37.Bölüm

4.4K 431 175
                                    

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Birgül villaya geldiğinde saat geceyi bulmuştu. Evi terkettikten sonra tüm kredi kartları iptal edilmiş, eski yaşantısına dönmek zorunda kalmıştı. Bu yaştan sonra, o hayata katlanmak istemiyordu.

Refik, telefonu kapattıktan sonra, bahçe kapısında koruma engeline takılan Birgül'ün yanına gitti hızla. Birgül, korumalara ahkam kesmekle meşguldü. Onlara bağırıp çağırıyordu. Refik, çocuklarının bu manzarayı görmelerini istemiyordu. Bu yüzden kapıdan çıktı ve Birgül'ün yanına gitti.

"Gecenin bu saatinde ne işin var burada Birgül?" dedi Refik, hâlâ mahkeme sürecinde olduğu eşine.

"Konuşmaya geldim. Ama şu yarmalardan içeri giremiyorum!" dedi sinirle. Refik, başını sallayıp, kolundan tuttu Birgül'ü ve uzaklaştırdı kapıdan.

"Ne konuşacaksın? Yarını bekleyemedin mi?" dedi. Birgül, başını olumsuz bir şekilde salladı.

"Acil. Yarını bekleyemem." dedi. Refik, başıyla onayladı ve arabaya yöneldi.

"Arabaya geç." dedi ve Birgül ile arabaya bindiler. Refik, arabayı çalıştırıp, ana yola çıktı. Bu süre zarfında, ikisi de sessizdi.

"Kartlarımı iptal ettirmişsin." dedi Birgül, öfkeli bir şekilde. Refik, alayla güldü. Zaten başka ne için gelebilirdi ki? Para dışında.

"Ne yapmamı bekliyordun Birgül? Biz boşanıyoruz farkında mısın?" dedi Refik. Birgül, kendine hakim olmaya çalışıyordu.

"Böyle olmak zorunda değil. Beni de aramadın günlerdir." dedi. Refik, arabayı sağa çekti ve karısına döndü.

"Kaç gündür neler yaşıyorum senin haberin var mı Birgül? Sen kendi doğurduğun çocukları bile aramaktan acizsin. Asil neredeyse ölüyordu! Haberin var mı bundan?" dedi öfkeyle. Birgül, kaşlarını çattı.

"Bilmiyordum." dedi ve Refik'e doğru baktı. "Ne oldu Asil'e?" diye sordu. Refik, önüne döndü.

"Çok merak ediyorsan, oğlunu arar, konuşursun. Sana bu konuda bir şey demeyeceğim." dedi ve arabayı çalıştırdı. Birgül, bu konuyu üstelemedi. Önce para sorununu halletmeliydi.

"Refik ben boşanmak istemiyorum." demesiyle, aniden durdurdu arabayı Refik.

"Ne? Nasıl yani?" dedi Refik. "Birkaç gün sonra mahkeme var farkında mısın bunun?" diye ekledi. Birgül, her şeyin farkındaydı. Tek amacı, Refik'den biraz daha para koparıp, hayatını daha rahat yaşamaktı.

"Biliyorum. Benden boşanman o kadar kolay olmayacak Refik. Bunun için çok fazla şey vermen gerekiyor." dedi ve arabanın kapısını açtı. İnmeden önce, Refik'e baktı tekrar. "Tekrar görüşeceğiz." dedi ve indi arabadan.

Refik ise, hemen arabayı çalıştırıp ayrıldı oradan. Sinirden delirecek gibi olmuştu. Babasının yüzünden gelmişti bunlar başına. Birden bire aklına gelen şeyle yüzüne bir gülümseme yayıldı.

Birgül'ün, evlenirken okumadan imzaladığı belge...

Gg Birgül ehehe 🤭

Sizce belge ne belgesi olabilir?

Yorumlarınızı bekliyorum bebeksiler 🌸

DAVETSİZ MİSAFİR (MPREG BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin