59.Bölüm

3K 268 90
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Bölüm smut içermektedir!!!

"Kaç oldu?" diye sordu nefes nefese Refik. Aktan, elini yorgun bir şekilde kaldırdı ve üç yaptı. Refik, dirseğinin üstünde doğrulup, yatakta duran sevgilisine baktı. Eli saçlarına doğru giderken, dudaklarını birleştirdi tekrar. Aktan, dudaklarına kapanan dudakları anında kabul ederken, dördüncüye doğru gideceklerini düşünüyordu. Şikayetçi değildi ikisi de.

Birkaç dakika sonra dudakları ayrıldığında, Refik kendini Aktan'ın üstünde buldu. Başını Aktan'ın boynuna doğru götürdü ve derin bir şekilde kokusunu içine çekip, öpücükler bırakmaya başladı. Aktan, elini Refik'in saçlarına attı ve o da omuzunu öptü sevgilisinin.

Refik, Aktan'ın boynuna izler bıraktıktan sonra, yavaş yavaş vücudunu tekrar keşfe çıktı. Aktan'ın kumral tenine öpücükler bırakmaya ve dudaklarını gezdirmeye başladı vücudunda. Aktan ise, kendini zor tutuyordu. Sadece kesik kesik nefesler alabiliyordu. Bedeninde gezen sıcak dudaklar, aklının sınırlarını zorluyor, düşünmesini engelliyordu.

Refik, Aktan'ın sol göğüs ucuna dil darbeleri vurmaya başladığında, Aktan inlemelerini serbest bıraktı çünkü bu onun zayıf noktasıydı. Asla dayanamazdı. Refik de bunu bildiğinden, göğüslerinde gereğinden fazla oyalandı. Aktan'ın inlemelerini duymak, çok farklı bir haz veriyordu.

Refik'in elleri de dili kadar meşguldü o anlarda. Sağ eli, Aktan'ın çıplak bacaklarında geziyor, yavaşça okşuyordu kumral teni. Aktan'ın elleri de, Refik'in sırtındaydı. Tırnaklarıyla izler bırakıyordu sevdiği adamın sırtına.

Daha fazla dayanamadı ve doğruldu Aktan. Refik, ne olduğunu anlamadan kendini altta bulunca, sırıtarak baktı sevdiği yüze.

"Hastayım doktor bey." dedi kısık çıkan sesiyle. Aktan, sevgilisinin dudaklarından ıslak bir öpücük aldıktan sonra, aynı ses tonuyla cevap verdi.

"İğne yapmamı ister misin? Eminim işe yarar." dedi. Refik gülümsedi ve dilini sevgilisinin dudaklarında gezdirdi.

"Memnun olurum ama bugün değil." dedi ve Aktan'ın boşluğundan yararlanarak yatağa yatırdı Aktan'ın bedenini. Aktan, yutkunarak baktı Refikin yüzüne. Refik, Aktan'ın alnından öptü ve yüzünü öpücüklere boğarak dudaklarında durdu.

Sertliğini eline aldı ve Aktan'ın girişine dayadı. Aktan, acımayacağını biliyordu çünkü daha yarım saat olmuştu yapalı.

Refik, yine de yavaşça itti kendini Aktan'ın kalçalarına doğru. Kolayca girdiğini farkedince tamamını soktu ve yavaş yavaş git gel yapmaya başladı. Her git gel yaptığında başı dönüyordu. İçine girdiği sıcaklık ve darlık onu deli ediyordu.

Ellerini Aktan'ın ellerine kenetledi ve üstüne doğru eğilip, o şekilde git gel yapmaya devam etti.

Aktan, o kadar zevk alıyordu ki, gözlerini kapatıyor, dudaklarını ısırıyor ve şuursuz bir şekilde inliyordu sadece.

Refik, Aktan'ın bir bacağını omuzuna doğru aldı ve öpücük kondurdu sağ omuzunda duran bacağa ve devam etti girip çıkmaya. Bir eli omuzunda duran bacağın yukarı kısımlarını okşuyor, diğer eli Aktan'ın elindeydi. Aktan ise boş eliyle çarşafı avuçlamış, sıkıyordu.

Refik, aldığı zevkten nefesi kesilir gibi olurken, kendini konuşmaya zorladı ve dudaklarını araladı.

"Ge-liyorum..." dedi güçlükle ve anında Aktan'ın içinden çıkmadan sona geldi. Aktan'ın henüz gelmediğini farkedince, içinden çıktı ve üstündeki hazla, Aktan'ın sertliğini eline alıp okşadı ve ağzına aldı. Aktan, Refik'in sıcaklığını ve ıslaklığını hissedince, derince inledi. Aşırı derecede bir zevk dalgasına kapıldı. Nefesi kesilir gibi hissediyordu.Sadece birkaç dakika içinde, kendini zorlayarak konuştu o da.

"Ge-geliyorum." dedi ve o da bıraktı kendini. Refik, Aktan'ın sertliğini bıraktı ve kendini yorgunlukla Aktan'ın yanına attı.

İki beden de yorgun düşmüştü iyice. Dört kez yapmışlardı ve yorulmaları normaldi.

"Temizlenmeliyiz." diye mırıldandı Aktan. Refik, başını Aktan'ın göğsüne bırakırken cevap verdi.

"Kalkmaya halin var mı yavrum?" dedi. Aktan, mırıldanarak olumsuz bir şekilde cevap verdi sadece. Refik, başını kaldırıp sevgilisinin dudağına ıslak bir öpücük bıraktı ve başını geri koydu Aktan'ın göğsüne.

"Seni seviyorum sevgilim." dedi gözlerini kapatırken. Aktan'da gülümsedi ve gözleri kapalı bir şekilde cevap verdi.

"Seni seviyorum bitanem."

Hiçbir smutta yazmadığım şeyler yazdım bu yüzden bol yorum bekliyorum 👀

DAVETSİZ MİSAFİR (MPREG BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin