36.Bölüm

4.5K 419 105
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Aktan, muayanehanesinde gergin bir şekilde volta atıyordu. Refik Bey ve Asil gittiğinden beri haber alamamıştı. Neler olmuştu acaba merak ediyordu?

Masasına ilerleyip, telefonunu aldı. Refik Bey'i arayacaktı. Ama sonra vazgeçip bıraktı. Saat geç olmuştu. Yanlış anlayabilirdi.

Ama... Ya bir şey olduysa?

İç sesi Aktan'ı rahat bırakacak gibi değildi. Bu yüzden, masasına yoneldi ve telefonunu eline aldı. Telefon rehberinden Refik Bey'in numarasını buldu ve aradı. Telefon bir iki kez çaldı ve daha sonra açıldı. Refik Bey'in sesini duyunca rahatladı Aktan. Sesi normal geliyordu.

"Şey, iyi geceler Refik Bey." dedi, sesini normal tutmaya çalışarak. Refik Bey, şaşkındı ama sesine yansıtmamaya çalışıyordu.

"İyi geceler Aktan Bey." dedi ve ikili sustu bir süre. Ne diyeceklerini bilememişlerdi. Kısa bir sessizlikten sonra, Aktan konuşmaya karar verdi.

"Kusura bakmayın Refik Bey. Gecenin bu saatinde rahatsız ettim ama ben sizi çok merak ettim. Yani bugün çıktınız ya öyle birden. O yüzden." dedi. Kekelemediği için şanslı olduğunu düşündü.

"Ah şey, iyiyiz biz. Gerekeni yaptık sadece. Bir problem yok yani." dedi Refik Bey, yüzünde tatlı bir tebessümle. Merak edilmek hoşuna gitmişti.

"İyiyseniz sorun yok o halde." dedi Aktan ve sessizlik oldu yine aralarında. Aktan tam telefonu kapatmak için veda edecekti ki, Refik Bey'in konuşmasıyla, vazgeçti.

"Aktan Bey, yanlış anlamazsanız size bir şey söylemek istiyordum." dedi Refik Bey. Aktan, sessizce yutkundu ve cevap verdi Refik Bey'e.

"Evet, dinliyorum sizi." dedi Aktan. Nedensizce heyecanlanmıştı. Merakla, Refik Bey'in ne diyeceğini bekliyordu.

"Ben şey... Sizinde müsait olduğunuz bir gün kahve içebilir miyiz?" dedi Refik Bey. Aktan, kesinlikle böyle bir şey beklemediği için şaşkınlıkla anlamsız bir kelime döküldü dudaklarından.

"Ha?" dedi istemeden. İlk kez bir erkekten kahve teklifi alıyordu.

"Yani aslında şey..." diye söze girdi Refik Bey. "Böyle damdan düşer gibi oldu. Özür dilerim Aktan Bey. Yanlış anlaşılmadım değil mi?" dedi. Refik Bey'de o kadar utanıyordu ki, liseli aşıklar gibi hissediyordu kendini.

"Yok hayır tabii yanlış anlamadım. Yalnız, neden kahve içmek istiyorsunuz benimle?" diye sordu Aktan, haklı olarak. Refik Bey, böyle bir soru beklemiyordu. Bu yüzden afalladı. Cidden, neden kahve içmek istiyordu, daha sadece iki kez gördüğü adamla?

"Şey, yani..." dedi yine neredeyse onuncu kez. "Oğlumun doktorusunuz." dedi aklına gelen şeyle. "Asil'in durumunu da konuşuruz. Onun için endişeleniyorum." dedi. Evet, bu iyi bir bahaneydi. Tabii ki de Asil için endişe ediyordu ama kahve içmek için bunu bir bahane olarak sunmayı tercih etti. Çünkü başka bir ortak noktaları yoktu.

Aslında, Refik Bey'in aklında kahve teklifi bile yoktu. Öyle, birden bire  deyivermişti.

"Tamam olur tabii. Haberleşiriz o halde." dedi Aktan. Sanki ikna olmak için bir bahane bekliyordu ve Asil meselesi onu ikna etmişti hemen.

"Haberleşiriz Aktan Bey. Müsait olduğunuz zaman haber verirsiniz. Ben sizin için müsait olurum." dedi. Aktan, Refik Bey görmese de gülümsedi ve başıyla onayladı. Daha sonra, aptallığına sövdü içinden ve sesli bir şekilde cevap verdi.

"Tamam olur." dedi. Yine suskunluk oldu aralarında bir süre. Refik Bey, villanın önünde gördüğü bedene şaşkınlıkla baktı ve hızlıca cevap verdi Aktan'a.

"Benim şimdi kapatmam gerek. İyi geceler Aktan Bey." dedi. Aktan'da afallayarak cevap verdi ve kapattılar telefonu.

Refik Bey, telefonu cebine koydu ve bahçe kapısına doğru yürüdü hızla. Eğer engel olmazsa rezalet çıkacağını biliyordu ve buna engel olması gerekiyordu...

Aktan ve Refik isteyenlere bayram hediyem olsun 🌸

Şimdiden bayramınızı kutlarım. Hayırlı ve nice bayramlara inşallah 🌸🍬

Yorumlarınızı bekliyorum 🌼

DAVETSİZ MİSAFİR (MPREG BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin