Csúnya beszéd, erőszak (verekedés) !
- Megöleeeeeeeeeeeeek.........- Sóhajt fel reggel az ébresztőre Német.
- Ki beszél? - Kérdezi Orosz, mostohaöccse arcát vizslatva.
- Aki soha többé nem jön át hozzád leckét csinálni... - Az álmosságtól morgó Oroszon átmászva tapogatja ki az éjjeliszekrényen lévő szemüvegét. Felhúzza és Orosz arcára néz. - Kellj fel! - Szólítja fel, mielőtt tényleg visszaalszik.
- Pedig olyan puha és meleg... - Megfogja Német karját és maga mellé huzza. Megpuszilja a feje búbját.
- Tudom, de- - Ekkor kopognak az ajtón, mire elakad a szava.
- Russkiy! Tudod hol van Német? - Hallják egy aggódó Szovjet hangját.
- Itt van és még él! - Felei a kérdezett, mire a szóban forgó személy fel tudná nyársalni a tekintetével.
- Mit keres nálad? - Értetlenkedik az apuka és benyit a szobába. Német még időben fordult ki mostohafivére öleléséből.
- Tegnap segítettem neki a leckében, elhúzódott az idő és már nem akartam este tízkor császkálni. - Magyarázza a szemüveges itt léte okát, mielőtt érzelmi zsarolója kotyogni kezdne. Még, igazából nem is hazudott. Magában hálát ad magának, amiért tegnap este felhúzta a pizsamáját.
- Oké... - Mondja gyanakvóan Szovjet. - Legyetek időben készen. - Hagyja el a szobát. Német megkönnyebbülten sóhajt.
- Szégyellsz? - Vonja fel jókedvűen a szemét az ágyban fetrengő. Német felkel az ágyból és nekiáll készülődni.
- Nem. - Összeszedi a cuccait. - Csak nem akarok harmadik világháborút. Tarts a szádat mert tényleg megöllek
- Rossz voltam az ágyban, amiért ezt érdemlem? - Német arca pillanatok alatt vállik pirossá. - Ígérem máskor megpróbálok ügyesebb lenni.
- Ne csináld. - Sóhajt a fiatalabb. - Kérlek!
- Legyen! - Végre feltápászkodik az ágyból. A szemüveges elhagyja a szobát és a sajátjába siet.
Elkezdi a reggeli rutinját. Egy-két helyen meglátszik Orosz fogainak nyoma. Pedig direkt megkérte, hogy lehetőleg ne... Most már mindegy, úgy is fel van mentve tesiből, nem lehet baj. Felöltözve és fáradtan ballag le reggelizni. Sajnos észreveszi a furcsán ránéző szempárokat. Próbál nem törődni velük.
- Jó reggelt! - Mindenki az épp megérkező Russiára néz. - Most mi van?
- Ti lefeküdtetek? - Kérdezi Ausztria, mire Német félrenyel és fulladozni kezd.
- Csak ott aludtam. - Mondja miután már nem fulladozik.
- Tényleg? - Kérdezi perverz fejjel Belarussia.
[!!]
- Ennyi erőből ti leszbikus pornót nyomattok minden nap. - A szemüveges fiú szendvicsére néz és inkább úgy dönt, elviszi az iskolába.
[!!-nak vége]
- A kettő nem ugyan az! - Ellenkezik a német anyanyelvű lány.
- Befejezitek? - Morogja a kávéfőző mellől Szovjet. - Az ő dolguk.
- Attól még érdekel. - Fehérorosz felkel az asztaltól és koszos tányérját berakja a mosogatóba.
Lassan mindenki megindul a saját dolgára. Kazahsztán és Ukrajna meg sem szólalt egész reggel. Német még nem szokott hozzá. Alig hallotta beszélni a két fiút, ők csak elvannak a maguk kis világában.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy Másért
Fiksi PenggemarSzovjetunió visszavonulása rengeteg életet megváltoztatott. Köztük Magyar, Német és Észak Korea életét is. Magyarországék a számlák tengerében úsznak. Az iskola, és a családi lak csatatérré változik. Magyar vállára pedig egyre több teher nehezedik. ...