25.BÖLÜM

7.6K 184 1
                                    

İkimizde hazırlanıp aşağı inmiştik. Nazlı teyze kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın benim güzel kızlarım"

"Günaydın Nazlı Teyze"

"Günaydın annee" Üçümüz beraber sofrayı hazırlamıştık.

"Biricik abin gelmedi mi?"

"Geldi anne iner şimdi" Biricik çayları doldururken Çağlar aşağı inmişti. Siyah bir takım elbisesinin içinde taş gibiydi.

"Günaydın" Hep beraber günaydın demiştik. Çağlar gözlerime baktığında yine aklım başımdan gitmişti.

"Çilek, şu pansumanı ne zaman çıkartacaz?" Çağların sesi ile kendime gelmiştim.

"Kahvaltını yap bakalım sonra ona göre karar veririz"

"Aklın başında olsaydı kaza yapmazdın oğlum işte Allah bilir aklın neredeydi" Nazlı teyze haklıydı hemde sonuna kadar.

Çağlar "Çok güzel bir yerdeydi anne" deyip bana bakmıştı. Kesin kızarmıştım, Nazlı Teyze anlayacaktı.

"Belli belli" Yer yarılsın içine gireyim Allahım.
Kahvaltı yapıp salona geçtik. Çağlar bizi bırakacaktı ve Çakır da gelecekti. Biricik yukarı çıkmış Çakırın geleceğini duyunca üstünü değiştirme kararı almıştı.

"Çağlar kafanı unuttuk gel bakayım" Salonda ikimiz tektik.

"Çıkar şunu çilek bu nedir ya bana kalsa hiç pansuman yapmazdımda işte bana kalmadı."

"Amma söylendin Çağlar eğ biraz kafanı" Çağlar kafasını eğmişti. Yaraya baktığımda sorun yoktu.

"Tamam iyileşmiş kafan pansumana gerek yok"

"Çok şükür" Çağlar bana biraz yaklaşıp konuşmuştu.

"Annen görecek uzaklaş biraz"

"Görsün"

"Off saçmalama Çağlar kadının evinde tövbe tövbe" Çağlar inadına biraz daha yakınlaşıp kafasını saçlarımın içine gömmüştü.

"İşte bu kokunun hastasıyım" Aklım yine uçmuştu sadece susuyordum.

"Nefes al"

"Hıı?" Kafasını saçlarımdan çekmiş gözlerime bakıyordu ve Hâlâ çok yakındık.

"Nefes al diyorum"

"Alıyorum zaten"

"Belli belli" dediğinde gözleri dudaklarıma kaymıştı. Şuan öpmek için can atıyor olabilirim ama Nazlı teyze gelebilirdi.

"Çağlar annen gelecek diyorum bizi böyle görse ayıp olacak" Çağlar dudaklarıma kısa bir öpücük kondurup ayağa kalkmıştı.

"Hadi güzelim gidelim"

"Bi-ricik?" Lanet olsun heyecandan kekelemiştim.

"Kapıda bekliyorum o zaman" deyip çıkmıştı. İki gram aklım var ve Çağlar beni öpünce oda gidiyor.

"Hadi ben hazırım" Biricik çiçekli bir etek ve üstüne beyaz bir tişört giymişti. Aslında üstünü değiştirmesine gerek yoktu ne giyse yakışırdı.

"Çıkalım hadi Çağlar bekliyor" kapıya çıktığımızda Çakır ve Çağlar arabaya yaslanmış sigara içiyorlardı, ikisininde maşallahı vardı.

"Biz hazırız hadi gidelim"

"Şimdide biz hazır değiliz" Çakır gözlerini Biriciğe dikmiş konuşuyordu, kesin elbisesinden bahsediyordu.

Çağlar "Niye hazır değiliz oğlum çişin mi geldi?" dediğinde kendimi tutamayıp gülmüştüm.

"He abi çişim geldi götürecek misin beni tuvalete"

"Off Çakır ne oldu niye gidemiyoruz"

"Sencede hava bugün çok soğuk değil mi çilek?"

"Yoo değil gayette sıcak" Çakır isteğini alamayacaktı.

"Bence soğuk siz üşürsünüz böyle"

"üşümeyiz hadi gidelim" Biricik son noktayı koymuştu ve arabaya binmişti bende peşinden arabaya binmiştim. Camdan Çakır ve Çağlara baktığımda biz bunlarla ne yapacaz dermiş gibi birbirlerine bakıyolardı. Ardımızdan onlarda arabaya binince yola koyulduk.

"Abi hafta sonu için her şey hazır mı?"

"Hazır kardeşim hazır" Haftasonu nereye gideceklerdi acaba.

"Ne yapacaksınız ki Haftasonu" Biricik sorularıma tercüman olmuştu.

"Sürpriz"

"Sürpriz mi?" ikimizde aynı anda konuşmuştuk.

Çağlar "Evet" dediğinde bana dikiz aynasından bakmıştı.

"Plan yapmayın Haftasonu bizimlesiniz"

"Nereye gidecez?"

"İşte orası sürpriz Baran ve hazalda gelecek"
Çok merak etmiştik acaba nereye gidecektik. Daha önemlisi ise Çağlar ile beraber olacaktık. Heyacanlamıştım.

YORUM YAPMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN

İNSTAGRAM: blogger.nurr

YILDIZ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin