28.Bölüm

5.2K 499 248
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

"Hazır mısın Asil?" diye sordu Derman, Asil'e seslenerek. Asil, yüzünü asmış bir şekilde, merdivenlerden iniyordu. Derman, Asil'in yüzünün asık olduğunu görünce, hızla yanına gitti.

"Asil! Bir sorun yok ya?" dedi. Asil, başını iki yana salladı dudaklarını büzerek.

"En sevdiğim pantolonum sığmadı." dedi Derman'a. Derman, gülümseyerek baktı sevgilisine. Bu tatlı hallerine bayılıyordu. Elini Asil'in karnına götürdü ve okşadı hafifçe.

"Bak burada fındık bey var. Çok normal değil mi sığmaması?" dedi yumuşak bir sesle. Asil, başıyla onayladı uysal bir şekilde. Derman, elini Asil'in karnından çekti ve elini tutup havaya kaldırdı. Kendini bir adım geri çekti ve Asil'i süzdü bakışlarıyla.

"Böyle de çok güzelsin. Bol kıyafetler sana çok yakışıyor bence. Her şey çok güzel duruyor sende." dedi. Asil, Derman'a sarıldı. Her zaman destek olup, moralini düzeltiyordu. Ona minnettardı.

"İyi ki varsın." dedi sarılırken. Derman, sarı saçların kokusunu içine çekti ve karşılık verdi.

"Siz de iyi ki varsınız."

...

Asil ve Derman kliniğe geldiklerinde, bahçede gördükleri kişiyle ufak bir şok yaşadı Asil. Refik Bey bahçede bekliyordu. Asil ve Derman, hızla Refik Bey'in yanına gittiler.

"Baba! Senin ne işin var burada?" dedi Asil. Refik Bey gülümsedi.

"Derman'a bebeğin kontrolünün ne zaman olduğunu sormuştum. Torunumu görmeye geldim." dedi gülümseyerek. Asil, gülümseyerek baktı babasına. Tonton bir dede olacağını düşünüyordu.

"Bana böyle destek olman çok güzel. Teşekkürler baba." dedi Asil.

"Sen benim oğlumsun. Ne olursa olsun, baban olarak yanındayım. Bak, senin de çocuğun olacak. O zaman beni daha iyi anlayacaksın." dedi ve saçlarını okşadı oğlunun. Asil yine duygulanmış, gözleri dolmuştu. Derman da duygulanmıştı bu sahne karşısında. Asil ve babasının arasında çok farklı, kuvvetli bir bağ vardı. Refik Bey, Asil'e gerçekten çok değer veriyordu.

Refik Bey, Asil'in yaşlı gözlerini sildi ve içeri geçtiler. Refik bey, çok heyecanlı hissediyordu. İlk torununu ilk kez görecekti.

Hiç beklemeden doktorun yanına girdiler. Doktor, Asil ve Derman'la selamlaştıktan sonra, Refik Bey göründü kapıda.

"Gelebilir miyim Doktor Bey?" diye sordu. Doktor, gülümseyerek cevap verdi.

"Şu an hastam var. Biraz bekleteceğim sizi." dedi. Asil gülümsedi ve babasından önce cevap verdi.

"Şey, beyefendi benim babam olur. Torununu görmek istiyor." diye cevap verince, Doktor şaşırarak baktı. Bu adam dede mi olacaktı?

"Kusura bakmayın. Şey, buyrun tabii." dedi ve Refik Beyle tokalaştılar. "Ben Doktor Aktan Yüksel." diye tanıttı kendini. Refik Bey'de kendini tanıttı kısaca ve ellerini ayırdılar. Doktor Aktan, Asil'e döndü ve konuştu.

"Asil bey, sedyeye uzanın da bebeğe bakalım ne durumda?" dedi ve Asil sedyeye uzandı yine. Derman ve Refik Bey'de ultrasonun olduğu kısıma geçtiler. Doktor, koltuğa oturup bebeği kontrol ederken, burnuna gelen parfüm kokusu, yutkunmasına neden oldu.

Kendini toparlayıp, birkaç dakika bebeği izledi. Refik Bey, yanına doğru eğildi ve ekrana baktı.

"Bebek nerede oluyor? Ben pek anlamam da?" dedi. Doktor, dibinde duran adama göz ucuyla bakıp yutkundu ve eliyle gösterdi.

"Şu kısım başı. Şu kısım da ayakları." dedi ve bebekle ilgili bilgi verdi. Refik Bey, kendini geri çekip, bebeğin kalp atışlarını dinledi. Torununun kalp atışlarını duymak, çok güzel duygulara sürüklemişti.

Doktor Aktan, ultrasondan bebeğin fotoğrafını aldı ve Derman'a verdi. Ayaklanıp ellerini yıkadı ve Asil'de  toparlandı o sırada. Doktor, masasına geçerken, Derman, Asil ve Refik Bey'de doktorun yanına gittiler.

"Bebeğin durumu çok iyi. Kilosu, her şeyi normal. Asil bey, midenizin yanması sürüyor mu?" diye sordu. Asil, başıyla onayladı. Doktor, bir şeyler yazdı reçeteye ve Derman'a uzattı.

"Bu vitamin takviyelerini unutmayın. D vitamini yazdım. Bir iki yudumluk suya, iki damla damlatıp içebilirsiniz." dedi. Derman ve Asil onaylayarak çıktı odadan. Refik Bey, çıkmadan önce tekrar elini uzattı.

"Aktan Bey, tanıştığıma memnun oldum. Tekrar görüşmek üzere." dedi. Aktan'da gülümseyerek cevap verdi aynı şekilde ve Refik Bey'de çıktı odadan.

Aktan, yıllardır bastırmaya çalıştığı duyguların gün yüzüne çıkmaya başladığını hissediyordu. Fazla üstüne düşmedi bu durumun ve daha fazla düşünmemek için, hastalarından birinin, önünde duran tahlil sonucunu incelemeye başladı.

Hadi yine iyisin Refik amcaa 🤭

Yorumlarınızı bekliyorum 🌸

DAVETSİZ MİSAFİR (MPREG BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin