Ha valaki nem akarja elolvasni, akkor a fekete kiemelt mondatok között lévő rész, nem tartalmaz lényegi információt, ezért nem marad le semmiről.
- Előre kifizettem a felét. - Morogja ezredjére Románia. - Ideje lenne tenni is érte valamit.
- De, ha egyszer EU ennyi dolgozatot a nyakamba akaszt! - Védekezik ismét Magyar, hiába tudja, a végtelenségig nem húzhatja a dolgot.
- A dolgozatsorozat holnap véget ér. Mit szólnál a péntek estéhez? - Érdeklődik Románia. A csengő megszólal, így megindulnak az iskola mögül.
- Mégis hol akarod csinálni? A te vagy az én szüleim mellett? - Próbál porszemet akasztani a gépezetbe. Nem is sejti, hogy a vámpírfogas már mióta készül erre.
- Őszintén? Nekem mindegy. A szüleim már bőven hallottak vendéget hozni haza. Gondolom neked nem mindegy. - Húzza kicsit a fiú agyát. - Erre is gondoltam. Van egy nyaralóm, ami ugyan a családé is, de mindegy, amit senki nem használ így a tél közeledte felé. - Magyar valahol zavarban van, valahol pedig ideges. Tényleg nincs menekvés.
- Ezt még megbeszéljük! - Nyit be a tanterembe.
- Elnézést a késésért. - Mondják szinkronban, majd leülnek a helyükre.
- Oké, mi dolgod Romániával? - Suttogja Lengyel. Padtársa a jól megszokott kifogással akar jönni, de Lengyel elébe vág. - Az igazat.
- Ne haragudj, de nem tudsz titkot tartani. - Halkítja le Magyar még jobban a hangját. Evvel befejezettnek tekinti a témát, de majd megszakad a szíve. Lengyel az, akivel kéz a kézben nőttek fel... - Majd elmondom. - Változtatja meg a kijelentéstét.
- Nem kell. Tudom, hogy nem tudok titkot tartani. - Sóhajt Lengyel. Barátja megfogja a kezét.
- Az életemet a kezedbe adnám. - Mosolyodik el Magyar. Lengyel nagyon meglepődött a kijelentésen. - Néha anyám helyett anyám vagy, a legjobb barát, akivel bármit megoszthatok, a fiútesó, akiről kiskoromban álmodtam. Túl kevés időt szakítok erre a kapcsoltara.
- De mi van, ha kikotyogom? - Aggodalmaskodik Lengyel.
- Akkor biztos vagyok benne, hogy okkal fogod megtenni. - A tanár megköszörüli a torkát, így a két fiú ismét az órának szenteli teljes figyelmét.
~•×•~~•×•~~•×•~
Délután a két fiú szinte menekül az iskolából. EU utolsó dolgozatán is túlvannak, így már csak egy nap van hátra a jól megérdemelt hétvégéig. A buszon Magyar megnyitja a telefonján, ahol új üzenetet kapott.
Undorító: Akkor megegyeztünk?
Morci: Meg
Morci: De nem tudom hová kell menniUndorító: Gyere az északi kapuhoz. Kérdés, hogy mikortól érnél rá
Morci: Este hét után?
Undorító: Gyere fél nyolcra. Nem tudom hogy van buszod
Morci: Azt még én sem, de majd megyek
- Akkor elmondod mi folyik? - Érdeklődik Lengyel.
- Megpróbálok kiépíteni egy kapcsolatot vele... - Próbál mondani, de mégse mondani a szemkötős.
- Péntek este? - Vonja fel szemöldökét barátja.
- Lehet, hogy elveszítjük a birtokot. Apának pénz kell, én segíteni akarok. Románia felajánlotta, hogy fizetne érte. - Fakad ki Magyar.
- Ez -Lehalkítja hangját- nem pros-
- Valahol az. - Szakítja félbe barátját. - Azért örülnék, ha nem így hívnád. Inkább... kapcsolatépítés.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy Másért
ФанфикSzovjetunió visszavonulása rengeteg életet megváltoztatott. Köztük Magyar, Német és Észak Korea életét is. Magyarországék a számlák tengerében úsznak. Az iskola, és a családi lak csatatérré változik. Magyar vállára pedig egyre több teher nehezedik. ...