5.BÖLÜM

12.3K 308 1
                                    

"Çakır bu ne hal" Çakır'ı bu halde görmek beni benden almıştı eli kanıyordu. Hemen odama gidip acil yardım çantamı getirdim.

"Çakır ne oldu ne bu hal bu odanın hali ne"

"Bişey yok sen elimi sar"

"Ne demek bir şey yok bişey yok halin bu mu yani"

Çakır'ın elini sarmış odayı toplayıp yatağına oturup yüzümü ona döndüm. "Hadi anlat ne oldu da dağıttın bu odayı böyle"  Derin bir nefes aldı. "Biricik" dedi ve durdu.

"Ne oldu Biriciğe başına bir şey mi geldi"

"Hayır" tekrar derin bir nefes alıp konuşmaya başladı. "Uzak duramıyorum ondan olmuyo çilek yapamıyorum ondan uzak durmaya çalıştıkça onu kırıyorum" Şok Olmuş bir şekilde onu dinliyodum.

"Bugün ona en büyük korkusunu yaşattım" Çakır bana bugün olanları anlattıktan sonra sigara içmeye balkona çıkmıştı. Tekrar yanıma gelip yatağa oturdu.

"Neden Çakır neden anlatmadın bana neden içine attın"  Neden susmuştu yıllarca neden ve ben ikizimi yiyip bitiren canını yakan aşkı fark  etmemiştim.

"Söyleyemezdim çilek içimde yaşamak zorundaydım"

"Neden Çakır neden"  Sinirle yataktan kalkıp bağırarak " Çünkü abisi o kızı her seferinde bana güvenerek emanet ediyordu bizi abi kardeş olarak görüyordu şimdi nasıl derim emanetine kalbimi vermişim hee Çilek nasıl derim söylesene"  Haklıydı lanet olsun ki haklıydı. Çağlar bunu duyarsa kıyameti koparırdı. Yerimden kalkıp ikizime sarıldım.

"Ben nasıl fark etmedim Çakır senin canını yakan aşkı nasıl görmedim."

"Sen canını sıkma çileğim geçer elbet geçer"

"Ya geçmezse Çakır ya unutamazsan ne olacak"  O da bilmiyodu ne olacağını. "Senin ile uyuyabilir miyim?" dememle gülümsemişti.

"Tabi beni yataktan atmazsan neden olmasın."

Küçüklükten beri ne zaman ikimizden biri üzgün olsa beraber yatardık ve  ben her zaman Çakır'ı yere atardım.

"Ama ne yapayım Çakır bilerek mi yapıyorum sanki"

 
YORUM YAPMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN.

İNSTAGRAM: blogger.nurr

YILDIZ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin