Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Derman
Asil ve Dora Ekin, sonunda hastaneden taburcu olmuşlardı. Villaya dönmüştük yine. Burada Asil ve Dora Ekin daha güvende olacaklardı.Ablam ve Asil'de tanışmış, çok iyi anlaşmışlardı. Ablam, her gün, günde bir kez gelip Dora'yı emziriyordu. Dora acıktığı zaman vermemiz için kendi sütünden de bırakıyordu. Onun için bir alet bile vardı. Sütünü kolaylıkla sağıp, daha sonra bebeğe vermemiz için bırakıyordu.
Ablam bu kez Dora'yı evde emzirmişti ve eve dönecekti. Ben bırakacaktım. Arabaya bindik birlikte. O da benim yanıma oturdu. Kemerlerimizi takıp yola çıktık. Yolculuk ilk başlarda sessizdi ama bu sessizliği ablam bozdu.
"Eve gelmeyecek misin? Şehir dışındaki işin bitmiş gibi duruyor." dedi. Evet, bitmişti. Artık Asil'le uyuyamayacaktım eskisi gibi. Ama yine de görecektim onu her gün.
"Gelirim. Valizim bagajda. Şimdi eve bırakacağım eşyalarımı. Akşam da yerleştiririm." dedim. Ablam, mırıldanarak onayladı sadece. Ardından tekrar konuştu.
"Aslında Derman benim sana bir şey söylemem lazım." dedi. Başımla onayladım, dinliyorum der gibi. Ablam da anlayıp, devam etti. "Annem bir kız bulmuş sana. Görüşmeni istiyor. Seninle konuşmamı istedi." deyince, aniden frene bastım. NE?!
"NE? Ne kızı abla?" dedim şokla. Ablam, Asil'le aramda olan bağın farkında mıydı bilmiyordum ama yüzünde sıkıntılı bir ifadeyle bana döndü.
"Evlenme zamanın gelmiş de geçiyormuş. Birini bulacağın yokmuş senin. Annem senin yerine birini bulmuş." dedi. Büyükçe bir of çektim sesli bir şekilde. Annem ve emrivakileri...
"Evlenemem ben abla. Ben başkasını seviyorum. Seçtim evleneceğim kişiyi." dedim. Ablam, başıyla onayladı. Sanırım tahmin ediyordu.
"Annem ne diyecek buna bilmiyorum? Senin evlenip çoluk çocuğa karışmanı istiyor." dedi ablam. "Bir anne için normal bir istek aslında." diye ekledi. Elbette öyleydi ama ben zaten birini seviyordum. Seçmiştim hayatımda olacak kişiyi.
"Aksini iddia etmiyorum ben de abla. Ama sevdiğim biri var. Sırf annem istiyor diye de, sevmediğim biriyle evlenemem." dedim ve tekrar arabayı çalıştırıp yola devam ettim.
"Canım zaten ben de evlen demiyorum ki. Anneme uygun bir dille anlatmalısın Asil'i. Seni anlayacaktır." dedi ablam. Demekki, Asil'le aramda olan şeyi anlamıştı. Bir şey demedim. Başımla onayladım sadece. Yine de huzursuz etmişti bu mesele beni. Annemle bu konuyu etraflıca konuşup, sonsuza dek kapanmasını istiyordum bu evlilik konusunun...
Yorumlarınızı bekliyorum 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVETSİZ MİSAFİR (MPREG BXB)
RomanceAsil, büyümeye başlayan karnını okşuyordu ayna karşısında. Yüzünde tatlı bir tebessüm vardı. 'Umarım bana benzersin. Dokuz ay karnımda taşıyorum sonuçta. Eğer bana benzemezsen, külahları değişiriz ufaklık.' ... 'Seni her şeyinle kabul ediyorum.' ded...