***"Şaka gibi ! Hala inanamıyorum Tommy ! Evindesin ! Benimlesin ! "
Tommy , Carla'nın çıplak sırtında elini gezdirdi.
"Evimdeyim , seninleyim Carla. Sana geleceğimi söylemiştim. "
"Evet , verdiğin sözleri tutuyorsun. "
"Daha başlamadım bile. "Carla dudağından öptü.
"Bunda senin payın var mı Carla ? "
"Gerçekten yok , bu bir mucizeydi Tommy ! "Sıkıca ona sarılıp başını göğsüne yasladı.
***
Flashback
"Lütfen , öncesinde görmeme izin verin ! "
"Üzgünüm ama buna izin veremem. Bu bana bağlı değil. Buraya getirildikleri zaman görebilirsiniz. Buna bile zor izin aldım. Lütfen zorluk çıkarmayın. Yoksa burada kalmanıza da izin vermezler."Carla'nın kalbi sanki ağzında atıyordu. Canı çok acısa da Tommy'e karşı son sorumluluğu da yerine getirmek zorundaydı. Planladığı gibi olmayacaktı belli ki.
Kalbi sıkışıyor ve nefes almakta zorlanıyordu."Buna dayanamam ! Nasıl izlerim ?"
Hızla dışarıya çıktı. Kendine gelmeye çalıştı. Aglamaktan günlerdir mafolmuştu zaten.
"Göremem ! Tommy ve diğerleri orada can çekişirken onların gözlerinin içine bakarak duramam ! "
Sağa sola yürümeye başladı. Saçlarını çekiyordu ve başına vuruyordu. İcerideki seslerin kesildiğini duyunca içeriye girdiklerini anladı.
"Sizin için sona geldik Bay Shelby ve sikik Peaky Blinders ! Canınız cehenneme !"
Aralarında güldüler.
Tommy'nin gözleri Carla'yı arıyordu. Geleceğinden emindi ancak görünürde yoktu. Buna dayanmak kolay değildi elbette ancak gördüğü son yüz o olsun isterdi. Yine de Carla'ya hakverdi.
"Tommy !"
Carla ne kadar canı yansa da , içeriye girdi. Son ana kadar buna izin vermeyecekti. Gerekirse sağa sola saldıracak ve bağıracaktı. Başka da birşey gelmiyordu elinden.
Müdürle dahi konuşmuştu ancak müdür onu hiç ciddiye bile almamıştı."Bırakın beni !"
Tommy onu görünce gülümsedi. Onların ağızlarını bağlamışlardı. Ellerinden de bağlılardı.
"Neden böyle yapıyorsunuz ? İpleri çözün bari ! Tommy ! Seni çok seviyorum ! Çok özür dilerim ! Benim yüzümden..."
Onu tutan polis , dışarıya sürükledi.
"Bırak beni !"
"Size zorluk çıkarmayın dedim ! Ne yapıyorsunuz ? Bu onları kurtarmaz."
"Tamam , haklısın ama elimde değil. Söz veriyorum çenemi kapalı tutacağım. Lütfen bırak gireyim."Polis emin olmasa da içeriye tekrar girmesine izin verdi.
Hepsini yanyana koymuş , asmak için emir bekliyorlardı. Hepsi ile bakıştı sırası ile. Carla gibi hepsi de üzgündü. Carla gözlerini kapatmıştı ki elinde bir kağıt ile bir polis içeriye girip , idamı yöneten memura kağıdı uzattı. Eli havada olan adam , kağıdı alarak göz gezdirdi. Okuduklarına şaşırırken , karşısında asılmak için bekleyen kişilere baktı."Ne oluyor efendim ?"
Kağıdı buruşturup yere attı.
"Onları çözün !"
Memurun emri ile herkes şaşırmıştı. Carla sevinçle zıplamaya başladı.
"Tanrım , şükürler olsun ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REBORN // Peaky Blinders
Fanfiction"By order of the you know who ." ❣️ // Peaky Blinders // Thomas Shelby // ⚠️Küfür , argo ve yer yer +18 içerir. Rahatsız olacaklar okumasın . Sorumluluk kabul etmiyorum.