***"Hayır ! Tommy neden yalan söyledin ?"
Tommy'nin yanına gidip ona yalvarır şekilde baktı.
"Söylediğin yalanı düzelt. Bunu neden yaptın Thomas ?"
"Sadece işlediğim suçu itiraf ettim , hepsi bu."
"Değil ! Hala yalan söylüyorsun ! Kes artık , seni götürmeden düzelt bunu ! "Tommy , Carla'nın kolundan tutup kendine çekti.
"Çeneni kapalı tutacaksın Carla , duydun mu ,eh ? Charlie'yi sana emanet ediyorum. "
"Charlie babasının yanında olmasını tercih eder ! "
"Ne konuşuyorsunuz siz ? Yürü hadi !"Tommy'i kolundan çekiştirmeye başladılar. Carla şok etkisiyle bekledi bir süre. Gitmesine izin veremezdi.
"Tommy ! "
Tommy'nin yüzünü ellerinin arasına aldı. Dudağına bir öpücük bıraktı. Sıkıca sarılıp kendine çekti.
"Lütfen , yapma ! Suçlu olan benim ! "
"Ştt ! Sessiz ol ve sus Carla."Polis gelip Carla'yı geriye çekti. Carla , Arthur ve John'a baktı. İkisi de Carla'ya öfkeyle bakmıyorlardı. Ancak Arthur John'a göre daha kötü görünüyordu. Yine de kimse gerçeği söyleyip Carla'yı ele vermedi.
"Hadi sikik polisler ! Götürün bizi ! "
John , daha da teşvik ediyordu polisleri.
Evden çıkıp arabaya götürdüler."Hayır ! Susamam , olmaz ! Durun !"
Hızla dışarıya koşup polisleri arabaya binmeden durdurdu.
"Durun ! Onların bir suçu yok ! Ben yaptım !"
Arthur eliyle alnına vurdu. Tommy de yutkunup başını olumsuz şekilde salladı.
"Tommy , kendini yakacak ! Sus demedin mi ?"
"Dedim Arthur,dedim. Dinlemedi işte."Carla oldukça telaşlıydı.
"Bakın , ben öldürdüm diyorum ! Doktorla sahilde buluştum , Tommy'nin oğlu onun yüzünden zehirlenmişti. Benim de eski arkadaşım ! Sahilde onu vurdum , sonra da jiletle yüzünü çizdim ! Bulunduğu yere götürdüm. Ben yaptım , yemin ederim ben yaptım ! "
"Kanıtın var mı ? Sadece adamını kurtarmak için yalan söylüyorsun . Çekil şuradan !"
"Yalan değil ! Kanıt var ,evde ! Öldürdüğüm silah ve jilet evde ! Gidip alalım ! "Polisler birbirine baktı.
"Peki ya varildeki adam ?"
"Nichelson şirketine bağlı bir varilde bulundu , bundan daha iyi bir kanıt olabilir mi ?"Polisler düşünceli görünüyordu. Carla'ya inanmış olabilirlerdi. Tommy'nin birşey yapması gerekiyordu.
"Yapma Carla. Beni sevdiğin için suçu üstlenmeye çalışma. Peaky Blinders , yakalandı artık , hadi gidelim !"
"Yarın sorguları olacak , son kez görmek isterseniz yarın gelin."
"Son kez ne demek ? "Polis arabaya binip çalıştırdı. Carla gidip kapısına vurdu.
"Son kez ne demek ! Kanıtı size getireceğim ! Hata yapıyorsunuz !"
Polis arabayı çalıştırmıştı bile. Diğer araçlarla birlikte evden uzaklaşmaya başladılar. Tommy , Arthur ve John arkaya oturtulmuştu. Elleri arkadan kelepçelenmişti.
Carla arabanın arkasından koşuyordu."Tommy ! Lütfen doğruyu söyle ! Tommy !"
Ağlayarak yere çöktü. Kendini çaresiz hissediyordu. Tommy'i bir daha kaybedemezdi. Oğlu Charlie için birşeyler yapmak zorundaydı. Babasız kalamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfiction"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.