Bugün pazar olduğu için yine öğlene kadar uyumuştum. Hâlâ yatakta kıvranırken kapımın hızlıca açılması ile korkmuştum.
"Senin benim canıma kastın mı var ha Biricik"
"Çico dün gece çok garip bisey oldu"
"Ne oldu dökül bakalım" Kesin Çakır ile ilgili bişey olmuştu çünkü Çakır dün gece eve geç gelmişti ve çok sinirliydi.
"Kına bittikten sonra abim annemleri ve gül teyzeleri eve araba ile bıraktı benimde arabada yerim kalmadığı için abim Çakır'a Biriciği sen getirsene dedi sonra ben Çakır'a yürümek istediğimi onun gelmesine gerek olmadığını söyledim o da zaten bu tiple tüm dikkatleri üstüne çektin birde bu saate bu elbise ile tek başına eve gideceksin öyle mi dedi e tabi bende sinir tavan yaptı ne varmış elbisemde hem sanane yürümek isterken sana soracak değilim, o da bak kızım beni çileden çıkarma yürü gece gece başımızı belaya sokma dedi e tabi ben dururmuyum ne diyorsun sen be sana mı kaldı benim elbisemin tasası sana ben yürürüm dedim."
"Biricik beni zor kullandırtma" dedi birde beyefendi.
"Yürüyecem dedim sana rahat bırak beni dememle beni sırtına attı araya bindirdi evin önüne gelene kadar tek kelime etmedik arabadan indikten sonra arabanın kapısını sert bir şekilde çarpıp eve girdim"
Duyduklarım beni çok şaşırtmıştı.
"Kızım senin beynin mi yanmış biraksaydı çocuk seni ne güzel işte''" O gitsin Cansu poçozunu bıraksın evine"
"Ne Cansusu ya ne alaka o"
"Senin bu ikizin ağzı kulaklarında cansuyla konuşuyordu kınada"
Cansunun ikizime olan ilgisini ikimizde çok iyi biliyoduk ve Biricik sonuna kadar haklıydı.
Biricikle sohbet ettikten sonra cafeye gelmiştik."Oo kızlar hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk Berkan abi"
Berkan abiyi çok severdim her zaman hepimizin arkasını kollardı Zevzek Baran gibi değildi daha ağırdı nişanlıydı ve düğünlerine çok az kalmıştı."Amanda aman Edi ile Büdü gelmiş nasıl buldunuz bu cafenin yolunu yoksa yanlışlıkla mı geldiniz"
Baran yine enerji dolu hali ile içeri girip yanımıza oturmuştu."Bak şimdi Baran bana ne kadar çikolatalı pasta varsa getir depresyona girecem"
"Ne o Biricik terk mi edildin yoksa platoniğinin ikizi ile mi uğraşmak zorunda kaldın" Baranın bu sözüne göz devirip kapıdan girenlere baktım Çakır ve Çağlar gelmişti.
Berkan abi önce çağlarla sonra Çakırla selamlaşlıktan sonra hepmizden sipariş almıştı o sırada ikiside masaya oturmuştu.Baran "Duydum ki akşam bütün dikkatleri üzerinize çekmişsiniz" demesiyle gözüm Çağlara kaymıştı gözünü cama sabitlenmiş bir şeyler düşünüyordu.
"Çok eğlendik Baran çok güzeldi elbiselerimize herkes bayıldı" Biricik elbise lafını bilerek bastırarak söylemişti ve Çakır kaşlarını çatmış bir şekilde Biriciğe bakıyordu.
Saat altı olduğunda evlere dağılmıştık.
Yemek yedikten sonra Çakır çalışmam gerek diyip odaya çıkmıştı tabi bende peşinden gitmiştim oda girip kapıyı kapattıktan sonra bende açıp peşinden girdim."Dün gece neden sinirli geldin Çakır efendi Bi sorun mu var?"
"Sinirli gelmedim gayet normal bir şekilde geldim"
Fazla üstüne gitmek istemediğim için odama gelip yatağıma oturup dün akşam çektiğim fotoğrafı instagrama atacaktım. Fotoğrafı paylaştıktan sonra gelen yorumları okudum yine bizimkiler yoruma çökmüştü. Çağların yaptığı yorum beni şoka uğramıştı "Birileri evlenmeye çok meraklı bakıyorum" Hayır yani ne alaka kısmetimi kapatma lafını şakasına yazdığımı herkes biliyordu. Ne olacak kendini beğenmiş işte hâlâ beni onun peşinde koşan küçük çilek sanıyordu herhalde ne ben o küçük çilektim ne de ona aşık çilektim ben büyümüş hayalini gerçekleştirmiş Doktor Çilek ERDEN"dim...
"YORUM YAPMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN"
İNSTAGRAM : blogger.nurr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ MAHALLESİ
Teen FictionKorkuyorum... Ya biri varsa hayatında. Unutmuş olabilir miydi her şeyi. Benim hayatım hâlâ onun bıraktığı gibiydi her şey aynıydı. peki ya o, o ne yapıyordu mutlu mudur? Mutludur bence hemde çok mutludur... ARKADAŞLAR OY VERMEDEN GİTMEYİN..