***Carla yaklaşık on dakikadır , yatağın üzerinde oturmuş , elleri ile yüzünü kapatmış şekilde ağlıyordu.
"Benim yüzümden ! Ne yaptım ben !"
Kendi kendine homurdanarak ağlamaya devam etti.
"Efendim , birşey ister misiniz ?"
"Hayır Frances . "
"Yardımcı olabileceğim birşey var mı? Neden ağlıyorsunuz ?"
"Ben yanlış birşey yaptım. Benim yüzümden yine birisi zarar gördü ! Gitmeliydim buradan !"Frances anlamadığı için mutfağa döndü.
Charlie odasında , uyuyordu. Carla aşağıya indi. Tommy duş alıyor olmalıydı.
Salonun girişine geldiğinde , şöminenin karşısında küvetin içindeki Tommy'i gördü.
"Tommy , çok üzgünüm. Böyle olmasını istemezdim , söylemek zorunda kaldım."
"Söylemeyi tercih ettin. "Elinde sigarasını tutup şömineye karşı duruyordu.
"Bana kızgın mısın hala ?"
"Evet , hem de çok."Carla biraz daha yaklaştı.
"Haklısın , korkup söylememem gerekirdi. Mecbur kaldım , yoksa seninle konuşmasını , senden duymasını istedim ama... Neyse , hatamı kabul ediyorum.
"
"Güzel. Tamam öyleyse."Carla , yerinde duramıyordu. Eve geldiğinde ona karşı öfke dolu davranırken , şimdi oldukça sakindi.
Carla şömineye doğru yürüyüp Tommy'nin karşısına geçti. Yaslanıp , kollarını birleştirdi."Konuşmayacak mıyız ?"
"Konuştuk."
"Tommy... Özür diledim ama ! "
"Evet , diledin. "
"John iyi durumda mı ? Ne yaptın ?"
"Sıçrayan kanı gördün. Ne yapmış olabilirim ?"
"Öldürdün mü ? Tommy ! "Tommy alayla gülüyordu.
"Hem de tek kurşunla. Yapabilirim değil mi , eh ?"
"Bunu yapmış olamazsın !"
"Daha önce yaptığımı gördün ama."
"John'dan bahsediyoruz , kardeşinden."
"Evet. Ee ?"
"Yeter Tommy , bu kızgınlığı uzatamazsın. Tamam , söylemesem daha doğru olurdu ama söyledim artık. Başıma silah dayadığında mecbur kaldım Thomas ! Buraya geldiği zaman vurmasaydın ona ! Doğru düzgün konuşmayı beceremiyorsunuz diye ben suçlu oluyorum ! Dalga mı geçiyorsun bir de onu vurdum diye !"Tommy , gülerek Carla'ya baktı.
"Merak etme , kan falan kalmadı. "
"Thomas !"Tommy'e yan yan baktı. Tommy biraz daha dikleşerek ona elini uzattı.
"Kalkmama yardım et."
Kendi gayet kalkabilirdi. Carla bundan şüphelendi elbette ancak geri çevirmedi.
"Tamam."
Elini uzatıp , Tommy'nin elini tuttu. Tommy birkaç saniye baktı , tuttuğu eliyle oynadı. Sonrada onu küvete çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfic"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.