye atladıktan sonra bana bir telefon geldi. Adamlarımdan biri seni bulduğunu söyledi. Sonra öğrendim ki süt annemle beraber yaşıyormuşsun. Karşına bir anda çıkamazdım. Bu yüzden en doğru zamanı bekledim.
Beklerken annemden yardım aldım sana aldığı telefon vardı ya sen uyurken telefonun hakkında bilgileri bana verdi. Bende o bilgiler sayesinde ve tabikide adamlarım'ın yardımıyla telefonunu hackledim. Ön kameran ve arka kamera sayesinde seni her daim izliyordum ne yaptığını nasıl olduğunu rahatça görebiliyordum. Telefonuna erişim sağladığım için kiminle konuştuğunu kiminle neler yaptığını rahatça öğrenebiliyordum.
Sonra konuştuğun çocuk yani Yunus onun fotosunu görünce bir şok geçirdim. O çocuğun babası benim en iyi gizli ajanımdı.Doğa: Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum beynim allak bullak rüyada gibi hissediyorum ama değil herşey gerçek.
Babam: Yunus ile iletişimini kesmeyi bile düşünmüştüm ama onunla konuşurken çok mutlu görünüyordun sanki için huzur doluydu seni öyle görmek beni mutlu ediyordu.
Doğa: Senden rica ediyorum Yunus'la benim arama girme.
Babam: Girmeyeceğim. Herşeyi öğrendiğine göre artık gizli ajanım olacak mısın?
Doğa: Olacağım. Sadece şuan kafam çok karışık bu kadar şeyi birden duymaya hazır değildim. Tamam bunu ben istedim ama bu kadarını beklemiyordum.
Babam: Seni gayet iyi anlıyorum. Gizli ajan olman için seni ben eğiteceğim hazır olduğunda da sana yapman gerekenleri söyleceğim.
Doğa: Tamam ama unutma gizli ajan olmayı senin için kabul etmiyorum.
Kabul etme sebebim. Annemi senin kadar bende merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafe
RomanceHikaye o kadar da hayat dolu olmayan Yunus'un yeni sanal arkadaşı Doğa ile tanışmasıyla başlıyor. Başta her şey şirin görünse de ikilinin ilişkisinin bundan öncesine dayandığını ve ortak sorunları olduklarını göreceksiniz. Onları bekleyen zorluklar...