***"Lütfen ! Sadece birkaç dakika sessiz olup beni dinleyin. Şirkete ilk geldiğim gün , haklı bir tepki gösterdiniz. Sizler nasıl ki kadın bir patrona hazır değildiniz, ben de onca insana patron olmaya hazır değildim. Fakat , Neil bana güvendi. Ben patron olmak istemiyorum , asıl patron zaten sizsiniz. Size şeffaf olacağım ; bu işlerden hiç anlamam. Siz benden daha bilgili ve donanımlı kişilersiniz. Sizden yardım istiyorum. Bana yardım edin , bu şirketi birlikte büyütüp hak ettiği değeri verelim. Bir süredir eksik maaş aldığınızı gördüm. Herşeyi düzene koyacağım.Neil çok şanslıymış ki sizlerle çalışıyormuş. Birçoğunuzdan oldukça küçüğüm , ben burada sizleri aşağılamak değil yüceltmek istiyorum. Lütfen , bana destek olun."
Adamlar birbirlerine baktı.
"Bay Leither, siktirin gidin demişti ! Özür dilesin bizden !"
"Bay Leither , sanırım karısıyla kavga etmişti o gün."Kalabalıktan bir gülme sesi geldi. Carla , Bay Leither'e bakıp başıyla işaret verdi.
"Bay Leither adına ben özür diliyorum. Kendisi , yanlış bir söz kullanmış olsa da amacı size hakaret etmek değil , beni savunmak ve destek olmaktı. "
"Evet , özür dilerim baylar. Sizler de kaba tavırlar ve sözler için özür borçlusunuz."
"Cevabı merak edenler için söyleyeyim ; Neil bu devirler karşılığında benden birşey talep etmedi. Sadece güvendi ve dinlenmek için geri çekildi. Herhangi birşey sormak isteyen ya da talebi olan olursa çekinmeyin. Benim hayata bakışım güven üzerinedir. Tüm ilişkilerde güven ve sadakat isterim , o kadar. Şimdi biraz mola verin ve işinize devam edin. Eğer isterseniz elbette. Benimle çalışmak istemez de gitmeyi seçerseniz tüm haklarınızı alarak ayrılabilirsiniz. Muhasebeye başvuru yapabilirsiniz. Teşekkür ederim dinlediğiniz için."Carla gülümseme ile odasına ilerledi. Sakin konuşmuş olmasına rağmen derin bir oh çekti. Kendini tebrik etti.
"Tebrikler Bayan O'Connor. Güzel konuşmaydı."
"İşe yaradı mı göreceğiz Brian. "
"Merak etmeyin yarayacaktır. Bay Nichelson 'a karşı da bazen isyan ederlerdi ama asla gitmediler."
"Maaş olayını çözmemiz gerekiyor Brian. Alacakları ödemeli ve temiz devam etmeliyiz."
"Bayan O'Connor , gözünüz korksun istemem ama temiz devam etmek biraz zor. Sizin adınız biraz duyulsun , şirketin talibi çok olacaktır."
"Talibi çok olacak derken ? Satılık mıydı şirket ?"
"Hayır ama satmanızı isteyecek ve belki de mecbur bırakacaklardır."
"Olasılık. Bir diğer olasılık ise ellerinin boş kalması. Sen de bunu merak etme , hallederim."
"Şüphe duymuyorum efendim."
"Yapılacak birşey var mı ? Şu dosyaları bana biraz anlatır mısın ? Hızlı bir şekilde öğrenmem gerekiyor. "
"Tabii. Başlayalım."Birkaç saat Carla'ya işle alakalı şeyler anlattı ve üzerinden geçtiler. Az çok birşeyler öğrenmişti. İş anlamında verimli bir gün olmuştu.
"Birkaç saat geçmiş bile. Bugünlük yeter Brian. "
"Nasıl isterseniz. Bu arada yarın 09.00 da görüşme var ,bilginiz olsun. Ben erkenden burada olacağım ."
"Ne görüşmesi ?"
"Limandaki gemiler için , kontrol amiri arıyorduk. Birisi başvurdu. Onunla görüşme olacak. "
"Sen mi yapıyorsun görüşmeleri ?"
"Her zaman ben yaptım ancak isterseniz siz görüşün."
"Tamam , ben görüşürüm. Çalışacak herkesi önceden görmek istiyorum. Kontrolümde olmalı herşey ama sana güvenmediğimi falan düşünme Brian. İşin içinde olmak istiyorum sadece."
"Bu beni mutlu ediyor Bayan O'Connor. Patron sizsiniz ve neyi nasıl isterseniz , öyle olur."
"Sevindim. Başka birşey yoksa , telefon edeceğim birine."
"Elbette , ben kendi odama geçiyorum."Carla başı ile onaylayınca Brian odadan çıktı. Kendine bir kadeh viski doldurup , bir sigara yaktı. Telefonu çevirdi.
"Alo ?"
"Merhaba , Bay Shelby evde mi ?"
"Henüz eve gelmedi , gelince ileteyim isterseniz. Kim arıyordu ?"
"Neyse , önemli değil. Ben Charlie'yi merak etmiştim. İyi mi ?"
"Oldukça iyi. Siz geçen gün gelen kişi olmalısınız. "
"Evet , o kişiyim. Bay Shelby'e söylemenize gerek yok. Sadece Charlie için aradım. İyi günler size."
"Bana kalırsa Bay Shelby , aradığınızı duysa mutlu olurdu. "
"Mutlu mu olurdu ? Gülebiliyor mu ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfiction"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.