22

299 25 4
                                    


***

"Bayan Carla , telefon size."

Salonda oturmuş , Charlie'nin zehirlenme olayı hakkında konuşurlarken telefon çalmıştı. Mary , telefonu açmış ardında da salona gelmişti.

"Burada olduğunu kim biliyor ki ? "
"Şirketten dediler Bay Shelby."
"Brian olmalı , izninizle."

Carla , yanlarından ayrılırken Polly'nin yüzü gülüyordu.

"Buraya getirmen iyi olmuş Thomas , seninle kalması güvenlik açısından önemli."
"Herhangi bir yerde , benimle olduğundan daha güvenli olacağı kesin. "
"Kendi evi bombayla patlatıldığı halde mi ? Dayanamadın değil mi , yakınında olsun istedin ?"
"Ona kızgınım , geçen gün iyi bir gün değildi. "
"Duydum , şirketini basmış ve bazı şeyler söylemiş. Sen ne yaptın peki sonra ? Gidip kafasına silah mı dayadın ? "
"Bunu nerden duydun ? Carla mı anlattı ?"
"Hayır , biliyorum çünkü seni tanıyorum Tommy. "
"Öyle yaptım evet. "
"Yine de burada .'
"Burada Arthur , çünkü başka yerde kalamazdı."
"White Lion'a gidecekti , bar kapalı dedin. Yalan söyledin ona Tom. Bar açıktı ve Lee oradaydı. Siz çıktıktan sonra Garrison'a geldi ve Carla'yı sordu , olanları duymuş. Seninle olduğunu söyledik. "
"Bunu ağzından kaçırma Arthur , eh !"

Birkaç dakika sonra Carla yanlarına döndü. Polly gelirken onun için kıyafet getirmişti. Aldıkları Carla'ya tam olmuştu. Kendi zevkime göre , etek ve gömlek almıştı.

"Brian. Merak etmiş,olanları duyunca barı aramış. Lee ona burada olduğumu söylemiş. Sorun yok. Bu arada Pol , teşekkür ederim kıyafetler için. Borcumu şirkete geçince ödeyeceğim."
"Ah hayır , lütfen ! Benim sana hediyem olarak kabul et Carla. "
"Olmaz , ısrar -"
"Israr etme boşuna Carla , Polly'i ikna edemezsin. "

Tommy gülümsedi.

"Bu seferlik kabul ediyorum öyleyse."
"Güzel. "

Carla Tommy'e döndü.

"Unutmadan , şu şişedeki şeyin civa olduğunu öğrendim. "
"Civa mı ?"
"Evet , çok az miktarda verilmiş ancak Charlie gibi hassas ve küçük olanlar için daha etkili oluyor. Çocuk doğal olarak ne kadar az doz olursa olsun , etkilendi. "
"Doktor neden civa demedi , eh ? Bunu kanda göremez miydi ?"
"Bildiğim kadarıyla ve arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla , çok ufak birkaç damla belki , az verilmiş. Kanda çıkması için daha yüksek doz verilmesi gerekirmiş. "
"Sen nerden öğrendin bunu ? Civa olduğunu nerden biliyorsun ?"
"Freddie 'yi hatırlıyor musun ? Doktor olacağım diye gezerdi hani ? "
"Evet ve ben hep döverdim onu ."

Carla hafifçe omzuna vurdu Tommy'nin.

"Evet. Ağlarken görünce sorardım , senden korktuğu için benden de kaçardı. Tehdit ediyormuşsun."
"Yakışıklı çocuktu , etrafında gezmesin diye ufak bir uyarıda bulunmuştum, hepsi bu."
"Öyleydi , doğru. Neyse işte onunla karşılaşmıştım , şişeyi bulunca da o geldi hemen aklıma. Yardım etti ve ne olduğunu öğrendik. "
"Carla , ben sanırım şu kısmı kaçırdım ; sen tam olarak ne zaman buldun şişeyi ?"
"Yemek yediğimiz gün , ben burada kalmıştım. Sabah uyandığım zaman yerdeydim , sonra masanın ayağının dibinde buldum. Geç kalma paniği ile cebime koymuşum, sonra buldum. "
"Hmm... Aklım almıyor Tommy , evin içine kim girdi de buna cesaret etti ?"
"Mary ve Frances ile konuştum ancak olağan dışı birşey olmamış. Kahvaltısını yapmış ve ahıra götürmüş onu Frances. Sonra da ateşlenmiş zaten."

Eve gelen giden yabancı biri olmamış ise , civa şişesi evde ne arıyordu ?

"Çok garip gerçekten. Düşünüyorum ama ben de birşey bulamıyorum."

Carla sessiz kalmıştı bir süre. Düşünüyordu , evin içinde aranıyordu ama hedef belki de Charlie değildi. Tommy için önemli olan başka şeylerde vardı.

REBORN // Peaky BlindersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin