🎈🎈🎈Sabah erken saatte kalkıp hazırlanarak şirkete gitti. Onca zaman Neil ile çalışıyordu ve bu şirketi onun kardeşine ait sanıyordu.
Neil'in söylediğine göre ; hiçbir kardeşi ile görüşmüyordu. Nasıl oluyordu da şirketi Carla'ya bırakmıştı , aklı almıyordu ancak emanetse , sahip çıkacaktı."Hoşgeldiniz Bayan O'Connor. Şirketteki ilk gününüz , umarım keyifli bir gün geçirirsiniz. Ben asistanınız Brian Leither. Buyrun odanıza kadar eşlik edeyim size "
"Teşekkür ederim Bay Leither."Brian Leither ile birlikte yukarı kata çıktı. Önünden geçtiği odaların hepsi güzel görünüyordu. Kendi odası nasıl olacaktı acaba ?
"İşte Bayan O'Connor , odanız burası. Siz yerleşin . Ben de birazdan yanınıza geleceğim."
Carla başını ile onaylayıp odaya girdi. Önünden geçtiği odalardan farkı açıktı ; çok büyüktü. Ferah bir odaydı. Gereksiz eşyalardan kaçınılmış , açık tonlarda boyanmıştı. Mobilyalar da gayet uyumlu seçilmişti.
Karşıda büyük bir masa vardı. Şık bir sandalye ile. Masanın bitişiğinde küçük bir masa ve iki sandalye duruyordu.
Diğer duvarda toplantı için düşünülmüş olmalıydı , başka bir masa ve sandalyeler vardı. Köşede bir askılık ve ufak tefek birkaç süs haricinde kalabalık yapan birşey yoktu. Evrak dolabı da diğer bir duvara monte edilmişti.
Masaya yaklaşıp oturdu. Masanın üzerinde bir telefon vardı. Birkaç tane de dosya.
Etrafı incelemesi bitince dosyalara göz gezdirdi. Anlamadığı terimler ve rakamlar vardı. Bu konuda belli ki Brian ona yardım edecekti."Odayı beğendiğinizi umuyorum. "
"Çok güzel , çok zevkli. Burası kimin odasıydı ? Neil'in kardeşinin mi ?"Brian güldü.
"Bilmediğiniz şeyler var efendim. Burası Bay Neil'in odasıydı ve kendisi tek çocuktur , hiç kardeşi yok."
"Nasıl ? Kardeşimin şirketi diyordu."
"Anlatacağım efendim , ilk gün için kaba bilgiler vereceğim size. Yarın itibariyle de işler hakkında birşeyler anlatacağım. Sonra da artık siz devralırsınız."
"Başım ağrıdı bile Bay Leither. "
"Daha çok agrıyacak ama seveceksiniz."
"Hmm. Görelim öyleyse."
"Gelin size şirketi gezdireyim önce. Gezi sırasında da bilgiler paylaşayım."Brian kibar bir adama benziyordu. Neil'in sağ kolu olduğu da belliydi. Birlikte şirketi gezerken Brian , Neil hakkında da bilgiler verdi. Başka bir kimlik çıkartıp , kardeşi gibi gösterdiğini ve şirketi o kimlik ile kurduğunu anlattı. Bunu yapmasının nedeninin de hükümet kaynaklı olduğunu açıkladı. Hükümet Neil'in sahip olduğu herşeyi almak istiyordu. Kendi adına bu yüzden hiçbir varlık bulundurmuyordu.
Bar kendi adınaydı ancak Birmingham'da onlarca bar vardı. Kimse barları istemiyordu.
Peaky Blinders , White Lion'u istemişti ancak sonra Thomas Shelby vazgeçmişti."Hükümet Neil'den ne istemiş olabilir ki ?"
"Bay Nichelson , sadece burada değil Amerika'da da isim yapmış birisi. Peşinde olan İngiliz hükümeti değildi."
"Ah , anladım. Neil'e bak sen , kendi hâlinde adam diyordum hep , neler yapmış meğer."
"Kartlarını pek açık oynamadı , doğrudur. Birmingham'da ikinci büyük şirketin sahibi. Birinci ise Shelby Limited."
"Şaşırmadım. "
"Aslına bakacak olursak , Shelby'lerden sonra geldi Bay Nichelson bu şehre. Büyüme oranına bakarsak Shelby'lerden daha kısa bir sürede onlar kadar ilerledi. "
"Shelby'ler düşman falan değildir umarım."
"Hayır ama bizden alacaklılar. "
"Alacaklı derken ?"
"Borcumuz var onlara."
"Hadi ama ! İlk günden bunu bilmek zorunda mıydım ?"
"Merak etmeyin , Bay Shelby sıkıştırmıyor bizi bu konuda ama elbette borcunu istiyor. "
"Ne borcuymuş bu ?"
"Bir miktar para almış Shelby şirketinden. Ancak ne için kullanıldı bilmiyoruz."
"Daha sonra ilgilenirim bununla. Başka bilmem gereken birşey ?"
"Şimdilik bu kadar. Şirketin ne iş yaptığını kabaca anlattım size. Detaylara ilerleyen zamanlarda hakim olursunuz zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfiction"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.