Rüya mı görüyordum eğer bu bir rüyaysa kimse beni uyandırmasın. Çağlar benden bir şans istemişti. Ama doğruyu söylemek gerekirse korkuyordum ya bizden olmazsa.
"Çağlar, ben eskisi gibi olsun istemiyorum"
"Sana söz veriyorum eskisi gibi olmayacak güzelim" İnanmalı mıydım? Bilmiyordum ama bildiğim bir şey vardı bence ne olursa olsun bir şansı hakediyorduk.
"Söz mü"
"Söz güzelim söz" Çağlar bana sarıldığında bende ona sarıldım. İşte yıllarca sevdiğim adam şimdi bana sarılıyordu ve bana söz vermişti hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı.
"Çağlar"
"Efendim güzelim" Güzelim, bu kelime aklımı başımdan almıştı.
"Unuttum" Çağlar gülmüştü.
"Gülme ya"
"Tamam tamam hadi annemler uyanmadan Biriciğin yanına geç"
"Tamam" Yataktan kalkıp kapıyı açtım ama açılmadı.
"Çağlar anahtar" Ayağa kalkıp yanıma geldi cebinden anahtarı çıkardı ve bana uzattı.
"Al bakalım" anahtarı alırken elini geri çekti.
"Çağlar versene anahtarı"
"Veririm ama bir şartla"
"Neymiş"
"Bu" demesiyle dudaklarıma kapandı. Kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirdim. Dünyanın en güzel hissiydi bu sanırım. Elimi nereye koyacağımı bilmiyodum. İlk defa böyle bir şey yaşıyordum geçen sefer sadece dudaklarımda durmuştu ama şimdi, şimdi öpüyordu.
"Şimdi alabilirsin" Dudaklarımdan ayrılıp konuşmuştu. Anahtarı aldıktan sonra kapıyı hemen açıp odadan çıktım. 06.13'tü ve benim normalde 7 de kalkmam gerektiği için biraz daha yatacaktım. Biriciğin odasına gidip yanına yattım yatak biraz küçüktü ama olsun.
"Çilek bir şey mi oldu" Biricik gözlerini hafif açıp konuşmuştu.
"Uyu sen uyanınca hesaplaşırız" tekrar gözlerini kapatıp uyudu.
Alarmın çalması ile uyanmıştım çokta uyuduğum söylenemez aslında."Çilek kapat şunu"
"Kalk hadi"
"Tamam kapat şu alarmı kalkacam valla" Alarmı kapatıp elimi yüzümü yıkayamaya gittim döndüğümde Biricik hâlâ uyuyordu.
"Birde bana uykucu dersiniz yaa kalksana kızım daha ifadeni alacam"
"Ne ifadesi bee "
"Çağlar ifadesi canım" Biricik doğrulup yatakta oturdu.
"Cidden çilek sen niye odama geldin"
"Abin geldi çünkü canım hani gelmeyecekti.""Ohaa ne zaman geldi sabah mı yoksa gece mi? Yoksa, yoksa beraber mi uyudunuz ohaa hemen anlat hemen" nefes almadan konuşmuştu.
"Hani gelmeyecekti abin" İyi ki gelmiştide neyse.
"Valla gelmeyecem dedi çilek yani bilmiyodum bak valla"
"Tamam Biricik öyle olsun"
"Neyse ne oldu anlat hemen seni yatağında görünce ne yaptı."
"Bir şey yapmadı uyandırdı beni geldim buraya işte" dediğimde sırıtıyordum.
"Ayy valla bir şey olmuş"
"Olmadı diyorum kızım ya"
"Yeme beni çilek hadi anlat hemen hemen" Saklamak istemiyordum.
"Beraber uyuduk yani uyumuşuz"
"Ne ne nee" Bağırarak söylemişti bunu tabi.
"Bağırma kızım duyacaklar şimdi"
"Tamam devam et"
"İşte sabah bi uyandım yanımda kızdım tabi ne işin var burada diye benim yatağım burası dedi çocuk haklı olarak sonra işte..."
"İşte??"
"Bize bir şans verir misin dedi? Bende verdim gitti"
"Ayy çok sevindim şuan çilek" Biricikle birbirimize sarılmıştık.
"Bende çok mutluyum yani senin sayende eğer o gün beni gitmemem için ikna etmeseydin ben gidecektim ve biz olmayacaktık"
"İyi ki ikna etmişim o zaman"
"Iyiki"
Ikimizde yataktan kalkıp hazırlanmaya başladık. Çağların yanına gitmek istiyorum ama kendimi tutmam lazım zaten Çakır duyunca kıyameti koparacaktı."Çilek"
"Efendim kuzum"
"Şimdi hangimiz hangimizin görümcesi"
"Gerçekten bunu mu düşündün Biricik"
"Evet"
"Sus ve Hazırlan"
"Tamam be sanki ne dedik"
"BAYRAM DOLAYISIYLA GECİKMELİ GELİYOR ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN. BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN"
İNSTAGRAM: blogger.nurr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZ MAHALLESİ
Teen FictionKorkuyorum... Ya biri varsa hayatında. Unutmuş olabilir miydi her şeyi. Benim hayatım hâlâ onun bıraktığı gibiydi her şey aynıydı. peki ya o, o ne yapıyordu mutlu mudur? Mutludur bence hemde çok mutludur... ARKADAŞLAR OY VERMEDEN GİTMEYİN..