ÇAĞLAR'DAN

18.5K 426 13
                                    


Güneşin doğuşu ile kalkmış sahile gidip koşmaya başladım işler yüzünden bu aralar kafam çok karışıktı ve koşmak bana çok iyi geliyordu. Eve gelince duş alıp hazırlanmaya başladım. Bugün mahallede kına vardı ve akşam Çakır ile orada olmamız gerekiyordu. Çakır benim can kardeşimdir aramızda 3 yaş var ama ben onun abisi o ise  benim kardeşimdi. Çocukluktan beri avukat olmak istiyorduk ve hayalimizi gerçekleştirmiştik.

Baranında yeri bende çok ayrıdır  Berkan ile Cafe açmışlardı sürekli orda olduğu için çok sık yanımıza gelmezdi ama biz ona çok giderdik Çilek ile Biricik'i  bizden daha çok sevdiğinede yemin edebilirim. Aşağı indiğimde herkes kahvaltıya oturmuş beni bekliyordu.

"Günaydın"

"Günaydın oğlum" sofraya oturup kahvaltı yapmaya başladık ama Biricik yoktu.

" Anne Biricik nerede yoksa hâlâ uyuyor mu?"

"Yok oğlum çilek'in yanına gitti akşam için ona elbise giydirmeye çalışacakmış" Biricik kendini boşuna yoracaktı anlaşılan çünkü Çilek kesinlikle pantolon falan giyecektir.

Kahvaltı yaptıktan sonra büroya gitmek üzere yola çıktım. Mahalleden çıkmak üzereyken Biricik ve çilek yol kenarında durmuşlardı.

" Nereye böyle"

"Abi bizi alışveriş merkezine bırakır mısın akşam kına için elbise almamız gerek ama çico yüzünden geç kaldık"
Çilek'e çico demelerinden nefret ediyorum kızın mis gibi adı var çico nedir ya.

"Tamam hadi binin götüreyim sizi"
Yol boyu Biricik'i dinlemekten gerçekten bıkmıştım

"Yeter be kızım kafa da bu bendeki sus Bi artık"

"Evet gülüm susta motorun soğusun"
Çilek küçükken çok konuştuğu için ona susta motorun soğusun demiştim ve konuşan herkese susun da motorunuz soğusun demeye başlamıştı aklıma o zamanların gelmesiyle dikiz aynasından ona baktığımda göz göze geldik.

Kızları bıraktıktan sonra büroya gitmiştim iki saat çalıştıktan sonra eve geldim. Siyah takım elbisemi giyip aşağı indim bizimkileri alıp yola koyulduk. Kınaya geldiğimizde gözüm Çilek'e takılmıştı ilk defa elbise giymişti ve çok güzel olmuştu. Bütün gece kendimi onu izlemekten alı koyamadım sürekli saçını savurup roman havası oynuyordu. Çilek artık peşimde koşan bana aşık olduğunu söyleyen küçük kız değildi büyümüştü ve doktor olmuştu. Göz göze geldiğimizde biraz afallamıştı utanmış olacak ki hemen gözlerini çevirdi.

Eve gelince hemen kendimi yatağa attmıştım çok uykum vardı ama aklıma Çileğin gelmesiyle uyuyamamıştım. Bu gece bütün gözler onun üzerindeydi hatta ona görücü gelmek isteyenler bile olmuştu çilek bu yaşta evlenemezdi daha küçüktü.

   "Yorum yapmayı ve beğenmeyi
      unutmayın"
    
    İNSTAGRAM: Blogger.nurr

YILDIZ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin