Bende mi tayin versem? Bütün gece düşünmüştüm. Sanırım buradan uzaklaşmak bana iyi gelecekti. Ama iyice düşünmem gerekecek. Yataktan kalkıp banyoya girdim aynadan kendime baktığımda uyumadığım için gözaltlarım morarmıştı. Tekrar odaya gelip hazırlanıp aşağı indim. Çakır kapıda beni bekliyordu. Hastaneye gitmek için yola koyulmuştuk.
"Akşam Cafeye gidelim mi çilek?"
"Gidelim tabi zaten Berkan abinin düğününe az kaldı soralım yardımlık bir şey var mı"
"Aynen iyi olur"
"Biricik ile nasıl gidiyor"
"Çok güzel gidiyor çilek"
"Ohh maşallah maşallah" Çağlar bozmasa bari.
Hastaneye geldiğimde ilk işim Gökhanın yanına gitmek oldu." Nur, Gökhan hoca müsait mi"
"Müsait hocam"
İçeri girdiğimde Gökhan kafasını kaldırıp bana baktı.
"Günaydın doktor hanım"
"Günaydın doktor bey" deyip oturdum."Gökhan ben seninle bir şey konuşmak istiyorum"
"Dinliyorum Çilek"
"Bende burdan gitmeyi düşünüyorum yani aklımda vardı ama sende dün gidecem dediğinde bende bi tekrar düşündüm banada burdan uzaklaşmak iyi gelecek"
"Emin misin Çilek senin ailen burda arkadaşların burda"
"İşte o yüzden gidiyorum ya"
"Nasıl yani çilek" Anlatıp anlatmamak arasında kararsız kalsamda Gökhana her şeyi anlattım.
"İşte böyle Gökhan olmuyo yani uzak kalmam lazım belki iyi gelir"
"Çilek yapabilecek misin? Ayrı kalabilecek misin? Senin için zor bir karar iyice düşün derim"
"Bilmiyorum, çok kararsızım"
"Dediğim gibi Çilek cok iyi düşünmen lazım" Haklıydı sonradan pişman olmak istemiyorum.
Odama gelip hastalarla ilgilenmeye başladım. Gün sonunda çok yorulmuştum, uykusuzdum ve gözlerimden hatta her yerimden uyku akıyordu. Eve geldiğimde annemler evde değildi bende hemen odama çıkıp uyudum."Çilek kalk sana görücü geldi" Hemen yataktan fırladım.
"Ne görücüsü Çakır ne diyorsun sen" Çakır karışma dikilmiş gülüyordu. Kandırıldım.
"Komik mi yani"
"Ne yapayım çilek Bi saattir uyandırmaya çalışıyorum." Oysaki ben hatırlamıyorum.
"Tamam şimdi beni neden uyandırdın hadi anlatsana"
"Cafeye gidecektik haydi"
"Gelmem için sebep söylersen gelirim"
"Hmm birinci sebep Berkan ile konuşacaktın. İkincisi Çağları oyalaman lazım üçüncüsü ise benim ikizim olduğun için"
"Dııtttt geçersiz sebepler Çağlar ile uğraşamam hem niye gün içinde buluşmuyorsunuz""Çünkü ikimizde yoğun oluyoruz akşamda Çağlar evde olduğu için Biricik tek dışarı çıkamıyor hem benim içinde mi uğraşmazsın"
"Şirinlik yapma bana hayır gelmiyorum"
"Tamam o zaman çilek, Biricikle buluşalım Çağlarda bizi görsün ayırsın bizi sende mutlu ol" Güzel acıtasyon yapmıştı ikizim.
"Tamam Çakır pes ediyorum kalk gidelim hadi"
Cafeye geldimizde Bir iki müşteri dışında kimse yoktu."Hopp gençler hoşgeldiniz"
"Hoş bulduk Barancım." Çakır ben ve Baran oturmuş sohbet ediyorduk.
"Berkan abi nerede Baran".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ MAHALLESİ
Novela JuvenilKorkuyorum... Ya biri varsa hayatında. Unutmuş olabilir miydi her şeyi. Benim hayatım hâlâ onun bıraktığı gibiydi her şey aynıydı. peki ya o, o ne yapıyordu mutlu mudur? Mutludur bence hemde çok mutludur... ARKADAŞLAR OY VERMEDEN GİTMEYİN..