46. Ígérem

160 12 0
                                    

Eléggé hosszabbra sikerült, mint szokott és nem is nagyon találtam helyet, ahol két részbe tudnám szedni. Remélem nem lesz egybe túl sok. Jó olvasást! 

Furcsa egybeesések mindig is voltak, mindig is lesznek. Magyarék egy csodás tegnapot töltöttek egy gyógyfürdőbe. Ma viszont Emese rávette Magyart, hogy jöjjön el vele a macskakávézóba. A nap jó volt, amíg be nem léptek a kis helységbe.

A macskák elmennek. Sosem voltak Magyar kedvencei, de megtűri a jelenlétüket, a testvéréért meg mindent megtenne, még ezt is. Beveti magát a macskák közé. A kávézó, pedig nagyon hangulatos. A természet színei, mindenhol kis szőrcsomók, emberek beszélgetnek.

- Moldova! - Köszön Emese, úgy látszik, egy régi ismerősnek. Románia és Magyar értetlen tekintete találkozik. Aztán a két húgra néznek, akik boldogan ölelkeznek össze és heves tárgyalásba kezdenek, vajon melyik szőrcsomó lehet a legszebb.

- Mi folyik itt? - Kérdezi Magyar, kezét a húga vállára rakva.

- Baráti találkozó. - Feleli és elindul az asztalhoz, ahol a hasonlóan meglepett Románia üldögél. Magyarnak nem sikerül megállítania, utánasiet.

- Oké, mi a tervetek? - Néz Románia a két lányra, mintha átlátna rajtuk. Akik értetlenül rá.

- Nem tudtam, hogy te is jössz. - Mondja Emese. Moldovára néz, aki továbbra is állja bátya tekintetét.

- Anyuék nem engedtek el egyedül. - Védekezik Moldova. - Kellett egy kísérő.

- Mondhattad volna, hogy Magyar húgával találkozol! - Akad ki Románia, mire az egyik alkalmazott egy idegen nyelven rászól.

- Most miért? Úgy is bariznotok kell. Remek lehetőség. - Veti oda félvállról Moldova. Aztán leül bátyja mellé, mellette Emese foglal helyet. - Mit kérsz? - Érdeklődik barátnőjétől.

- Egy gyümölcsteát. - Mosolyodik el Emese. - Képzeld... - Evvel mesélésbe kezd.

Magyart a továbbiakban nem érdekli a téma. El akar menni. Miért kell itt lennie Romániának és mióta találkozgat a húga a húgával? Ez nem lehet véletlen. Valami folyik itt.

- Te tudsz valamiről? - Hajol oda Románia hozzá. Le sem veszi szemét a lányokról, akik épp elolvadnak egy cirmostól, aki közéjük merészkedett.

- Kivételesen reméltem, hogy te ebben a szituációban okosabb vagy, mint én. - Fogalmazza meg körmondatban Magyar.

- Juj, de odafigyeltél nehogy úgy értsem magasabb az intelligenciám, mint neked. - Jegyzi meg gúnyosan Románia. Egy nagy sóhaj hagyja el a száját. - Annyit mondhatok, hogy Moldova megszállottja az ötletnek, hogy egyszer felvitelek magamhoz.

- Miért? Nem? - Vonja föl szemöldökét Magyar.

- Kuss te idióta! - Sziszegi a fogai között. A két lány oda-odapillant feléjük. - Gyere, üljünk át!

- Te NE parancsolgass nekem! - Akad ki szemkötős, azért mégis odaül mellé. A kávézó másik oldalában leülnek. Magyar kér angolul egy csésze kávét.

- Micsoda angol tudás. - Jegyzi meg a magasabb.

- EU erőltette. - Von vállat. - Az oroszt még apám, a németet meg anya.

- Hasznodra válik? - Érdeklődik őszintén a vámpírfogas. Ez a beszélgetés eddig egész normálisra sikeredett. Hátha kitart egy darabig.

- Tudok kávét kérni a világ másik felén. Szerintem megérte. - Kikapja a kávét, amibe bele is kortyol. Elmosolyodik. Ez az emberek nektárja. - Te inkább franciás vagy, igaz?

Egy MásértWhere stories live. Discover now