22.BÖLÜM

8K 225 4
                                    

Gidecektim işte karar vermiştim annemler üzülecekti ama olsun alışırlar. Sabah kahvaltı yapmadan hastaneye gelmiş Gökhanla konuşmuştum bana Bi iki gün daha düşün desede ben kararımı vermiştim.

" Hocam kaza olmuş hemen acile gelmeniz lazım" Aslı ile beraber koşarak acile gelmiştik.

"Hasta nerede Aslı "

"Burdaydı hocam" Arkamdan sesler gelmeye başlayınca arkamı döndüğümde Çağlar hemşireler ile kavga ediyordu ve kafası yarılmıştı.

"Beyefendi bu halde bir yere gidemezsiniz.

"Ben iyiyim çekilin önümden" Çok kötü kanıyordu kafası.

"Ne oluyor burda"

"Hocam beyefendi kaza yapmış kafası yarılmış durumda ve gitmek istiyor" 

"Ne yapıyorsun sen Çağlar geç şuraya bu halde hiç bir yere gidemezsin"

"İyiyim ben"  Tekrar gitmeye çalışırken önüne geçtim.

"Çağlar, kafan kanıyo yarayı kapatmamız lazım" Gözümün içine hayır dercesine bakmıştı.

"Lütfen"

"Tamam"  Çağları sedyeye alıp yarasını temizledim. Çok kötü görünüyordu canı çok yanmış olmalıydı.

"Sen çok dikkatli araba kullanırsın nasıl olduda kaza yaptın"

"Yaptık işte bi şekilde, bitmedi mi işin" Ayy haspam.

"Bitti, ama başın dönebilir dikkatli ol ha birde pansumanının sık sık değişmesi lazım unutma" Çağlar ayağa kalkıp tek kelime etmeden yanımdan geçti gitti.

Neydi şimdi bu hareketler  dengesiz herif.
Hastaneden çıkıp eve geldiğimde üstü mü değiştirip Biriciği aradım.

"Ne yapıyorsun gülüm"

"Yeni geldim yemek yiyorum sen ne yapıyorsun"

"Bende aynı, bize gelsene konuşmamız gerek"

"Kötü bir şey mi oldu çilek"

"Yok sen gel konuşuruz"
Telefonu kapatıp Çakır'ın yanına gittim

"Seninkini çağırdım geliyor"

"Gelsin benimki bakalım"

"Bu gece bana lazım sevgilin aklındaki planları boz canım"

"Benim sevgilim olduğu için banada lazım"

"Tamam belki yarım saat izin verebilirim" Odanın kapısı açıldığında Biricik güler yüzü ile kapıda duruyordu..

"Selam dünyanın en yakışıklı sevgilisi ve onun dünyalar güzeli ikizi"

"Selam dünyanın en güzel yengesi" dediğimde gülüşmüştük.

"Evet gençler 10 dakikanız var 10 dakika sonra odamda ol Biricik ha birde uslu durun" Deyip hemen odadan kaçtım arkamdan Çakır'ın sesi gelmişti.

"Densiz misin kızım sen"
Odama gelmiş yatağıma oturmuştum. Bugün Biriciğe her şeyi anlatacaktım eminim beni anlayacaktır. Kafamı başka şeylerle meşgul etsemde aklım Çağlardaydı acaba nasıl olmuştu arasam mı? Arayayım ya bir şey olmaz doktorum ben hastamı sormak benim hakkım demi yani. Aramasam mı yada sabah bana soğuk yaptı evet aramayacam karar verdim.

Off aramasamda içim içimi Yer. Telefonumu elime alıp çağları aradım. Çaldı, çaldı, çaldı... Açmadı. Salak çilek açmaz tabi niye açsın şimdi Allah bilir ayça ile eğlencenin dibine vuruyordur.

Kapının açılması ile düşüncelerimden sıyrıldım.

"Senin bu ikizin varya tam bir öküz"

"Yine ne yaptı" Kızarmıştı kesin Çağlar onu öpmüştü.

"Hı Bişey olamadi."

"Tamam ben aldım cevabımı" Yanıma gelip oturdu.

"Neyse beni bosver, abim kaza yapmış haberin var mı"

"Hıı var getirdiler hastaneye sabah tutturdu gidecem diye kafası yarık zaten zar zor pansuman yaptım"

"Bizede kötü bir şey yok dedi ama nasıl kaza yaptığını söylemedi zaten dün gecede eve gelmedi" Nereye gitmişti ki bu adam.

"Ne demek gelmedi nereye gitmiş peki"

"Bilmiyorum ki çilek zaten soru sorulmayada gelmiyor" Ayçaya mı gitmişti acaba bu düşünce bile canımı yakıyordu.

"Hopp bu dünyaya dön hem sen ne konuşacaktın anlat dinliyorum."  Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım.

"Gidiyorum"

"Nereye"

"İstanbuldan uzak bir yere"

"Tatile demi çilek tatile gideceksin." Biricik söyleyeceğim şeyden korkuyordu.

"Hayır tayin isteyeceğim"

"Ne demek bu çilek ne gitmesi ne tayini"

"Dayanamıyorum burda "

"Neye dayanamıyosun Çilek söylesene." Biricik çok sinirlenmişti ama bana hak verecekti. Her şeyi baştan aşağı anlattım. Biricik çok şaşırmıştı.

"O yüzden mi abim dün eve gelmedi dağıtmaya gitti kesin o Yüzden kaza yaptı. Çilek delirdin mi sen abim senin yüzünden ölebilirdi."
Beklemediğim bir tepki vermişti Biricik.

"Bilerek mi yaptım sanıyorsun sen Biricik. Ne yaptım ben sadece gidiyorum dedim."

"Düşünmüyosun demi abimin umurunda olmasan dün gece eve gelirdi"

"Benimle ne alakası var Biricik "

"Çilek, bak abim önceden seni sevmemiş olabilir tamam orada haklısın ama bu kadar kör olamazsın ya abimin şimdi sana nasıl baktığını fark etmiyor olamazsın" etmemiştim, çünkü böyle bir şey yok.

"Yok öyle bir şey Biricik sana öyle gelmiş Çağlar beni hiç bir zaman sevmedi sevmeyecekte.

" Doğum günümün olduğu akşam abim eve geldiğinde içmişti, yanına gittiğimde sordum ne bu hal dedim bana ne dedi biliyor musun? Bitti dedi her şey bitti" duyduklarım beni şoka uğramıştı.

"Ne olacak sen burdan gidince her şey bitecek mi çilek? Unutacak mısın abimi hadi onu geçtim bizimde mi düşünmüyorsun yıllardır bir kez bile ayrılmadık her tatile beraber gitmedik mi, her belaya beraber bulaşıp sonra sıyrılmadık mı?" 

"Biricik"

"Abim seni seviyo çilek senden uzaklaşıyorsa vardır Bi sebebi izin ver ona toplasın kafasını'' Susmak istemiyorum.

" Bir kere içti diye beni sevdiği anlamına gelmiyor Biricik. Bana seni sevmeye çalıştım olmadı dedi. Nasil hissettim ben biliyor musun? Bilmiyorsun şimdi karşıma geçip beni kandırmaya çalışma Biricik çocuk değilim ben"  Biricik ayağa kalkıp "İyi düşün çilek ya bizimle ya da bizsiz karar senin" deyip odadan çıkmıştı.
Ne yapacaktım şimdi ben.

YORUM YAPMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN

İNSTAGRAM: blogger.nurr

YILDIZ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin