***
"Öyle güzelsin ki... Gözlerimi ayırmam mümkün değil."
Carla hızla koşarak elinden kurtuldu. Koşmaya başladı , koştuğu zaman ki rüzgar etkisi ile saçları savruluyordu. Tommy'nin çok hoşuna gidiyordu bu.
"Benden kaçamazsın."
Peşinden koşmaya başladı. Kaçış çok kısa sürmüştü. Tommy , kolayca Carla'yı yakalayıp belinden sardı.
Saçını kulağının arkasına attı."Saat çok geç,evden nasıl çıktın ?"
"Babam çok içmişti , uyuyakaldı. Ben de seni aradım ve çıktım."
"Uyanırsa , seni göremez Carla. Sinirlenir."
"Birşey olmaz , hava almaya çıkmıştım derim. "
"Sana vurmaz değil mi ?"Carla , bakışını kaçırdı.
"Merak etme sen , ben idare ederim onu. "
"Benimle görüşmeni istemiyor diye sana birşey yapıyor mu ?"
"Hayır."
"Yüzüme bak Carla. "Çenesinden tutup , yukarıya kaldırdı. Güzel gözleri doluydu.
"Carla , bana yalan söyleme. Öğrenirsem , üzülürüm. "
"Hayır gerçekten inan bana. Senden birşey saklamam. Düşünme bunu. Hadi , sana yaptığım kurabiyenin tadına bak. Gel !"Tommy'nin elinden çekiştirip , otların üzerine serdikleri örtünün yanına götürdü.
"Burayı ne zaman keşfettin?"
"Seninle önceki buluştuğumuz zaman. Senden kaçarken gördüm. Çok güzel değil mi ? Bak , şurada da nehir var ! Hem kimsenin de göremeyeği bir yer. Henüz keşfedilmemiş. İlk ben buldum !"Tommy yanağından öptü.
"Birşeyleri keşfetmekte çok iyisin. Mesela... Beni de buldun !"
"Bence sen beni buldun. "
"Bağırıyordun çünkü sokak ortasında. Kavga ediyordun birileriyle. "
"Evet , gelip beni çektin. Seninle ilk orada göz göze geldik , aşık olmuştum bile. Nasıl olunmazdı ki ! Birşey itiraf edeyim mi ? Sen yine gelirsin diye günlerce oralarda gezdim , kavga da ettim ama gelmedin. Umudumu kaybedip bir daha gitmem diyordum ki sen geçtin ordan. "
"Bak sen ! Kendini yere atman numaraydı yani ?"
"Belki biraz ayağım burkulmuş numarası yapmış olabilirim."
"Carla... Sen yaramaz bir kızsın. Bazen çocuk gibi davranıyorsun. Ve bunu çok seviyorum."Carla , sırtüstü uzanıyordu. Tommy onun üzerine doğru gelerek onu öptü. Carla , utandığı için gözünü kapattı. Ancak hoşuna gitmişti.
"Tommy , bana söz vermeni istiyorum.-"
"Söz."
"Neye söz verdiğini bilmiyorsun daha."
"Ne istersen , söz Carla. "
"Pekâlâ öyleyse , beni her gördüğünde öpeceksin söz ver."
"Söz. "
"Ama bu kolay oldu. "Carla gülümsedi ve ona sarıldı.
"Sen de bana bir söz ver."
"Söyle bakalım."Boynundan öptü.
"Benimleyken hep güleceksin. "
"Aksi mümkün değil zaten. "Birbirlerinin gözlerine baktılar birkaç saniye. İkisininki de ışıl ışıldı. Carla uzanarak onu öptü.
"Seni çok seviyorum Thomas Shelby , tahmin edemeyeceğin kadar çok."
"Seni seviyorum Carla O'Connor , tahmin edebileceğinden de çok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfiction"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.