6. Ellenség

248 13 5
                                    

Hajnali 5 órakor a vekker fülsüketítően ébreszteni kezd. A kakasra nem lehet bízni az ébresztő szerepét, mert lustább mint Magyar és nem kel fel ilyen korán. -Annak a szerencsétlen állatnak is több esze van mint nekem.-Morog minden reggel a fiú.-Ilyen korán felkelni!- Valakinek azonban gondoskodni kell az állatokról és még be is kell érnie az iskolába. A fiú keze ingerülten hallgattatja el az elektromos tárgyat. Feltápászkodik. Csontjait kiropogtatva nyújtózik ki. Gyorsan felöltözik, gumicsizmát kap a lábára. Megfogja a tejes vödrét és megfeji Gyöngyit. Kiengedi az állatokat a kifutójukba, aztán összeszedi a tojásokat.

A tejet belerakja a tejes bödönbe. Gyorsan összedob egy tojásrántottát. Rengetegszer esznek tojásos ételt, de egy kis változatossággal mindig finom. Mire végez Emese tűnik fel az iskolai egyenruhájában, a szobája irányából. Táskáját fáradtan lerakja a cipők mellé.

- Jó reggelt! - Köszöntik egymást. Egy ölelés, aztán mindketten nekiállnak reggelizni. Magyar villámsebességgel megy el lefürdeni, fogat mosni. Az iskolás cuccait már tegnap este összepakolta, így evvel már nem kell foglalkoznia.

Emeséért egy külön iskolabusz érkezik, ezért ő előbb elindul a buszmegállóba, mint bátyja. Az egyetlen dolog ami miatt az idősebb irigy: tiszta, szép, pontos busz, amin nincs tömegnyomor. Magyarország helyi járattal utazik. Hálás lehetne az égnek, amiért nem magyar minőségű buszok járnak errefelé. De miért is lenne hálás? Az ő buszai a legjobbak! Kinek kellenek ilyen elektromos, kevés ülőhelyes, mindenhol telefontöltős buszok? Ráadásul ezek is lehetnek koszosak. Miután felszállt a buszra, megpillantja legjobb barátját. Le is huppan mellé.

- Szia, testvérem! - Köszön neki.

- Szia Magyar! - Pacsiznak le. Magyar kényelmesen elhelyezkedik, már amennyire lehet. - Egy hét múlva, hétvégén a fiatalabb U.S.A. tart egy bulit, ahová mi is elmehetünk.

- Hogyhogy? - Értetlenkedik Magyar. - Nem szeretnek minket ennyire a nyugatiak.

- Mindenki mehet, aki a S.U.N.-ba jár. Az egyik tagállam házában lesz. - Magyarázza Lengyel.

- Pia lesz? - Tér rögtön a lényegre Magyar.

- Töménytelen mennyiségben. - Mondja arisztokratikusan a két színű.-Grátisz.

- Megyünk! - Jelenti ki határozottan Magyar és már most részeg a sok alkoholos ital gondolatától.

- Ügye nem akarod megint leinni magad a sárga földig? - Néz rosszallóan rá legjobb barátja. Minden emléke megvan a vállalhatatlan viselkedésű, épp részeg országról.

- Ígérem, most megpróbálom mérsékelni az alkohol bevitelem! - Teszi szívére a kezét Magyarország. A busz megáll, ők pedig leszállnak.

Megrohamozzák az S.U.N.-st. Más néven School of United Nations.[Angolosok ne öljenek meg ] A név senkit ne tévesszen meg. Járhatnak ide olyan országok is, akik nem tagja az U.N-nak. Sőt félemberek, vagy emberek is bebocsájtást nyerhetnek eme intézmény falain belülre.

- Meghalsz te büdös Román! - Nem kell tíz percnél több időt töltenie a teremben Magyarnak, hogy ez a mondat elhagyja száját.

- Csak miután lerohadt a büdös arcot a képedről! - A két fiú már épp egymásnak feszülnek amikor meghallanak egy magas hangot.

- Ezt most fejezzétek be! - Kiált rájuk Európa tanárnő. Továbbra is mérgesen néznek egymásra. - Ez az első hét, ne kelljen rögtön egy osztályfőnökivel indítanotok! - Ekkor a két fiú egymás szavába vágva, egymáson túlordítva próbálják a maguk igazát bizonyítani a tanárnőnek. - Elég! - Kiált rájuk Európa. A két fiú elhallgat. - Még egy ilyen és az igazgatóiban köttök ki! - Figyelmezteti őket. A csengő megszólal, ezért mindenki elfoglalja a helyét, és a tanárnő elkezdi az órát.

Egy MásértDonde viven las historias. Descúbrelo ahora