35

228 20 11
                                    


***

Birkaç gün sonra

Carla erkenden uyanmış şirkete gitmişti. Tommy kalktığı zaman salona indi ancak Carla'yı göremedi. Beraber aynı odada kaldıkları için , başka bir odaya bakmamıştı. Sadece banyoya bakmıştı ancak yoktu.

"Mary , Carla nerede ?"
"Çıktı Bay Shelby."
"Çıktı mı ? "

Sigara yaktı.

"Nereye çıktı böyle erkenden... Söyledi mi birşey ?"

Mary gülümseyip Tommy'e yaklaştı.

" 'Beni görmeyince panik olabilir , söyle Bay Shelby'e önemli bir işim var erken çıkıyorum' dedi. Ayrıca da ' az da olsa birşeyler yesin , hemen sigara içmesin ' dedi."

Tommy , masanın başına doğru yürüyüp yerine oturdu.

"Söylemeye sondan başlamalıydın , sigara yandı bir kere. "

Mary gülerek salondan çıktı.

"Bana neden haber vermeden gittin Carla ? En azından uyandırabilirdin. Harika ! Kontrol altında tutmam gereken biri daha. "

Kendi kendine söylenerek salondan çıkıp ceketini uzatması için Frances'i bekledi.

"Teşekkürler Frances. Bu arada , Charlie' nin hastane kontrolü var bugün. Öğleden sonra onu almaya geleceğim , hazır olsun."
"Tabii Bay Shelby , Bayan Carla da aynı şeyi söylemişti. Haberim var."
"Öyle mi ? "
"Oğlunuz ile çok ilgili. Banyosunu o yaptırmak istiyor , yemeğini o yediriyor. Kahvaltısını yaptıramadığı için üzgün. Şirkete gitmek zorunda olduğu için en çok bu yüzden üzülüyormuş."
"Ne ara konuşuyorsunuz bu kadar ? Ben bile yüzünü bu ara doğru düzgün görmüyorum. "
"Zaman yaratıyor bir şekilde."
"Anladım Frances , görüşürüz."

Arabasına binip yüzünü buruşturarak dikiz aynasına baktı.

"Neden bana zaman ayıramıyorsun öyleyse ? Bir halt mı yedim acaba... Tommy Shelby ,her zaman bir halt yer , eh ? "

Arabayı çalıştırıp şirkete gitti. İş açısından yoğun bir gündü. Sabahtan başlayan muhasebe toplantısı , fabrikalarda kullanılacak olan yeni makinelerin kurulumu , denetimi derken öğlen olmuştu bile.
Nihayet odasına çıkabildiği zaman saate baktı. Hızlı geçmişti.
Saate tekrar bakınca 13.05 olduğunu gördü.

"Siktir ! "

Arabaya binip eve doğru sürdü. Evin önüne geldiği zamansa Carla , Charlie'yi kucağına almıştı. Arabasına doğru götürüyordu.

"Carla !"

Tommy'nin sesini duyunca ona bakıp gülümsedi.

"Merhaba Thomas. "

Tommy , Charlie'yi onun kucağından aldı. Başından öptü. Carla onu izliyordu.

"Hastane randevusu için geldim ben de. Ben götürecektim. Senin işlerin yoğundur diye sana birşey söylemedim. Gelmene gerek yoktu , istersen sen dön işlerin vardır."
"Oğlumun hastane randevusunu unutmadım Carla , babası olarak geldim işte. Hiçbir işim de oğlumdan önemli değil."
"Tamam , neden kızdığını anlamadım ama tabii ki babası olarak sen gerekeni yaparsın."
"Kızmadım. Bunu yapmana gerek yok sadece. Ona annesiymiş gibi davranmana gerek yok. "

Carla şaşkınca ona baktı. Öfkesi gözlerinden okunuyordu. Ancak Carla onu sinirlendirecek birşey yapmamıştı. Tommy'nin uğraştığı daha çok iş olduğu için kendisi Charlie'yi götürmek istemişti sadece.

"Peki , ben şirkete geçiyorum öyleyse. "

Arabasına yürüyüp bindi ve çalıştırdı. Tommy arkasından baktı.

REBORN // Peaky BlindersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin