10

384 40 0
                                    

***

"Tommy ne öğrendiğime inanamazsın !"
"Söyle de şaşıralım biraz Finn."

Finn , kaşlarını çattı. Kendiyle dalga geçildiğini hissettiğinde sinirleniyordu.

"Boşversene !"

Tommy ciddileşti. Dudaklarını yalayıp ses çıkardıktan sonra masaya biraz daha yaklaştı ve ellerini masanın üzerinde buluşturdu.

"Hadi anlat . Ne öğrendin duymak istiyorum. Çocuk gibi küsecek misin , eh ?"
"Ama Arthur hala gülüyor !"
"O zaman sadece bana anlat Finn."

Arthur'da nihayet ciddi durarak dinledi.

"Hatırlıyor musun , sen beni bir adamla konuşmaya göndermiştin. Hani şu White Lion için. "
"Evet , Neil Nichelson'dan bahsediyorsun."
"Evet. Sonra o barı acıyıp ondan almak istemedin. "
"Bir dakika ! Tommy , sen o barı ' işimize yaramaz diye almadık , vazgeçtim ' demiştin. Acımak nerden çıktı ?"
"Adam yıllardır orası için didinip durmuş Arthur , onda kalmasının zararı yoktu. Neyse , devam et Finn."
"İşte o acıdığın adam , meğerse zenginmiş. Bil bakalım ne kadar zengin ? "
"Bizden daha iyi durumda olamaz."
"Bizden hemen sonra. Şehirdeki ikinci zengin. Ancak bu adam Amerika'da da bayağı çevreye sahipmiş. Kardeşimin kontrolünde dediği şirket , meğerse ona aitmiş. Kardeşi falan yok adamın. Sahte kimlik çıkarıp kardeşim diye yutturmuş herkese. Ve asıl bomba ! Adam Birmingham'dan gitmiş."
"Bak sen ! Akıllı adammış , saklamasaydı birileri mutlaka elinden alırdı. İyi haber aslında , buradan gitmişse alabiliriz. Gidip bir bakarız Finn , afferin sana. "
"Hayır Tommy. Daha bitmedi. Gitmeden önce de herşeyini birine devretmiş. Carla O'Connor adında bir kıza. Onun barında çalışan kız. Şirketi , barı ona bırakmış. Kızdaki şansa baksana ! Acaba karşılığında ne vermişti Neil'e ?"

Tommy son cümlesine sinirlenmişti. Elindeki kadehi Finn'e fırlattı.

"Ne oluyor Tom ?"
"Kendine gel Finn ! Her kadına fahişeymiş gibi bakamazsın ! Siktir git buradan !"

Finn , Arthur'a baktı. Arthur da kaş göz işareti yaparak çıkmasını söyledi.

"Aşırı tepki verdin Tommy. Finn hiçbirşey bilmiyor. Carla onun için öylesine birisi. Nerden bilsin?"
"Konu Carla değil. Tüm kızlar onun için fahişe ! Bizim de kız kardeşimiz var , biraz akıllanması gerekiyor."
"Ciddi misin Tommy ? Sen , her gördüğün kadını becerme potansiyeline sahipken mi buna sinirleniyorsun ?"
"Arthur ! Uzatma."
"Pekâlâ. "

Tommy'nin karşısındaki sandalyeye oturup sigara yaktı.

"Bu konuda birşey yapacak mıyız ?"
"Nichelson şirketinin , Shelby Limited'e borcu var. O borcu tahsil edeceğiz. Carla zaten anlamaz o işlerden. Yürütemez. Belki de devretmek ister , o zaman alıcı oluruz. Ya da devretmeye mecbur bırakırız."
"Hızlı bir giriş oldu. Hemen karşı karşıya gelmeniz tuhaf. Neyse , beyin sensin. Ne diyorsan o olacak. Ama Carla'nın zeki bir kız olduğunu söyleyen sendin. Belki de düşündüğünün aksine , bir patron olmak için doğmuştur."
"Tabii tabii , ilerde de kendine bir gangster çetesi kurar ve çete savaşları yaparız Arthur. Nasıl beğendin mi bu fikri?"
"Komik. Eğlenceli olurdu."
"Arthur..."

Başını sağa sallayıp hafifçe gülümsedi. Sigarasını söndürdü ve yeniden bir viski doldurdu.

"Arthur , bu akşamki toplantıyı White Lion'da yapacağız. "
"Garrison'a ne oldu ?"
"Şehre yeni gelen birine , hoşgeldin demek için , iyi bir fırsat."
"Nasıl istersen."
"Haber ver herkese , oraya gelsinler. 19.00'da."
"Tamamdır. Ben şimdi eve gidiyorum , Linda öğle yemeğine bekliyor. Akşam görüşürüz."
"Ona iyi davran Arthur , Linda iyi bir kadın."
"Teşekkür ederim Tommy , sen onunla konuşmasaydın ben ne yapardım ? Bir de  ben sana fena birşey -"
"Arthur , her defasında seni uyarmak istemiyorum. Zamanı gelecek ve konuşacağız ama şimdi değil. Ayrıca akşam oraya gidince de kendini suçlu hissedip Carla'dan özür falan dileme. Kim olduğunu unutma ve öyle davran. "

REBORN // Peaky BlindersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin