***
Medyada Charlie'nin bebekliği var ama Charlie , Grace öldüğü zaman bir buçuk yaşındaydı hikayemde. Ölümünden iki yıl geçti ve Carla ile karşılaşması da neredeyse bir yıl. Yani dört buçuk yaşlarında şuan.
Dipnot olarak belirteyim. 😍***
"Aman Tanrım Charlie !"
Charlie'yi Carla'nın kucağında ilk gören Polly olmuştu.
Heyecanla ayağa kalkıp ona doğru yürüdü. Tommy , Polly'nin sesini duyunca kapıya doğru bakmıştı. Salonun hemen girişinde Carla ayakta , kucağında Charlie ile duruyordu.Tommy de koşup Carla'nın yanına gitti ve oğlunu kucağına aldı.
"Oğlum... İyisin... " Ona sıkıca sarıldı.Ağlamaya başladı. İnançlı olsaydı Tanrı'ya şükrederdi. Ancak borçlu hissettiği kişi Carla'ydı.
Carla , Tommy'i seyrederken ağlamaya başlamıştı. Sağ salim Charlie'ye kavuştukları için mutluydu."O gayet iyi Tommy , endişe etmene gerek yok. Önce duş alıp sonra da uyusa iyi olacak."
Carla onları geride bırakıp , merdivene yöneldi. Ağlayarak , merdivenleri çıktı ve banyoya girdi. Küvetin dolmasını bekledi. Kimse üzerindeki kanı farketmemişti.
Aşağıda ise herkes , sırayla Charlie'yi kucaklıyor ve öpüyordu.
"Tommy , Charlie oldukça iyi görünüyor ama Carla haklı , banyo yapıp, uyumalı."
Tommy gülümseyerek oğlunun başını okşadı. Etrafa bakındı. Carla nereye kaybolmuştu ?
"Carla ?"
"Yukarıya çıktı efendim. "
"Sevincimizden Carla'yı unuttuk. Nerede buldu acaba Charlie'yi ? "
"Soracağım. Duş alıyor olmalı. "Tommy hızla merdivenleri çıkıp banyoya gitti. Su sesine bakacak olursa haklıydı , duş alıyor olmalıydı.
"Carla ? "
İçeriye doğru ilerledikçe , Carla'nın bastırmaya çalıştığı hıçkırıklarını duyuyordu. Tamamen yanına geldiği zamansa ellerini birbirine sürterek ovaladığını gördü.
"Çıkmıyor !"
Kendi kendine hem söyleniyor hem ağlıyordu. Tommy , kaşları çatık halde izlemeye devam etti. Carla birkaç saniye daha öyle ağladıktan sonra , küvetin içine girdi tamamen. Tommy çıkmasını bekledi ama Carla suyun yüzeyine çıkmadı.
"Carla !"
Koşup onu tuttu ve suyun yüzeyine çekti.
"Carla , ne yapıyorsun ? Kendini boğmaya mı çalışıyordun ? "
Ağlıyordu. Tommy'e baktı , elini yüzüne götürdü.
"Tommy... Tommy çok kötü birşey oldu ! Bununla baş edemiyorum ! "
"Burada olmasaydım , kendini boğacak mıydın Carla ? Siktiğim hayatına böyle mi son verecektin gerçekten ,eh ?"
"Başka ne yapabilirim bilmiyorum ! Düşünemiyorum !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfic"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.