Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Asil, elindeki telefonu sinirle bıraktı. İnternette, kendisi hakkında bir haber görmüştü ve oldukça canı sıkılmıştı bu habere. Salondaki koltukta, moralsiz bir şekilde otururken, Derman geldi yanına.
"Neden moralin bozuk yavrum? Bir şey mi oldu?" diye sordu. Asil'in gözleri de dolmuştu. Sinirle yerinden kalktı ve telefonunu alıp, haberi açtı. Derman'a gösterdi. Derman, mırıldanarak okudu haberi.
"Ulukurt ailesinin veliahtı Asil Ulukurt, yeni sevgilisiyle görüntülendi. Biraz kilo aldığı belli olan ve eşcinsel olduğu bilinen Asil Ulukurt hamile mi? Yoksa Ulukurt ailesine yeni biri mi katılıyor?" dedi ve fotoğrafa baktı. Akşam, mekanın bahçesinde otururken biri fotoğraflarını çekmişti. Ayakta oldukları halinin de fotoğrafı vardı. Asil'in kıyafetleri boldu zaten. Hamile olduğu belli bile olmuyordu. Bunu dedikodu diye geçiştirebilmeyi umuyordu.
Asil, ayakta sinirle elini saçlarından geçirdi ve konuşmaya başladı. Kendini daha fazla tutamamış, ağlamaya başlamıştı bile.
"Görüyor musun? Ben buraya niye geldim? Annem beni buraya neden gönderdi? Hamile olduğum ortaya çıkmasın diye. Ama şimdi ne oldu? Ortaya çıktı işte her şey. Ya babamın kulağına giderse? O zaman ne yaparım ben?" dedi, gözlerinden yaşlar süzülürken. Derman, hemen yerinden kalktı ve sevgilisinin yanına gidip, ellerini tuttu, destek olur gibi.
"Tamam güzelim sakin ol. Senin sakin olman lazım." dedi ve Asil'in gözlerini sildi. "Bebeğimiz için." diyerek sarıldı Asil'e. Sarılmak, ilaç gibiydi bazen. Rahatlatıcı bir etkisi vardı. Derman da bunu bildiğinden, Asil'e iyi gelmek istiyordu.
Asil, rahatlamış gibiydi. Az önceki siniri uçup gitmişti adeta. Derman'ın kokusu ve güvenli kolları, Asil'i hemen sakinleştirmişti.
"İyi ki varsın." dedi Asil, boğuk çıkan sesiyle. "Seni çok seviyorum Derman." diye devam etti. Hala sarılıyorlardı. Derman, Asil'in sarı saçları arasına bir öpücük bıraktı ve derince içine çekti, sarı saçların kokusunu.
"Ben de seni çok seviyorum Asil."
Kısa olduğu için özürler 🙌
Yorumlarınızı bekliyorum 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVETSİZ MİSAFİR (MPREG BXB)
RomanceAsil, büyümeye başlayan karnını okşuyordu ayna karşısında. Yüzünde tatlı bir tebessüm vardı. 'Umarım bana benzersin. Dokuz ay karnımda taşıyorum sonuçta. Eğer bana benzemezsen, külahları değişiriz ufaklık.' ... 'Seni her şeyinle kabul ediyorum.' ded...