19.Bölüm

6.1K 559 207
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Asil, dudaklarını dudaklarımdan çekerken, ben adeta nefesimi tutmuştum. Şu kısacık öpücük bile, aklımı başımdan almaya yetmişti.

Başını, boyun girintime koyup, titrek bir nefes verdi. Tenime çarpan nefesiyle hissetmiştim. Ben ise, sadece yutkundum. Çok heyecanlıydım.

"Adı ne bu masalın?" diye sordu Asil, dakikalar sonra. Sessizce derin bir nefes alıp verdim. Kollarımla iyice sardım Asil'i.

"İkimizin masalı. Bizim masalımız bu. Adını da biz koyabiliriz. İster misin?" dedim. Başıyla onayladığını hissettim ve mırıldanarak da onayladı.

"Ne olsun adı?" dedi, başını kaldırıp yüzüme bakarken. Bir süre düşündüm ve aklıma gelen şeyle gülümsedim.

"Berceste olsun mu?" dedim, yumuşak bir sesle. Asil'de dediğimi duyduktan sonra, yüzünde gülümseme belirdi ve başıyla onayladı beni.

"Berceste... Çok güzel." dedi ve başını göğsüme koyup, kollarını belime sardı.

"Seni seviyorum Berceste'm." diye mırıldandı ve gözlerini kapattı.

Duyduklarımdan sonra, müthiş bir mutluluk hissi kapladı bedenimi. Elim, Asil'in yüzüne gitti ve parmağımla yanağını okşadım yavaş yavaş. Mutlulukla kapattım bende gözlerimi.

***

Sabah uyandığımda, Asil yanımda yoktu. Bir an, 'Gece olanlar rüya mıydı? Hiç yaşanmadı mı o mükemmel anlar?' diye düşünsem de, odamın içindeki banyodan gelen seslerle, Asil'in orada olduğunu anladım.

Yataktan kalktım ve banyoya yöneldim seslenerek.

"Asil?" dedim ve banyonun kapısına gelince, Asil'in sesini duydum.

"Gelme Derman." dedi. Sanırım midesi bulanıyordu yine.

"Tamam gelmeyeceğim ama iyi olduğundan emin olmam gerekiyor." dedim. Bir süre cevap vermedi ve su sesi geldi içeriden. Saniyeler sonrasında da kapı açıldı. Saçları dağınık, bakışları yorgundu.

"Harikayım." dedi ve dudaklarıma bir öpücük kondurup, yatağa bıraktı kendini sırt üstü bir şekilde. Ben dudaklarıma bırakılan öpücükle sersemleşmiş, kalbim yine deli gibi atıyordu.

"Acaba yüz üstü yatsam bebek sıkışır mı içeride?" diye sorunca, kendime engel olamadan güldüm. Asil'e baktığımda, dirseklerinden destek alarak doğrulmuş, bana bakıyordu.

"Ne? Öyle yatınca  çok rahat oluyorum." dedi ve tamamen doğrulup, oturdu yatağa. "Karnım yavaş yavaş büyüyor. Yüzüm de şişiyor. Baksana yanaklarım kocaman oldu. Yakında beğenmezsin beni." dedi, yüzünü asarak.

Asil'in hemen önüne, yere oturdum ve ellerini, ellerimin arasına aldım. Bir elimi yüzüne çıkardım ve yanağına dokundum hafifçe. Daha sonra, tekrar elini tuttum.

"Asil... Ben sana, seni ilk gördüğüm anda aşık oldum. İki senedir, asla azalmadı duygularım. Aksine, çoğaldı. Şimdi biraz kilo alacaksın diye, seni beğenmeyeceğimi mi düşünüyorsun?" dedim. Dolu gözlerinden, birer damla yaş süzüldü yanağına doğru. Yine duygulanmıştı muhtemelen.

"Asil..." dedim ve gözlerinden akan yaşları sildim.

"Ben seni her şeyinle kabul ediyorum." dedim ve karnına dokundum hafifçe. "Bebeğin de dahil."

Kitabıma gösterdiğiniz yoğun ilgiden dolayı çok teşekkür ederim. Bir ayda neredeyse 15 k okunmaya ulaştık ve sizin sayenizde, #boyxboy etiketinde ikinci sıraya yükseldik. Çok teşekkür ederim 🎉🎊💜

Yorumlarınızı bekliyorum o zaman 🎈

DAVETSİZ MİSAFİR (MPREG BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin