***Churchill şehre girdiğinde , insanlardaki coşku barizdi. Genel olarak İngiliz hükümeti ve halkı , onu severdi. Başarılı bir siyaset adamıydı.
Carla ,hakkında birşeyler okumuştu. Şuan maliye bakanı olarak görev yapıyordu.
Halkla ilgilenip , işçi sınıfının derdini dinliyor olması halkın da hoşuna gidiyordu.
Nichelson şirketine gelmeyi istemiş olması , Carla'yı mutlu etmişti aslında. Brian'ın söylediklerini de düşününce bir şansı vardı , ayağına gelen bir şans."Sorun yok değil mi Brian , herşey yolunda mı ?"
"Merak etmeyin Bayan O'Connor , sorun yok. Çok güzel görünüyorsunuz bu arada."
"Teşekkür ederim , biraz özendim bugün. "
"Birmingham'a gelmiş , sokaklarda da hazırlıklar yapmışlar. Sevilen bir adam."
"Belli oluyor. Gelse de artık , bitse bu iş."Carla gerilmeye başlamıştı. Ne de olsa sıradan bir adam değildi.
Yarım saat kadar sonra Churchill şirkete girdi.
Brian hemen karşıladı."Hoşgeldiniz Bay Churchill , ben Brian Leither. İsterseniz önce yukarıya çıkalım. Bayan O'Connor ile tanışın. Daha sonra da fabrikayı gezelim."
"Merhaba Bay Leither. Olur tabii."Carla , odanın kapısına gelince kalabalığı gördü. Churchill gelmiş olmalıydı. İyi bir izlenim bırakması önemliydi. Odadan hemen çıkarak merdivenlere yöneldi. Hızla Churchill'in yanına gitti.
"Bay Churchill , hoşgeldiniz. Ben Carla."
"Bayan O'Connor sizsiniz demek. Memnun oldum. Açıkçası bu kadar genç olmanızı beklemiyordum."
"Görünüşe aldanmayın , o kadar genç değilim aslında. "Birbirlerinin elini sıkıp selamlaştılar.
"Bay Leither ile yanınıza geliyorduk aslında."
"Geldiğinizi görünce ben yanınıza inmek istedim. Buyrun , odama çıkalım."Churchill memnuniyet ile başını eğdi. Carla ile birlikte yukarıya çıktılar. Odaya girince Churchill ceketini , şapkasını çıkardı.
"Oturun lütfen. Birşey içmek ister misiniz ?"
"Viski varsa alırım."
"Elbette."Brian viski doldurup ikram etti.
"Bayan O'Connor , bu şirketi tercih etmemin nedeni , Bay Neil Nichelson'ı iyi tanırdım. Sonra gittiğini duydum ve size devretmiş. Açıkçası merak ettim. "
"Öyleyse bu ziyaret aslında benim için."
"Doğru , öyle. Cidden şaşırdım ama , bu kadar genç birine devretmiş olacağını düşünmemiştim."
"Genelde bu şaşkınlığı yaşıyorlar beni görünce. Açıkçası ben de buna hiç hazır değildim. Bay Nichelson , ani bir karar vermiş. Toparlamak zaman alsa da, elimden geldiğince çabuk adapte olmaya çalıştım. "
"Zorlu bir süreç olduğu kesin. Ancak birşeyler de öğrenmiş olmalısınız."
"Elbette ! Mesela ; araba kullanmayı . Zaten eskiden biliyordum ama yıllardır kullanmıyordum. Yeniden öğrendim. Silah korkumu da yendim. "
"Silah mı ?"
"Evet , bu şehirde bu işleri yapmanın ne kadar riskli olduğunu öğrendim. Silahtan korkardım ama korkumu yendim. Kullanmayı dahi öğrendim. "Churchill gülümsedi.
"Ben de korkardım. Bu işlere başlayınca alıştım. Hala kullanmam ama bilmek gerekiyor."
"Sizin adınıza kullananlar ya da buna hazır olanlar vardır elbette. "
"Bu işleri az çok biliyor gibisiniz."
"Doğrudur , bilirim. Uğraşmak zorunda kaldığım şeyler olmuştur. "
"Kimseyi vurmak zorunda kaldınız mı peki ?"Carla masasından Churchill'a biraz daha yaklaştı.
"Evet ... Vurdum."
"Öyleyse Bay Shelby , sizin suçunuzu üstlenmiş olmalı. "Carla , konuya Churchill girdiği için mutlu olmuştu.
"Evet, olan tam olarak bu. Onu eskiden tanıdığınızı biliyorum. Sizin için birçok iş yapmış olanlardan birisi. "
"Bay Shelby , zeki bir adam. Korkusuz da. Öyle ki , benden bile çekinmezdi. Sonunda bana rest çekti. "
"Ve siz de onu ortadan kaldırmadınız ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfiction"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.