***1 ay sonra
"Tommy , Arthur seni görmek istiyor. "
Carla , kapıyı tıklatmadan çalışma odasına girmişti. Doktorun orada olduğundan haberi bile yoktu. İçeride Tommy'nin karşısında görünce şaşırdı ancak tepki vermemeliydi.
Doktoru tanımıyor gibi davranmalıydı."Misafirin olduğunu bilmiyordum. "
"Arthur gelsin , sen de gelebilirsin Carla."
"Ben mi ? Yani yanınızda oturabilir miyim ?"
"Elbette , Bay Halfold da gidiyordu zaten."Doktor öksürür gibi yaparak ayağa kalktı.
"Evet Bayan Shelby , ben de gidiyordum. "
"Bay Halfold kim Tommy ?"
"Muhasebecim."
"Öyle mi ?"Ne kadar rahat yalan söylüyordu.
"Memnun oldum , kalsaydınız biraz daha."
"İşlerim var Bayan Shelby ,malum şirket muhasebesi , zor ve yoğundur."
"Öyledir tabii. İyi günler dilerim öyleyse."Doktor , son kez Tommy'e bakıp odadan çıkmak üzereyken duraksadı.
"Bay Shelby , dediğimi unutmayın lütfen. Sizin de gelmeniz gerekiyor , birlikte kontrol etsek daha sağlıklı olur."
"İşlerim var , uğramaya çalışırım."Doktor kapıyı kapatıp çıktı. O çıkarken Arthur da içeriye girmişti.
"Otur Arthur , şirkette sorun mu var ?"
"Halfold neden gelmişti ? "
"Şirket işleri için."Tek kaşı havada Arthur'a bakıyordu. Neyseki doktor dememişti.
"Şirket işinden ona neymiş ?"
"Muhasebecim olarak , şirket tam da onun işi."Ciddi bakınca Arthur anlayarak başını salladı.
"Sen nasılsın Carla ?"
"İyiyim. "
"Şirkete gitmiyormuşsun birkaç gündür. "
"Evet , evde kalmayı tercih ediyorum. Lee herşeyi güzel idare ediyor. Hem Tommy de bu ara evdeyken , onunla zaman geçirmeyi tercih ediyorum. Bana iyi geliyor."
"Anlıyorum. "Arthur başka birşey söylemedi. Carla'nın odadan çıkmasını bekliyor gibiydi. Carla ise inadına gibi karşı koltukta oturup ona bakıyordu.
"Ee Arthur , Tommy sana 'şirkette bir sorun mu var' diye sormuştu. "
"Yok , herşey yolunda. Tommy'i görmek istedim."
"Daha dün akşam görmüştün oysa ki."
"Evet... Yine görmek istedim."
"Buraya mı yerleşsen Arthur ? Kendi evinden çok buradasın."Gülerek söylese de Arthur somurttu.
"Bozulma , sadece şaka yaptım. "
Carla pencereden dışarıya bakarken Tommy ve Arthur da birbirine ciddi şekilde bakıyordu. Birkaç dakika sonra Mary , Polly'nin geldiğini söylemek için odaya geldi. Sonra da Polly içeriye girip Carla'ya sıkıca sarıldı.
"Israrla yanıma gelmekten kaçıyorsun . Senin için aldığım randevuya gittin değil mi Carla ?"
Carla, elini alnına götürdü. Şimdi zamanı değildi.
"... Gitmedim Polly."
Polly gülümsedi.
"Ve ? Daha sonra mı gideceksin ? Gideceksin yani değil mi ?"
Carla bakışını kaçırıp derin nefes aldı.
"Hadi gel aşağıya inelim Pol."
Polly'i kolundan sürükler gibi götürmeye çalıştı ancak Tommy ayağa kalkmıştı bile.
"Eh ! Ne randevusundan bahsediyorsunuz ?"
"Carla için bir doktor randevusu almıştım geçen hafta. "
"Carla ? Hasta mısın ? Neyin var ?"Polly , Tommy'nin kolunu sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfic"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.