45

197 20 13
                                    


***

Birkaç gün sonra
Tommy ve Carla'nın düğün günü.

"Harika görünüyorsun !""Senden sürekli bunu duymaya başladım Polly , başka sözler mi bulsan ?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Harika görünüyorsun !"
"Senden sürekli bunu duymaya başladım Polly , başka sözler mi bulsan ?"

Polly ona sarıldıktan sonra omuzlarından tuttu.

"Sen de farklı görün öyleyse. "

Carla derin bir nefes aldı.

"Çok heyecanlıyım Pol , kalbim duracak gibi ! Bayılmam umarım."
"Hiçbirşey olmaz ama Tommy için birşey diyemem , seni görünce dibi düşecek!"
"Güzel kadınlara zaafı varmış ya , etkilenir eminim."
"Bunun altında birşey var kesin Carla. Böyle konuşmasının bir sebebi olmalı. Tommy'i bilirim , sebepsizce böyle aptalca şeyler söylemez."
"Yine de evleniyorum onunla ama ... İçim buruk çünkü söylediği sözü hala atlatabilmiş değilim. Vazgeçmekte bir seçenek tabii. Eğer altında başka birşey olduğuna emin olmasam bir saniye bile durmam."
"Kendine bir bak Carla , bugün yıllardır hayalini kurduğun gün , düşüncelerle kötü geçmesine izin verme ."

Carla gülümseyip kendine geldi. Polly onun örtüsünü örttü.

"Charlie nerede ? Onun kolunda çıkacaktım."
"Gelir şimdi . "

Carla daha da gerilerek sağa sola yürüdü. Nihayet kapı açılıp Charlie gelince rahatladı.

"Herşey tamam , gelin de hazırsa gidelim ?"

Carla derin bir nefes aldı. Başını sallayıp Charlie'nin koluna girdi. Yavaş adımlarla odadan çıkıp , salona ilerlediler. Her adımda daha da büyük heyecan hissediyordu. Bütün gün Tommy'i de görmemişti . Carla'yı görünce ne hissedecekti ?

Salona girdiğinde Tommy tam karşıda duruyordu , önünde Arthur vardı. Charlie'nin kolunda ona doğru yürürken bacakları titriyordu. İçinden kendini sakinleştirmek için birşeyler söylese de başarılı olamıyordu.

"Düşüp bayılma Carla. Bayılırsan tutabilirim o ayrı tabii. "
"Deniyorum Charlie ama çok zor. "

Tommy ona çok yakışan lacivert bir takım giymişti. Sol yakasına bir de beyaz karanfil asmıştı. Her zaman şıktı ama lacivert ona ayrı yakışıyordu. Gözlerinin mavisi ile o kadar uyumluydu ki ...
Tüm kızgınlığını unutmuştu.
Tommy de farklı değildi. Dışardan çizdiği soğukkanlı imaj , içinin tam tersiydi. Carla ona doğru yürürken , mest olmuştu. Beyaz ona çok yakışmıştı. Harika görünüyordu. Bir kez daha aşık oldu ona. Söylediği sözlere rağmen , onunla evleniyordu. Hiç değilse bugün , onu üzecek şeyler yapmamalı ve planı bir kenara bırakmalıydı.
Carla tam önünde durunca Tommy gülümsedi. Elini ona uzattı.

 Elini ona uzattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
REBORN // Peaky BlindersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin