Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Dora Ekin bir aylık olmuştu artık. Evdeki herkesin bütün ilgisi hâlâ onun üstündeydi. Evin ilk ve tek torunuydu. İki taze baba, Gülce ve Birce sayesinde biraz dinlenebiliyorlardı. Onlar Dora'yla ilgilenirken, genç çift birbirlerine zaman ayırabiliyorlardı.
Dora, yine halalarının yanındayken, Asil ve Derman yatak odasının balkonunda oturuyorlardı. Dora doğduğundan beri, bu şekilde birlikte oturamamışlardı.
Derman, elinin altındaki eli kavrayıp dudaklarına götürdü, sessizce otururlarken. Asil, bu ani hamleyle kalbi hızlanırken, Derman'a baktı.
"Bu neydi şimdi?" dedi gülümseyerek. Derman, Asil'in elinin üstüne minik bir öpücük bırakıp cevap verdi.
"İçimden geldi. Ben... Seni çok özlemişim Asil. Dora'dan birbirimize vakit ayıramadık hiç. Seni ne kadar özlemişim meğer." dedi ve bir öpücük daha bıraktı elinin üstüne. İkinci gelen öpücükle, Asil'in bedeni yaprak gibi titredi. O da çok özlemişti Derman'ı. Derman'ın diğer elini tuttu ve cevap verdi.
"Ben de seni çok özledim. Her şeyi birlikte yaptığımız zamanları çok özledim." dedi. Derman, hâlâ gülümseyerek bakıyordu sevgilisine.
"Dora biraz büyüsün, seninle bir kaçamak yapalım. Ben her şeyi ayarlamaya başladım." dedi. Asil, böyle bir şeyi asla beklemediği için, şaşkınca baktı Derman'a. Derman, devam etti sözlerine. "Aslında sürpriz yapacaktım güzelim ama bebek bize değil, biz ona uymalıyız. Bu yüzden önceden bil ki, ona göre ayarla kendini." dedi. Asil, Derman'ın bu ince düşünceli yanını da çok seviyordu. Eğer birden gidiyoruz deseydi, panik yapabilirdi. Çünkü artık tek değildi.
"Çok güzel düşünmüşsün bitanem." dedi ve Derman'ın yanağından öptü. "Bazen düşünüyorum da, senin gibi düşünceli ve mükemmel birini haketmek için ne yaptım acaba diyorum? Kime, nasıl bir iyilik yaptım da, Allah seni bana nasip etti acaba?" diye ekledi. Derman, Asil'in sözlerine karşılık gülümsedi ve yerinden kalkıp, önüne yere oturdu ve iki elini tuttu.
"Allah, bizi birbirimize nasip etti. Çünkü biz birbirimizin kaderiyiz. Daha biz doğarken alnımıza yazıldı bu. Biz birbirimizin alın yazısıyız Asil'im." dedi ve Asil'in ellerine öpücük kondurdu.
"Allah'a şükürler olsun ki, bizi birbirimize yazmış. Senden başkasıyla mümkün değil yapamazdım."
Yorumlarınızı bekliyorum 🌸
Bu arada, yeni mpreg kurgum olan Rebirth 1. Bölüm yayımda! Desteklerinizi bekliyorum ona da. O, bundan bir tık daha farklı olacak 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVETSİZ MİSAFİR (MPREG BXB)
RomanceAsil, büyümeye başlayan karnını okşuyordu ayna karşısında. Yüzünde tatlı bir tebessüm vardı. 'Umarım bana benzersin. Dokuz ay karnımda taşıyorum sonuçta. Eğer bana benzemezsen, külahları değişiriz ufaklık.' ... 'Seni her şeyinle kabul ediyorum.' ded...