12.BÖLÜM

9.3K 251 1
                                    

Sabaha kadar toplasan 2 saat yatmamıştım. Sürekli aklıma Çağlar geliyordu lanet olsun ki aklımdan çıkmıyordu. Tekrar ona bağlanamam olmaz biz imkansızız. Düşüncelerimden sıyrılıp yataktan kalkıp güzelce hazırlanmıştım. Kahvaltıya indiğimde Çağlar, Biricik ve Çakır kahvaltı yapıyorlardı.

"Günaydın herkese" Hepsi günaydın dedikten sonra masaya oturdum tabiki oynak gözlerim direkt Çağlara baktı.

"Kuzum sabah sabah beni mi özlediniz hayırdır" Şakaya karışık sorduğum sorunun cevabını cidden merak ediyodum daha kargalar kahvaltısını bile yapmamıştı.

"He gülüm gece rüyamda gördüm seni sabah yapıştım Çağların bacağına beni çileğe götür diye yalvardım sağolsun getirdi hemen " Çağlar dediğinde kafamı ilk ona sonra Biricik ve Çakıra çevirdim hepsi gülüyordu hayır yani. nesi komik bunun.

"Komik mi?"

"Bence komik çico" Biriciğe dil çıkartıp kahvaltıma devam ettim.

"Ben arabamı bakım için sanayiye bıraktım Çağlar bizi bırakacak "  Çakır açıklama yaptıktan sonra rahatladım tabiki istedikleri zaman gelebilirlerdi ama bu aralar Çağlar ile olan yakınlığımız yüzünden hep panikliydim. Ayağa kalkıp "Hadi gidelim"  dediğimde tüm gözler bana çevrilmişti.

"Ne bakıyorsunuz öyle geç kalacaz hadi"

Biricik " Kız haklı hadi millet kalkın"  dediğinde hepimiz beraber kalkmıştık.  Annem m ile babam daha uyanmadığı için sofrayı onlar için toplamadan çıktık. Çağlar ile Çakır öne oturmuş ben ve Biricik arkaya oturmuştuk.

Biricik sadece benim duyacağım şekilde fisıldayarak "Dün gece neler oldu çilek bir bilsen"

"Ne oldu anlatıyorsun hemen"

"Simdi olmaz öğle hastaneye gelirim orda anlatacam çilek şimdi böyle tadı çıkmaz"

"Off çok merak ettim şimdi"

"Bisey olmaz sabret" Ne olmuş olabilirdi ki acaba.

"Ne fısır fısır konuşuyorsunuz öyle" Çakırın sesi ile düşüncelerimden sıyrılıp cevap verdim

"Hiç doğum günü hakkında konuşuyorduk"   Çağlara baktığımda çok ciddi bir şekilde araba kullanıyordu.

Çağlarlar beni hastaneye bırakmıştı. Odama girdiğimde önlüğümü giyip masama oturdum kapı çalmıştı.

"Gel" aslı içeri kahve ile girmişti.

"Günaydın hocam kahvenizi getirirdim"

"Teşekkür ederim aslı bugün çok yoğunluk var mı?"

"Var hocam hemde fazlasıyla bugün salı biliyorsunuz"  Maalesef ki biliyordum insanlar pazartesi yoğun olur diye salı gelirlerdi. 

"Ee ne yapalım aslı hastaları bekletmeyelim"

"o zaman ilk hastanızı alıyorum hocam"

"Gönder gelsin Aslıcım"

Öğlene kadar hasta bakmıştım çok yorulmuştum öğleden sonrada tahlillere bakacaktım. Biricik ile konuşup hastanenin yakınlarına bir Cafe de buluşacaktık Cafeye geçip Biriciği beklemeye başladım.

"Selam gülüm"

"Selam kuzum hoşgeldin" Biricik karşıma oturup siparişini verdi.

"Çok yoruldum çiço yaa"

"Bende bıraksalar şurada uyurum" Bu halime gülüp gelen yemeğinden yemeye başlamıştı. Bu kıza yemek vermiyolardi herhalde.

"Çakır ile öpüştük"

"Nee"  yediklerim boğazımda kalmıştı.

"Ne diyorsun kızım sen oha neler oldu hemen anlatıyorsun hemen"

"Dün gece uykum gelmedi bende dışarı çıkıp yürümek istedim sonra sizin evin oraya kadar yürümüşüm farkında değildim Çakır sizin kapının önünde merdivenlere oturmuş sigara içiyordu yanına gidip oturdum  bu saatte dışarıda ne yaptığımı sordu bende uyku tutmayınca yürümek istediğimi söyledim tabi sinirlendi birden yok efendim bu saatte tek dışarıda ne işim varmış ya başıma bir şey gelseymiş falan diye söylenmeye başladı tabi bende kötü bir şey yapmadığımı sadece yürümek istediğimi söyledim tabi senin öküz ikizin başladı tekrar söylenmeye düşüncesiz biriymişim 3 yaşındaki çocuk bile benden daha düşünceliymis falan demeye ben dururmuyum asla sanane dedim sana mı soracaktım dışarı çıkarken kimsin sen dedim bana soracaksın dedi bak sen Çakır beye soracakmışım ne sıfatla sana soracam dedim ayağa kalkıp başladım söylenmeye çocuk bana bağırma diyo ben bağırıyorum inat değil mi lan en sonunda o da ayağa kalkıp üstüme yürüdü sus dedi susmadım bir adım daha attı duvarla arasında kaldım tekrar sus dedi sanane be dememle beni öpmeye başladı"

Tek nefesle anlattıkları ile şok olmuştum Çakır bana hiçbir şey anlatmamıştı.

" Sonra? " dedim anlatırken bile kızarmıştı.

"Sonra benden ayrılıp özür diledi bende tek kelime etmeden eve geldim"  Vayy anasını be neler olmuştu böyle bari doğum gününü bekleseydin ikizim yaa.

"Çiço çok güzeldi sanki kalbim dışarı çıkmışta orada atıyor gibiydi"

"Biricik neler olmuş böyle yaa kuzum ne desem bilmiyorum"

"Bende bilmiyorum çilek ne yapmam gerekiyor bilmiyorum"

Biricik ile sohbet ettikten sonra tekrar hastaneye gelmiştim. Sabah gelen hastaların sonuçlarına baktıktan sonra eve gelmiştim. Annem ile nazlı teyze mutfakta oturmuş çay içiyorlardı.

"OO afiyet olsun hanımlar"

"Hoşgeldin kızım"

"Hoşbuldum annecim nazlı teyze sende hoşgeldin."

"Hoşbuldum kızım"  Çok yorulmuştum hemen odama çıkıp uyumak istiyodum.

"Neyse hanımlar ben kaçar çok yoruldum size afiyet olsun "  Tam mutfaktan çıkacakken annem "Gel çilek konuşmamız lazım"

Konuşmamız mı lazım ben annem ve nazlı teyze yok daha neler yoksa Nazlı teyze oğlumdan uzak dur Seni gelin olarak istemiyorum Ayçayı gelin istiyorum mu diyecekti ahh hayır olamaz. Ne diyordum ben ya ne gelini ne Ayçası iyice paranoya bağlamıştım ben.

"Konuşalım anne"  Bende yanlarına oturmuş merakla ne diyeceklerini bekliyordum.

Nazlı teyze " Kızım Biricik bu aralar biraz durgun bize bir şey demiyo acaba bi sorun mu var?" Bir sorun yoktu aslında bir çok sorun vardı Nazlı teyze ama sana anlatamam tabii.

"Hayır Nazlı teyze bir sorun yok sınav haftası ya ondan sana öyle gelmiştir.
Annemle ile birbirine bakıp devam etti" Eminsin yani bu yüzden mi? "

" Eminim"
Sorulan ahiretlik sorulardan sonra odama çıkıp uyumuştum uyandığımda saat bir di Çakır'a hesap sormam gerekiyordu ama şimdi çoktan uyumuştur. Telefonuma gelen mesaj sesi ile doğrulup telefonumu açtım.

   

ÇAĞLAR KİŞİSİNDEN 1 YENİ MESAJ

  Aşağı in bekliyorum.

YORUM YAPMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN

İNSTAGRAM: blogger.nurr

YILDIZ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin